X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המנוע מסוגל לאתר פרטי מידע נדרשים במשפט שלם, כולל בוריאציות שונות של אותו משפט; המערכת מנטרלת מראש את המילים המיותרות ומתרכזת בעיקר
▪  ▪  ▪

חברת NSC הישראלית הכריזה (א', 30.11.03) על גרסה חדשה של מנוע זיהוי הדיבור שפיתחה. בין חידושי המנוע החדש: יכולת איתור מילות מפתח מתוך משפט (slot filling), ניצול מרבי של משאבי זיהוי דיבור ותמיכה בתחבירים בפורמט ABNF שהינו חלק מסטנדרט VoiceXML. מנוע זיהוי הדיבור של NSC מבוסס על כרטיס PCI ומיועד בעיקר לשירותי טלפוניה מבוססי ממשק קולי מרובי משתמשים.
ד"ר עמי מויאל, מנכ"ל NSC, מסביר כי היתרונות שבמנוע החדש מכוונים לאותם משתמשים במערכות טלפוניה אשר רוצים לשוחח בטבעיות עם המכונה שבצד השני. המנוע של NSC מסוגל להבין אלמנטים של משפט שלם, כולל וריאציות שונות של אותו משפט, או מילות מפתח. כך לדוגמה, אם המתקשר, העושה שימוש בשירות מבוסס זיהוי דיבור של חברה לממכר כרטיסי קולנוע, אומר: "אני רוצה שני כרטיסים למטריקס מחר בכפר סבא", או "מחר בכפר סבא, שני כרטיסים למטריקס בבקשה", המערכת תוכל לעבד את המשפט כולו, או להתמקד במילות מפתח דוגמת "שני כרטיסים", "מטריקס", "מחר", "כפר סבא" ולהגיב לבקשה מיידית. המערכת מנטרלת מראש את המילים המיותרות ומתרכזת בעיקר.
"היכולת לאתר מספר מילות מפתח ממשפט שנאמר, תאפשר שירותים מבוססי זיהוי דיבור פחות מורכבים למשתמשים ועל כן תעודד את חדירתם לשוק", אומר ד"ר מויאל. "התוצאה המיידית של הגרסא העדכנית של המוצר החדש שלנו הינה יכולת "להשטחת" תפריטים בשירות. במקום מענה למספר שאלות שבכל אחד מהם התשובה הינה פריט מידע בודד, הדובר יוכל לומר משפט מלא הכולל את כל פריטי המידע. כמובן שעל-פי תוצאות הזיהוי השירות יוכל ליזום שאלות על המידע החסר, ובכך יתאפשרו שירותים חכמים יותר, אך עם זאת פשוטים יותר למשתמש".
עוד חדש בגרסה היא היכולת של מפתחי שירותי הטלפוניה מבוססי הממשק הקולי לשנות את תצורת הכרטיס לפי צרכי היישום. הסיבה: הכרטיס של NSC מבוסס על מעבדי DSP אשר כל אחד ואחד מהם הוא יחידת עיבוד עצמאית לחלוטין, כך שניתן להגדיר כל מעבד בנפרד לסוג ערוץ הזיהוי והשפה בהם הוא יתמוך ולשנות זאת במידת הצורך.
תכונה חשובה זו מאפשרת להריץ שירותים שונים ובשפות שונות על אותו כרטיס תוך ניצול מרבי ויעיל של יכולות מנוע זיהוי הדיבור. בשורה נוספת למפתחים הינה התמיכה בפורמט ABNF שהינו חלק מהסטנדרט VoiceXML ההולך ומתבסס כסטנדרט בתעשיה לכתיבת יישומים מבוססי ממשק קולי.

תאריך:  30/11/2003   |   עודכן:  30/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
ארגון עובדי צה"ל והסתדרות עובדי המתכת יקימו מטה מאבק משותף; צפויים פיטורים של כ-6,200 עובדים ב-35 רשויות מקומיות; ביטול פרויקטים ביטחוניים, יביא להפסד של מיליארד ש"ח במכירות לתעשייה המקומית
נועם שרביט
התקציב, שהושג לאחר מו"מ ארוך שניהל הכונס הרשמי עם משרד האוצר, יאפשר תשלום משכורות לעובדים ופעילות שוטפת של בית החולים; בית המשפט חייב את קופות החולים להעביר מידע על גובה חובן לבית החולים
מירב לוי
הרייטינג של התוכנית נשאר נמוך; שילון יקבל החל מינואר תוכנית אירוח
יפעת גדות
דוח של הסוכנות היפנית לאיכות הסביבה קובע: נשק כימי שננטש בסוף מלחמת העולם השנייה ביפן גורם לזיהום חמור של הקרקע והמים
הדר פרבר
הסיבה להתרסקות אינה ידועה עדיין; במסלול ההמראה בבואנדה לא קיים פיקוח אווירי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il