X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"אילו דברים אלה נאמרו על-ידי גורם פוליטי, היו אנשי הפרקליטות אומרים שזהו ערעור על שלטון החוק"; "אנשים שרוממות שלטון החוק בפיהם שברו את כללי המשחק"; אין לנו העדפה לגבי הרוכש של ערוץ 10, הממשלה תסייע למי שיהא מסוגל לתת תחרות
▪  ▪  ▪

ממלא-מקום ראש הממשלה ושר התקשורת, אהוד אולמרט, התייחס השבוע (יום ג'), בוועידת התקשורת של עיתון 'הארץ', לאחריות ולסמכות של נבחרי הציבור בהכרעות בעניינים מקצועיים הקשורים למשרדיהם.
בהתייחסו להקמת רשות התקשורת, אמר אולמרט כי במידה ויש צורך בהתערבות רגולטורים בתהליך קבלת ההחלטות, הוא אינו רואה שום צורך שהסמכות תהיה רק של הפקידות הממשלתית או הציבורית לעומת נבחרי הציבור, שלהם היכולת לבדוק את הדברים בראייה רחבה ולהיות חייבים, לאחר מכן, בדין וחשבון לציבור.
לדעת השר, בעניינים הטכניים, יש צורך שהרגולציה תהיה בידי הפקידות המקצועית. בכל מה שקשור בהגדרת מדיניות ראוי שההגדרות והסמכויות יהיו בידי נבחרי הציבור.
השר הוסיף, כי טבעי הוא שישנם ויכוחים לעיתים, בין נבחרי הציבור לפקידות הבכירה, אולם גם בוויכוחים שהיו לו עם היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, בנושאים בהם חלק עליו, מעולם לא התקרבו דבריו לדברי הביקורת חסרי הרסן של פרקליטות המדינה נגדו. "אילו דברים אלה נאמרו על-ידי גורם פוליטי, היו אנשי הפרקליטות אומרים שזהו ערעור על שלטון החוק", אמר אולמרט.
"בימים האחרונים ראינו שבירה של כל כללי המשחק והריסונים של אנשים, שרוממות שלטון החוק בפיהם". השר הוסיף, כי גם גורמים המסקרים את התחומים השונים ומבקרים את תהליכי קבלת ההחלטות, מצויים לעיתים בניגודי אינטרסים, כשהם מייצגים בעלי אינטרסים שונים.
השר הוסיף, כי התחרות בתחום הטלפונייה תלך ותתרחב והוא מקווה שתוך 10 ימים חברות הכבלים יקבלו את רשיון המפ"א. "הכללים שהצענו סבירים ביותר ומאפשרים התחלת תחרות, וזה יחייב גם את בזק לפעול לייעול והוזלת השירות בהרבה תחומים. אסור שלבזק יהיה יתרון לא הוגן על-פני החברות האחרות בתחרות, אבל יש להבטיח שלא יוטלו עליה מגבלות שיקשו עליה להתחרות", אמר. אולמרט ציין, כי יפעל להסיר מגבלות שאין צורך בהן ברשיון ובתקנון בזק.
בנושא פתיחת התחרות בשוק הבינלאומי, אמר השר כי הוא לא מזדרז להחליט בנושא והוא יעשה זאת רק כשיהיה משוכנע שהוא מקבל את ההחלטה הנכונה והוא לא בטוח באשר להרחבת מסגרת התחרות לשיחות בינלאומיות.
בנושא ערוץ 10, אמר שר התקשורת כי אין שום העדפה לגבי הרוכש, ומי שייכנס ויהיה מסוגל ליצור פלטפורמה לתחרות ומתן סיוע פיננסי - יקבל מן הממשלה סיוע במידת הצורך.
השר גילה, כי רק אמש ראה לראשונה את טיוטת ההמלצות של הוועדה הממשלתית לבחינת השידור הציבורי. הוא טרם למד את כל הפרטים, אך במבט ראשון, כיוון ההמלצות נראה לו במיוחד בשני תחומים: העמדת פעולות הרשות, על בסיס הדומה לחברה ממשלתית עם דירקטוריון חזק וכן הפיכת הרשות לגוף שעוסק בשידור ולא בהפקות, דבר שיגמיש את פעילותה וישחרר תקציבים רבים להפקות.

תאריך:  19/11/2003   |   עודכן:  19/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עדנה ארבל / Edna Arbel
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רן יגנס
כך קבע בית המשפט העליון; משמעות הקביעה: מי שגורש בתקופת המלחמה אל מחוץ לתחומי הרייך השלישי, בלא ליווי חמוש, אינו זכאי לקבלת תגמולים על-פי החוק נכי רדיפות הנאצים; השופט אור: זו הפרשנות העולה מלשון החוק הפדראלי הגרמני
מחלקה ראשונה
מבטיחים: המאבק ופיגועי ההתאבדות ימשכו כל עוד הציונים "מטמאים את אדמת פלשתין"
ענבל אביב
משתתפים בהלוויה בבלגיה, הופתעו לשמוע באמצע הטקס צלצול טלפון סלולרי המגיע מתוך ארון הקבורה; המשפחה מגישה תביעה נגד הקברן על כך שלא ביצע את הטיפול בגופה ואת ההכנות לטקס כראוי
נועם שרביט
רשת פיצה מטר, אחת מנותנות החסות של הפועל סמסונג תל אביב, תחלק 100 מטרים של פיצה חינם, לאוהדי הקבוצה, במשחקה מול אוראל גרייט הרוסית ביום ד'
ענבל אביב
היום הוצא צו מעצר נגד הזמר הידוע; אתמול ביצעה המשטרה בארה"ב פשיטה על אחוזתו של מייקל ג'קסון; לפני כ-10 שנים נחשד ג'קסון בהתעללות מינית בקטין בשטח האחוזה אך התלונה בוטלה לאחר ששילם סכום כסף למשפחת הילד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il