X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
Dell ישראל ו-CMS ערכו כנס ובו הציגו מוצרים שונים וכן דיברו על המגמות העתידיות בתחום
▪  ▪  ▪

חברת Dell ישראל וחברת CMS ערכו היום (ה', 27.11.03) כנס משותף למשווקי המשנה בסינמה סיטי, תל אביב בו הוצגו משפחות המוצרים השונים, החל מתחום המחשבים הניידים, המחשבים השולחניים ותחנות עבודה, דרך מחשבי כף היד, ועד לשרתים, אמצעי אחסון מתקדמים וסוויצ'ים שונים.
כמו-כן, הציגו מנכ"ל Dell ישראל, רענן ביבר, מנהל תחום שרתים ואחסון ב-Dell ישראל, פיליפ אולניק, ומנכ"ל CMS, יוסי כהן, את המגמות העתידיות בתחום.
מנכ"ל CMS מסר: "הייחוד שלנו לעומת משווקים אחרים הוא בכך, שאנחנו חברת הפצה טהורה. אנו פועלים בשוק כבר זמן רב, וכעת בעזרת שיתוף הפעולה עם Dell ישראל, נוכל להגדיל את מגוון המוצרים שאנו מציעים. השילוב בין המוצרים האיכותיים והאמינים של Dell ובין ערוץ המשווקים הרחב, הניסיון והמקצועיות שלנו יתרום רבות לכל הצדדים".
לדברי מנכ"ל Dell ישראל: "Dell מראה גידול קבוע במכירות וברווחים בכל התחומים בהם החברה מעורבת מידי שנה. אין ספק שגידול זה ימשיך גם בשנים הבאות, אך ניתן לצפות לאחוז גידול גבוה במיוחד בתחומי המוצרים האלקטרונים לבית ובמוצרים לעסקים קטנים ובינוניים. אין לי ספק, כי CMS מספקת מיקוד עסקי חד ביותר על עסקים קטנים ובינוניים, דרך משווקי המשנה".
בשנה האחרונה, חשפה Dell בארה"ב קבוצה של מוצרים לבית האלקטרוני, כגון: מסכים דקים, מקרנים ברזולוציה גבוהה, נגן מדיה אלקטרוני וממשק חדש וידידותי לניהול המחשב האישי ותכני המדיה השונים. בנוסף, לפני כשני רבעונים נכנסה החברה לשוק המדפסות הביתיות והעסקיות.
Dell מציינת, כי כל המוצרים, אשר חלקם כבר משווקים בישראל, צפויים בקרוב לעשות "עלייה" ארצה. עם-זאת, הפוקוס העסקי העיקרי של Dell ישראל הוא תחום השרתים ואמצעי האחסון השונים לעסקים וארגונים גדולים ובינוניים.
"כאשר Dell מפתחת מוצרים חדשים בכל תחום וכמובן בתחום השרתים ואמצעי האחסון, היא חושבת קודם כל על דרישות הלקוח. זו גם התפיסה לגבי דור המוצרים העתידי". כך אמר פיליפ אולניק. והוסיף, כי "תכונות כמו התקנה מהירה במיוחד, תוכנת ניהול מתקדמת עם אפשרות לניהול מרחוק, אחזקה פשוטה ומחירים תחרותיים של שרתים ואמצעי אחסון עומדות בראש סדר העדיפויות של Dell. אלה בדיוק התכונות, אותן מחפשים עסקים וארגונים בכל קנה מידה".
לדברי אולינק, Dell פיתחה קו מוצרים עשיר בתחום זה לעסקים בכל גודל, וכעת בעזרת CMS ומשווקי המשנה נוכל להגיע לעסקים הקטנים והבינוניים ולתת להם את הפתרונות האיכותיים של Dell. מוצרי Dell משווקים בישראל באמצעות משווקים מורשים, המתמחים בנישות שונות בשוק. בין המשווקים ניתן למצוא את: בינת, אומניטק, גלקסי, ג'טרוניקס, אלדור וכמובן CMS.
DELL
יצרנית המחשבים Dell, הינה ספק מוביל למוצרים ושירותים בתחום טכנולוגית המידע ותשתיות האינטרנט. מחזור המכירות של החברה בארבעת הרבעונים האחרונים הסתכם ב-39.7 מיליארד דולר.
Dell, באמצעות המודל העסקי הישיר שלה, עוסקת בתכנון, ייצור והתאמת שירותים ומוצרים בהזמנה על-פי דרישות הלקוח וכן מציעה מגוון של מוצרי תוכנה וציוד היקפי.
אתר החברה: www.dell.co.il.

תאריך:  27/11/2003   |   עודכן:  27/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי כוכבי
יו"ר ההסתדרות והממונה על השכר באוצר יישאו דברים בערב העיון, המתקיים במסגרת "הפורום הכלכלי של ה-MBA של האוניברסיטה הפתוחה"
אלונה קורן
כך עולה מנתונים שפרסם היום משרד האוצר; משנת 1990 איבד המשק הישראלי יותר מ-10 מיליון ימי עבודה
מירב לוי
פרס מייסדי טבע לשנת 2002 הוענק לפרופ' ישראל ולודבסקי, ראש היחידה לחקר הביולוגיה של הסרטן במרכז הרפואי הדסה עין כרם; הפרס לשנת 2003, הוענק לד"ר ליאור גפשטיין מהמחלקה לביופיזיקה ופיזיולוגיה בפקולטה לרפואה בטכניון
אלונה קורן
בחברה מדגישים: ב-10 השנים האחרונות התייעלה החברה בשיעור שנתי של 4%-5% בממוצע; נרשמה ירידה של 5% בשכרם של עובדי החברה
גלית יצחק
במסגרת הקמפיין חודש הסרטון "החברה של החברה", ששודר לראשונה ב-92', המסביר כי אין פרטנר בטוח ויש להשתמש בקונדום בקיום יחסי מין; הופק עלון הסברה ובו מידע רב על מחלת האיידס, דרכי הטיפול במחלה והכי חשוב - כיצד ניתן לא להידבק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il