X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זכיינית דומינו'ס בישראל, אומני מותגי מזון, הודיעה אתמול לבורסה על סירוב הבנק להסדיר את חובה, בסך 16 מיליון ש"ח; לחברה ימונה כונס נכסים
▪  ▪  ▪

זכיינית דומינו'ס פיצה בישראל, אומני מותגי מזון, עומדת על סף קריסה. כך עולה מדוח מיידי שהגישה אמש (26.11.03) החברה לבורסה.
הדוח בא בעקבות סירוב הנושה העיקרי של החברה, בנק הפועלים, להסדרה מלאה של חוב החברה וחברה בת בשליטתה המלאה לבנק בסך של כ-16 מיליון ש"ח. תוכנית ההבראה כללה גם הזרמה כספית נוספת של בעלי עניין בחברה וויתורים מסוימים מצד הבנק והנושים האחרים.
אמש התקיימה פגישה בין בעלי השליטה באומני לבין הבנק, במהלכה התברר כי בעלי השליטה בחברה, דני אלפרט, איאן פישר וחמי אלמוג, מסרבים להזרים הון חדש לחברה.
החברה מציינת בדוח, כי "לא קיימת אפשרות מעשית להמשך תקין של עסקי החברה". משמעות ההודעה היא, כי לחברה ימונה, היום או ביום א' הקרוב, כונס נכסים. אומני כבר הודיעה, כי אם יפעל הבנק לאכיפת איגרת החוב שבידו ולמינוי כונס נכסים על עסקי החברה, תשתף החברה פעולה עם צעדים כאלה, על-מנת לצמצם ככל הניתן את הפגיעה בעסקי החברה ואת הפגיעה בנושיה ובעובדיה עקב כך".
מבנק הפועלים נמסר בתגובה, כי "לאחר משא-ומתן וניסיון להגיע להסדר, שלא צלח, בעיקר בשל אי הסכמת הבעלים להזרים לחברה, נאלץ הבנק לפנות לבית המשפט בבקשה פורמלית להליך של כינוס נכסים".
אומני מותגי מזון, הנסחרת בשווי של 33 מיליון שקל, נמצאת כבר תקופה ארוכה בהפסדים. החברה דיווחה בסוף יוני השנה על גרעון בסך 11 מיליון ש"ח בהון העצמי. בחודשים ינואר-יוני השנה הגיעו מכירות החברה לסך 19 מיליון ש"ח והיא רשמה הפסד בסך 3.7 מיליון ש"ח, לעומת מכירות של 26.5 מיליון שקל והפסד של 1.4 מיליון שקל בינואר-יוני 2002. בשנת 2002 עמדו הפסידה החברה כ-7 מיליון ש"ח.
הקשיים אליהם נקלעה אומני אילצו בשנים האחרונות את בעלי השליטה להזרים לחברה הלוואות בסך כ-7.5 מיליון ש"ח. ברבעון הראשון של השנה דיווחה החברה כי הגיעה להסדר עם הבנק על הגדלת מסגרות האשראי לחברה.
אומני, שקיבלה את זכיינות דומינו'ס בישראל ב-1990, מפעילה כיום 17 סניפים בבעלות מלאה ועוד 7 בזכיינות משנה. בשנים האחרונות סגרה החברה שתי פעילויות נוספות בתחום המזון - רשת פלאפלים וחנויות למכירת גלידת האגן דאז.
לפני כחודש סגרה אומני את מרכז ההזמנות שלה בישראל, שנחשב ליתרון תחרותי בשוק המזון המהיר והועסקו בו 60 מתוך 700 עובדי דומינו'ס. שיחות הטלפון של הלקוחות מועברות כיום לסניפים, כמו בעבר. החברה גם איחדה סניפים וקיצצה במספר העובדים. את מהלכי ההתייעלות בדומינו'ס, הובילו המנכ"ל הקודם של החברה, אלי גידור, ומחליפו בתפקיד, אסף גרינברג, שהחל את דרכו בחברה ב-1991 כשליח.

תאריך:  27/11/2003   |   עודכן:  27/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מדובר ביום נקיון המשתלב במפעל חינוכי המתקיים כל השנה על-ידי אגף החינוך והנוער בקק"ל: פרויקט מעו"ף
נועם שרביט
גזר על שוהה בלתי חוקי מאסר על-תנאי בלבד, מאחר ותנאי המעצר בתחנת לוד מנוגדים לחוק, ובשב"ס מתנגדים לקבל שב"חים; השופט: "אם המדינה לא תשמור על צלם אנוש - יהיה לדבר מחיר"
יפעת גדות
ג'יי ג'יי גארנר, קצין בכיר בצבא לשעבר, טוען כי צבא ארצות הברית לא פעל מהר מספיק כדי להשיב את החוק והסדר והשירותים החיוניים והבסיסיים בבגדד; בוזזים השתלטו במשך ימים על בתי עסק ובניני ממשלה והפשע נשאר הבעיה העיקרית בבירה
יפעת גדות
ראש ממשלת בריטניה ביקר אמש אצל רופאו בעקבות כאבים שחש בבטנו והעלה שוב את החשש לבריאותו
מחלקה ראשונה
תטמיע נתבי קצה מהדור החדש ממשפחת ה-10000, שתפקידם יהיה לפתוח שווקים חדשים ולהגדיל נתח שוק על חשבון המתחרות הקטנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il