X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפגישה בין שרון לאבו עלא שאמורה היתה להתקיים השבוע נדחית לשבוע שלאחר עיד אל-פיטר; ההנהגה הפלשתינית: דבריו של שרון על פינוי מאחזים כצעד חד צדדי – "עיוות דעת הקהל הבינ"ל"; סאיב עריקאת: "רוצים לראות מעשים, לא דיבורים"
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה הפלשתיני, אחמד קריע (אבו עלא), קורא (יום שני, 24.11.03) לראש הממשלה אריאל שרון, להפגין רצינות ולנקוט בצעדים של ממש על-מנת לחדש את הדיאלוג בין הצדדים. אבו עלא אמר את הדברים בראיון לסוכנות הידיעות הצרפתית.
שרון אמור היה להיפגש השבוע עם אבו עלא. ואולם, הפלשתינים דוחים לעת עתה את הפגישה. בדברים שמסר היום לתחנת "אל-ג'זירה", אמר אבו עלא כי לפני קיום פגישה עם שרון, יש לבצע הכנה טובה ולגבש את סדר היום של הפגישה. בפגישה יעלו הפלשתינים את הדרישות הקבועות לסיום הכיבוש, הפסקת הבנייה בהתנחלויות, הפסקת בניית גדר ההפרדה והסרת המצור מעל היו"ר ערפאת. לדברי שר החוץ, סילבן שלום, לאחר עיד אל-פיטר תתקיים פגישה בין ראשי הלשכות של השניים על מנת לקבוע פגישה ביניהם בשבוע שלאחר מכן.
אבו עלא על דברי שרון: מקווים שלא מדובר ביחסי ציבור בלבד
ראש הממשלה הפלשתיני התייחס לראשונה לדבריו של שרון, לפיהם שרון אינו פוסל אפשרות שישראל תנקוט צעדים חד-צדדיים במסגרת מתן ההקלות לפלשתינים. הוא הביע תקווה, כי דבריו של שרון אינם יחסי ציבור גרידא. "אנחנו מקווים שיינקטו צעדים של ממש שיעידו על כוונות חיוביות כלפי תהליך השלום".
בישיבת הממשלה שנערכה השבוע הבטיח שרון לשרים, כי בקרוב יביא לאישור מוקדם של הממשלה את התכנית המדינית אותה הוא מגבש. התכנית מדברת על פינוי מאחזים מבודדים כבר בקיץ הקרוב. שרון אמר, כי אם התכנית לא תצא אל הפועל בהסכמה עם הפלשתינים, אזי ישראל תנקוט בפעולות חד-צדדיות ותפעל לביצוע מחוות הומניטריות למען הפלשתינים.
במהלך הישיבה הוחלט גם על הקמת צוות לניהול המו"מ מול הפלשתינים, אשר מורכב מארבעה שרים: שר הביטחון, שאול מופז, שר המשפטים, יוסף (טומי) לפיד, שר החוץ, סילבן שלום, ושר התעשייה, המסחר והתקשורת, אהוד אולמרט.
ההנהגה הפלשתינית: דברי שרון – עיוות דעת הקהל הבינ"ל; עריקאת: רוצים לראות מעשים
השר לענייני מו"מ ברשות הפלשתינית, סאיב עריקאת, מיישר קו עם ראש הממשלה הפלשתיני, ואומר: "אנו חוששים שדבריו של שרון הם תוצאה של המצב הפנימי בישראל, וחוששים שמא בעקבות העמדה של ארה"ב ואירופה החל שרון לשחרר הצהרות בבחינת יחסי ציבור בלבד. מה שמעניין אותנו הוא מעשים ולא דיבורים". עריקאת אמר את הדברים בראיון לעיתון "אל-וטן" הסעודי.
בהודעה שפורסמה מטעם ההנהגה הפלשתינית לאחר ישיבתה הלילה במוקאטעה ברמאללה בראשות היו"ר יאסר ערפאת, נמסר כי דבריו של שרון נאמרו במסגרת "מסע לעיוות דעת הקהל הבינלאומית". עוד נאמר בהודעה, כי הדברים באים לכסות על ממשלת ישראל אשר אין לה כל תכנית לשלום והיא האחראית לעיכוב ביישום 'מפת הדרכים'.

תאריך:  24/11/2003   |   עודכן:  24/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי כוכבי
לפי נהלי הביטוח הלאומי, מי שנעדר מישראל למעלה מ-5 שנים בחו"ל אינו נחשב לתושב ישראל; המשמעות: איבוד הזכאות לפי חוק הביטוח הלאומי וחוק ביטוח בריאות ממלכתי
גלית יצחק
זאת לעומת רייטינג של 6.6% שנרשם ביום ה-18.10.03
אלונה קורן
מדגיש: בעולם אסור להשבית בכלל תחומים הנחשבים חיוניים
נועם שרביט
"מדובר בקבוצה בעלת איכות אנושית גבוהה, אך כשהם לא מסכימים עם החלטות ממשלה הם דואגים למסמס אותן"; "יש לצמצם את הרגולציה עד למינימום ההכרחי וליצור סביבת עבודה שתאפשר ליזום ולצמוח"; "לא כל יזם הוא כריש נדל"ן או גזלן שחומס את המשאבים הציבוריים"
גלית יצחק
במסגרת המדיה המשלימה, תיפתח התחרות בפני אמצעי מדיה משלימה נוספים כגון: פרסום בנקודות מכירה, פרסום בתנועה, אינסרטים בעיתונות, פרסום באמצעות הסלולרי, פרסום בגנים ציבוריים ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il