X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסוכנת השתלבה בחיי הלילה התל אביביים והכירה את כל אנשי המפתח בסחר בסמים; מרביתם של הבליינים רוכשים את הסמים בטרם יציאתם למועדונים, וכך עשתה גם הסוכנת
▪  ▪  ▪

סטודנטית לקרימינולוגיה, טרור ובטחון, בת 25, אשר הופעלה כסוכנת משטרתית, הביאה למעצרם הבוקר (ד', 26.11.03) של 12 חשודים בסחר בסמים.
הצעירה, אשר סיימה שרותה שארך כ-3 שנים ביחידת המודיעין המבצעית של ימ"ר ת"א, נענתה לבקשת מפקדי יחידת הסוכנים ובטרם היתה לשוטרת מן המניין שימשה כסוכנת.
קהל היעד שנבחר לסוכנת זו על-ידי מפעיליה - פקד שרפי משה, פקד עמי שרייבר ורס"ל עפר משולם, היה סוחרי הסמים המספקים מרכולתם מסוג: קוקאין, אקסטזי, חשיש וטריפים לבאי המועדונים בתל אביב.
מן המשטרה נמסר, כי עובדה ידועה היא, כי מרביתם של הבליינים רוכשים את הסמים בטרם יציאתם למועדונים ומגיעים כשהם על-פי העגה "מתודלקים" לבילוייהם.
וכך עשתה גם הסוכנת, אשר ביחד עם מפעיליה "בילו" ורכשו בסופי שבוע בששת החודשים האחרונים סמים.
ההכשרה לקראת תפקיד זה ארכה כחודשיים. מפעיליה הכווינו אותה כיצד להתערות בשוק הסמים בתל אביב, לימדוה את השפה השגורה בקרב המשתמשים והסוחרים, שכרו עבורה דירה בתל אביב והטילו עליה למצוא מקום עבודה כמלצרית בבתי קפה ששם, על-פי המידע, רוחשת פעילות בנושא הסמים וכן שימשה היא כברמנית באחד המועדונים המובילים בתל אביב.
הסוכנת "עברה בהצלחה מבחנים" רבים על-ידי סוחרי הסמים שכיום חוששים מפעילות המשטרה אולם "עדינותה האסרטיבית", היכולת הורבלית שלה והעמידה בתנאי לחץ הטעו את הסוחרים והיא הצליחה לשכנעם בתום ליבה והם מכרו לה כמבוקשה, כך נמסר מהמשטרה.
בתקופת הפעלתה, חדרה הסוכנת לקבוצות יעד שלמשטרת מחוז תל אביב היה עניין בהרחבת הידע אודות פעילותן ובהשגת ראיות להפללת חבריהן.
אחד העצורים שהשוטרת רכשה ממנו הינו נהג מונית אשר על-פי המידע עוסק בסחר בקוקאין. הסוכנת, אשר נעזרה בשרותי ההסעה שלו, הצליחה להערים עליו ביצירת מצג כאילו היא סוחרת שהוא מובילה לצרכניה. לאחר מספר נסיעות עימו הציע לה הנהג את סיועו באספקת סמים.
מעצרו של חשוד זה בגין פעילותה של סוכנת, לא זר למשפחתו שכן מפקדה של הסוכנת - רפ"ק זוהר זייף, אשר שימש כסוכן לפני כ-17 שנים, הצליח בפעילותו אז להפליל את אחיו של נהג זה.
מפעילותה של הסוכנת עולה, כי בעסקי הסמים מעורים לעיתים תכופות בני משפחה, שכן הבוקר נעצר תושב דימונה אשר ממנו רכשה השוטרת קוקאין. יש לציין, כי סוכן שהופעל בחודש יוני האחרון על-ידי מפלג הסמים בימ"ר הביא למעצרו של אחיו לאחר שרכש ממנו 10 גרם קריסטל.
במסגרת פעילותה רכשה הסוכנת קשר עם צעירה שמקורה בדרום, אשר תווכה בין הסוכן הדרומי וסוחרי סמים ומשעברה להתגורר בתל אביב תווכה בין הסוכנת לבין הסוחרים בעיר.
הלילה, מששבה השוטרת לביתה בתל אביב, סיפרו לה שכניה כי זה עתה בוצע מעצרה של ידידתה על-ידי המשטרה.

תאריך:  26/11/2003   |   עודכן:  27/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי, ענבל אביב
בירתה של המדינה הפלשתינית: מזרח ירושלים; מפלגת העבודה קוראת גם להיפרדות חד צדדית מהפלשתינים אם ייכשל המשא-ומתן
רנית נחום-הלוי
5 מיליון בני אדם נדבקו השנה במחלה, כ-3 מיליון בני אדם מתו השנה מהמחלה, 2.5 מיליון מסך החולים והנשאים הם ילדים; כך עולה מדוח משותף שפרסמו אתמול ארגון האו"ם והאיידס לקראת יום האיידס הבינלאומי ב-1 בדצמבר
ענבל אביב, אלונה קורן
היקף הקיזוז: 290 מיליון דולר; בשבוע הבא יצאו נציגי האוצר לארה"ב כדי לגייס הון המגובה בערבויות שעדיין עומדות השנה לרשות ישראל
ענבל אביב, רנית נחום-הלוי
נשיא ארה"ב לשעבר, ג'ימי קרטר, הביע את תמיכתו בהסכם ז'נבה; הנשיא קצב יפגש היום עם בכירי הרשות הפלשתינית - בין יוזמי הסכם ז'נבה
אלונה קורן
11.3% מהקיבוצים נמצאים ברמת סיכון גבוהה; סגירת הבריכות בקיבוצים שעיקר הכנסתם מדגים תביא לנזק של מיליוני שקלים לקיבוצים ותגדיל את רמות הסיכון בענף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il