X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביהמ"ש המחוזי הוציא צו במעמד צד אחד, המונע החלטה שאמורה עיריית תל אביב לקבל (ביום ב'), לסגירת הבריכה; המנויים טוענים: העיריה מתכוונת למכור הקרקע למפעילי הבריכה; ההנהלה: הסגירה היא לחצי שנה לשם שיפוצים הכרחיים
▪  ▪  ▪

סביר להניח כי את הידיעה הבאה לא הייתם קוראים לולי היה מדובר בבריכת שחייה, בה מנויים ידוענים רבים, בהם עיתונאים (איני נמנה עליהם, נ.ש.), שחקנים, רופאים ועורכי דין:
בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא צו מניעה זמני, במעמד צד אחד, האוסר על עיריית תל אביב לסגור את בריכת השחייה 'גורדון' בתל אביב, עד ליום 9.12.03, בו יתקיים דיון בנושא.
השופטת שרה סירוטה קבעה את הדיון במעמד שני הצדדים, כאמור, לעוד 10 ימים. לדיון יוזמנו גם נציגי עיריית תל אביב ונציגי מינהל מקרקעי ישראל. עד לקיומו של הדיון, תהיה הבריכה פתוחה למנויים.
הצו הוצא במסגרת בקשה לצו מניעה קבוע, שהגישו 118 מנויי בריכת גורדון, באמצעות עורכי הדין אביגדור פלדמן (שהוא בעצמו אחד ממנויי הבריכה, נ.ש.) ומירי רכט, המבקשים למנוע מהעיריה לממש את ההחלטה על סגירת הבריכה מחר, "לתקופת שיפוצים של שישה חודשים", לאחר שזו שימשה חלק בלתי נפרד מאורח החיים שלהם במהלך שנים רבות. ההנהלה הציעה למנויים לקבל את החלק היחסי מדמי המנוי ששילמו - כ-5,000 ש"ח לשנה - עבור תקופת השיפוצים.
המבקשים טוענים, כי התברר להם שבכוונת עיריית תל אביב להשיב את הקרקע לחזקתה. עוד נטען בבקשה, כי העיריה מנהלת מו"מ עם בעלי הקרקע שעליו מצויה הבריכה, שבמרכזו רעיון של חילופי קרקע - כאשר העיריה תקבל את הקרקע עליה מצויה הבריכה ובתמורה תעביר לבעלים של הקרקע שטח ציבורי ברחוב דובנוב 8, הסמוך לקריה בתל אביב, בו מוקם עתה אגף של מוזיאון תל אביב.
השטח האמור משתרע על-פני שני דונמים, ועליו יהיה ניתן לבנות מגדל בן 30 קומות. לטענת המנויים, במידה שהעיריה מעוניינת בהריסת הבריכה, עליה לנקוט באופן שקוף וחוקי, בו יוכלו התושבים להגיש התנגדויות להליך.
לצורך כך, נטען בבקשה, העיריה מעוניינת להביא לסיומו של החוזה בטרם תום תקופת החכירה, ובאופן שהחברה הזכיינית, 'בריכת שחיה תל אביב בע"מ', שבבעלות מודי ענב, תוותר על המשך זכותה להחזיק במקום, וכך תוכל העיריה לייצור רצף טיילת על שפת הים, מיפו עד הרצליה.
המבקשים טוענים, כי במסגרת ה'קומבינה', ענב יזכה בשטח הציבורי החלופי האמור, לצורך פרויקט המתוכנן על ידו. לדבריהם, מאחורי סגירת הבריכה עומדת מזימה של סוחרי קרקעות להרוס את שכיית החמדה הזו, הפועלת זה כ-50 שנה.
אביגדור פלדמן אינו מאמין לטענת העיריה - כי הסגירה מיועדת לשיפוצים בלבד. לדבריו, "אנו מעריכים כי זו תואנת שווא והרעיון הוא לסגור הבריכה, לייבש אותה ולהרוס אותה, ולתת למפעלי הבריכה נכס יקר-ערך במרכז תל אביב".
הנהלת הבריכה: הסגירה היא לחצי שנה של שיפוצים
מהנהלת בריכת גורדון נמסר בתגובה, כי היא "מודאגת מהחלטת בית המשפט לדחות את מועד סגירת הבריכה לשיפוצים, וזאת לאור הסכנה הממשית הקיימת לביטחונם של המתרחצים במקום. החלטת בית המשפט התקבלה במעמד צד אחד, ובכוונתנו לפנות בהקדם האפשרי לבית המשפט, בבקשה כי יבטל החלטתו".
הסיבה לסגירה הזמנית היא סכנה בטיחותית במקום, בשל מצבו של המבנה הישן (בן כ-50 שנה), כפי שמצביעות בדיקות הנדסיות שנערכו במבנה. סכנה זו אף גברה בעקבות הגשמים האחרונים שירדו. עקב כך, החלטנו לסגור זמנית את המבנה לתקופה של 6 חודשים (עד לקיץ) ולערוך את השיפוצים הנדרשים.
באשר לטענות על מו"מ המתנהל עם עיריית תל אביב, מדובר בסיפור ישן שאין בו כל חדש, ושאין לו קשר לעניין השיפוצים ההכרחיים.

תאריך:  30/11/2003   |   עודכן:  01/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
האזרח נעצר בנמל התעופה בבנגלדש זמן קצר טרם טיסתו לסינגפור; עם חקירתו הודה, כי יעדו המקורי היה ישראל; מבירור עלה, כי הוא הוזמן לסימפוזיון של איגוד הסופרים העבריים בישראל
אלונה קורן
החברה הבת אלתא הציגה עלייה של 60% ברווחים
אלונה קורן
המעבר לרווח נובע בין היתר מתהליכי התייעלות, במסגרתם קוצץ שכר העובדים בכ-15% וכ-100 עובדים פוטרו
גלית יצחק
החניונים היו עד-כה בניהול א.ל נכסים וחניונים בע"מ; עו"ד עדינה חכם: "העברת החניונים לניהולה נעשתה כחלק ממגמת הרחבת פעילותה העסקית במטרה להגדיל הכנסותיה לטובת שיפור וייעול מתקני הפארק"
מחלקה ראשונה
הדיסק החדש מופץ בחינם לתחנות המוזיקה בעולם הערבי; השיר יתנגן בפסטיבל המוזיקה הערבי שייפתח מחר בקהיר ובאלכסנדריה; כותב השיר: "על בני הנוער בעולם הערבי לקחת דוגמה מהשהידים ב'פלשתין' ובעירק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il