X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ב"מעריב" פורסם היום, כי קיים חשד כי ח"כ דהאמשה מנצל חסינותו להיפגש עם בכירי המחבלים בכלא; ביקר את אמנה מונא, מרוואן ברגותי, סמיר קונטאר ועוד; קטטה מילולית פרצה בין ח"כ שטרן לדהאמשה
▪  ▪  ▪

ח"כ עבדל מאלכ דהאמשה (רע"מ) הביע נכונות לוותר על חסינותו. זאת בעקבות הפרסום הבוקר בעיתון מעריב, ממנו עולה כי ח"כ דהאמשה העביר מידע בין מחבלים, אותם ביקר בתכיפות בבתי הכלא.
לדברי ח"כ דהמשה - שירות בתי הסוהר לא הבין כשורה את שיחותיו עם המחבלים, ולכן הועלו ההאשמות המופרכות.
במעריב פורסם הבוקר, כי גורמי ביטחון טוענים, כי חבר הכנסת עבד אל-מאלכ דהאמשה (רע"מ) מנצל את חסינותו לרעה כדי להעביר מסרים חשאיים בין מחבלים הכלואים בישראל להנהגת הטרור בשטחים.
בימים האחרונים חובר בשב"כ ובשירות בתי הסוהר (שב"ס) מסמך רגיש אשר הוגדר כסודי ביותר. המסמך מכיל מידע מודיעיני על פגישותיו של ח"כ דהאמשה עם אסירים ביטחוניים, שחלקם מוגדרים כמסוכנים ביותר, "מחבלים מהשורה הראשונה", אשר הורשעו ברצח ישראלים.
האסירים אותם ביקר דהאמשה הינם חברים בארגוני טרור פלשתינים. כך ניתן למצוא את מנהיג התנזים בגדה, מרוואן ברגותי, רוצחה של משפחת הרן סמיר קונטאר, אמנה מונא (פיתתה את הנער אופיר רחום ז"ל ) ועוד. כל פגישותיו של דהאמשה היו עם אסירים ביטחוניים ולא עם פליליים.
גורמי ביטחון טוענים, כי ח"כ דהאמשה הינו אורח קבוע בבתי הכלא בישראל הנוהג לבקר אצל בכירי המחבלים. השנה הגיש דהאמשה למעלה מ-80 בקשות לביקורים אצל בכירי המחבלים.
ח"כ דהאמשה דוחה את האשמות נגדו בהן נטען, כי בביקוריו מסייע להכוונת פיגועים. ל"מעריב" אמר אתמול (יום ג'), כי מעולם לא היה מעורב בתיאום פיגועים ובסיוע חשאי למחבלים. לדבריו, רוב הבקשות לביקורים שהגיש לשירות בתי הסוהר, לא יצאו לפועל. עוד אמר, כי הוא מבקר גם אסירים פליליים.
קטטה מילולית פרצה בין ח"כ שטרן לדהאמשה
קטטה מילולית פרצה בין ח"כ יורי שטרן יו"ר סיעת האיחוד הלאומי לבין ח"כ עבדל מאלכ דהאמשה מחוץ למליאת הכנסת בעת שח"כ שטרן הפיץ כרוזים בהם מוצגים החכ"ים הערביים (אחמד טיבי, דהאמשה, מוחמד ברקה ועזמי בשארה), מאחורי סורג ובריח. על הכרוז חתומה סיעת האיחוד הלאומי.
ח"כ שטרן אמר לדהאמשה, כי כל מי שהולך להיפגש עם רוצחים ומחבלים מקומו בכלא. דהאמשה כעס על דבריו ואמר לו, כי מיקומו של שטרן בכלא בשל ידיעות שקריות שהוא מפיץ עליו.
ח"כים קוראים: להסיר חסינותו ולהעמידו לחקירה
בעקבות הדיווחים קוראים (יום ד', 26.11.03) חברי כנסת להסרת חסינותו של ח"כ דהאמשה ולהעמידו לחקירה פלילית. ח"כ גילה פינקלשטיין (מפד"ל) הגישה תלונה נגדו בוועדת האתיקה של הכנסת, אשר במקביל פנתה ליועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין וביקשה לפתוח בחקירה נגדו.
ח"כ יורי שטרן, יו"ר סיעת האיחוד הלאומי, דורש לעשות שינוי בתקנון בכל הנוגע לחוק החסינות - "אני מבקש לבצע שינויים בחוק חסינות חברי הכנסת כך שהחסינות לא תחול על עניינים ביטחוניים ועל מגע עם אנשים שהואשמו בפעולות טרור".
ח"כ אילן לייבוביץ' קרא לחברי הכנסת הערבים שלא לבקר אסירים שהואשמו בטרור כדי למנוע את הספק וכדי לא לפגוע באמון ובמאמצי השלום. "קשה לי להאמין שחבר כנסת יעשה מעשים כאלה. אני דורש מהמשטרה לסיים את החקירה במהירות".

תאריך:  26/11/2003   |   עודכן:  26/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
במהלך שנות ה-90 המוקדמות מספר הסובלים מרעב בכל העולם נע סביב ה-37 מיליון בני-אדם, אך לפי הדוח השנתי של איגוד המזון והחקלאות בחצי השני של העשור נצפתה עלייה של 18 מיליון במספר הרעבים
ענבל אביב
כשהגיעו האשכנזים לירושלים, הביאו עימם מנהגי שחיטה משלהם וגרמו לערבים לעבוד רק איתם - בכך גזלו את העבודה מהספרדים; הרב עובדיה: "אשכנזי ביך ביך"
ענבל אביב
הסוכנת השתלבה בחיי הלילה התל אביביים והכירה את כל אנשי המפתח בסחר בסמים; מרביתם של הבליינים רוכשים את הסמים בטרם יציאתם למועדונים, וכך עשתה גם הסוכנת
רנית נחום-הלוי, ענבל אביב
בירתה של המדינה הפלשתינית: מזרח ירושלים; מפלגת העבודה קוראת גם להיפרדות חד צדדית מהפלשתינים אם ייכשל המשא-ומתן
רנית נחום-הלוי
5 מיליון בני אדם נדבקו השנה במחלה, כ-3 מיליון בני אדם מתו השנה מהמחלה, 2.5 מיליון מסך החולים והנשאים הם ילדים; כך עולה מדוח משותף שפרסמו אתמול ארגון האו"ם והאיידס לקראת יום האיידס הבינלאומי ב-1 בדצמבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il