X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תייצא השנה באמצעות ערוץ הקניות האמריקני מארזי שי על בסיס תה בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר; במהלך חורף 2004 תצא ויסוצקי בשורה של חידושים ומבצעים
▪  ▪  ▪

למעלה מ-160 שנה אחרי הקמתה ברוסיה, חוזרת חברת ויסוצקי לרוסיה, כשהיא משתלבת בגל נוסטלגיה השוטף את הציבור הרוסי הכולל גם צריכת מוצרים ששווקו ברוסיה לפני המהפיכה.
השנה תשווק הרשת מוצרים ל-25 חנויות פרימיום ברשת "7 יבשות" היוקרתית במוסקבה. לצורך-כך שכרה את שירותי משרד תל אביב מוסקבה במטרה לטפל בהחדרה מחדש של מותג ויסוצקי לשוק הרוסי.
בנוסף, מתחילה ויסוצקי בשיווק תה ומארזי שי על בסיס תה לשוק הגרמני והאנגלי באמצעות ערוץ הקניות QVC. זאת לאחר הצלחה הולכת וגדלה במכירות מוצרים דומים ברשת QVC האמריקנית.
רוני וינשטיין, משנה למנכ"ל, מסר: "ויסוצקי נבחרה על-ידי ערוץ הקניות QVC בארה"ב כספק הבלעדי של מוצרי תה לאירועים מיוחדים. לקראת כריסמס, הזמינה הרשת 30,000 יחידות מארז מיוחד הכולל קומקום, 4 ספלים ושישה סוגי תה שונים".
בשנים האחרונות השקיעה ויסוצקי למעלה מ-4.5 מיליון ש"ח בהרחבת צי הרכבים של החברה, הכוללים, בין היתר, 35 משאיות ובהקמת קו ייצור נוסף לייצור תה במפעל בפתח תקווה בהשקעה של 5 מיליון ש"ח.
ויסוצקי מפיצה את מוצריה בלמעלה מ-6,000 נקודות מכירה ולאחרונה הודיעה שמערכת ההפצה שלה החלה בשיווק שמן זית ג'השאן ופיצוחי 'ששון הקולה'.
במהלך חורף 2004 תצא ויסוצקי בשורה של חידושים ומבצעים. הראשון שביניהם יושק במהלך חודש דצמבר:
- חליטת פסיפלורה ומנגו מסדרת ה"גן הקסום" - חליטה המשלבת בין פסיפלורה (פרי התאווה) - הידועה כמקלה על כאב, הרגעה ועזרה במצבים של נדודי שינה, חרדה ודיכאון, עם פרי המנגו הידוע כמכיל כמות גדולה של בטא קורטן ואשלגן, וכן כמות משמעותית של ויטמין c, ועל-כן יש לו תפקיד חשוב בחיזוק המערכת החיסונית.
- תה ירוק בתוספת פסיפלורה - לתה הירוק סגולות רפואיות של סיוע ומניעת מחלות רבות שמאופיינות בעיקר כתחלואים של אורח החיים המודרני. השילוב עם פרי הפסיפלורה, בעל הטעם החמצמץ וארומה עשירה במיוחד, מעניקים תחושה נעימה במהלך היום.
לאור הצלחת הענק של צ'אי מסאלה בשנה שעברה והעובדה, כי צרכני התה מעוניינים בטעמים עשירים בעלי גוון אתני ואקזוטי, תשיק השנה ויסוצקי טעם חדש נוסף בסדרה. בויסוצקי שוקדים על פיתוח התה הלבן שהוצג לאחרונה ביריד המזון באנוגה. התה הלבן מכיל אנטיאוקסידנטים המונעים את התרבות הרדיקלים החופשיים.
אורלי חרש, מנהלת השיווק, מסרה: "נראה כי צרכנים רבים מחפשים במוצרי התה תחליפים לתוספי מזון וויטמינים אשר באים לענות על צרכים בריאותיים: אנרגיה, חיסון, הרגעה, הרזיה וכדומה".

תאריך:  30/11/2003   |   עודכן:  30/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
התשואה על ההון של הבנק בסיכום הרבעון הסתכמה ב-1.8%; ההפרשה לחובות מסופקים גדלה בכ-18%
גלית יצחק
הנערה סיפרה כי היא בילתה במועדון ובעקבות ויכוח מילולי בינה לבין הנתינה הזרה היא תלשה באמצעות שיניה פיסת בשר מאפה
ענבל אביב
הנימוק: העלות הגבוהה של יצירת מקורות מים חדשים בערבה; מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל קורא לבטל ההוראה: "עבור תושבי הערבה החקלאות היא מקור הפרנסה הכמעט יחידי"
נועם שרביט
כך טוען מנכ"ל איגוד החברות הציבוריות, גד סואן; לדבריו, "תופעת מחיקתן של למעלה מ-20 חברות בשנה האחרונה עלולה אף להחריף בשנה הבאה; במצב כזה הבורסה עלולה למצוא את עצמה ללא מספר מספיק של חברות נסחרות"
רועי כוכבי
"אולמרט נכנע לתכתיבי האנטישמים באיחוד האירופי" טוענת תנועת נשים בירוק; התנועה תקיים משמרת מחאה נגד החלטת אולמרט לסמן מוצרים שיוצרו מעבר לקו הירוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il