X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במסגרת הקמפיין חודש הסרטון "החברה של החברה", ששודר לראשונה ב-92', המסביר כי אין פרטנר בטוח ויש להשתמש בקונדום בקיום יחסי מין; הופק עלון הסברה ובו מידע רב על מחלת האיידס, דרכי הטיפול במחלה והכי חשוב - כיצד ניתן לא להידבק
▪  ▪  ▪

משרד הבריאות הודיע (יום ה', 27.11.03) כי הוא יוצא בקמפיין הסברה למניעת איידס לקראת יום האיידס הבינלאומי שיחול ב-1 בדצמבר תחת הכותרת: "יש סרטים שכדאי לראות שוב".
במסגרת הקמפיין, חידש המשרד את הסרטון "החברה של החברה" שהופק לפני כעשר שנים ונראה היום עדכני מתמיד. בסרטון נראים דמויות שונות המתחלפות במסך כשהמסר העיקרי הוא: כשאתה שוכב עם החברה שלך, אתה שוכב עם החבר שלה לשעבר, ועם החברה של החבר שלה לשעבר וכן הלאה... - אולי למישהו מהם יש איידס?
הסרטון יעלה לשידור החל מה-30 בנובמבר למשך תשעה ימים, ויוקרן בערוץ 2, 10, מוסיקה- 24 ו-MTV.
בפעם הראשונה שהסרט הוקרן, בשנת 1992, הוא זכה בפרסים ותשבחות רבות, והוא אחד מסרטי הפרסומות היותר זכורים בישראל. הקמפיין מדבר על המודעות למחלת האיידס ועל חשיבות השימוש בקונדום כאמצעי מניעה. יצוין, כי הקמפיין שודר גם בשנים 1993-1994.
לדברי משרד הבריאות, ממחקרים שנערכו נמצא כי עשר שנים חלפו מאז אותו קמפיין אך למרות המודעות הגבוהה יחסית שיש לסכנות המחלה ולצורך בקונדום, בפועל השימוש בקונדום נותר נמוך וזאת מתוך שאננות והערכה בקרב צעירים רבים כי ניתן לסמוך על "תחושת הבטן" ולהעריך איזה פרטנר ליחסיי מין הוא בטוח. קמפיין זה נועד להמחיש, כי אין דבר כזה פרטנר בטוח ויש להשתמש בקונדום בכל פעם שמקיימים יחסי מין.
במקביל לקמפיין, הופק עלון הסברה ובו מידע רב על מחלת האיידס, דרכי הטיפול במחלה והכי חשוב - כיצד ניתן לא להידבק. העלון יופץ בקרב צעירים.

תאריך:  27/11/2003   |   עודכן:  27/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי כוכבי
בית המשפט דחה עתירה בה נטען כי הדרישה, המעוגנת בחוק לשכת עורכי הדין, פוגעת בחוק יסוד חופש העיסוק ואינה עומדת בתנאי פסקת ההגבלה
הדר פרבר
ההסכם יקל על יצואנים לשווק מוצריהם באוקראינה
אלונה קורן
גם בתחום משיכת כספים מקופות הגמל ישופרו התנאים, והמשיכה תתבצע בתוך 5 ימים לכל היותר
רועי כוכבי
מאסרו קוצר בשנה אחת, והקנס שהוטל עליו בוטל; השופט מצא מתח ביקורת על אורך ניהול המשפט והכרעת הדין של שופט בית המשפט המחוזי, ד"ר עודד מודריק: "מוטב להזכיר ולשנן את יתרונותיה הידועים של מידת הקיצור"
גלית יצחק
מדובר בדרמה מותחת על אנשים העובדים בסי-איי-איי; הסידרה תחל ביום רביעי ב-17.12.03
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il