X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך קובע מחקר חדש של אוניברסיטת אל-אקצא בעזה, שהוכן בשיתוף עם המכון לדמוגרפיה; ההסבר: "הגידול בחברה הפלשתינית מבוסס על ילודה, ואילו אצל היהודים הוא נובע בעקר מהגירה"; המפנה הדמוגרפי: 5,467,472 פלשתינים וערביי ישראל לעומת 5,453,100 יהודים
▪  ▪  ▪

מחקר אקדמי חדש שערך לאחרונה ד"ר יוסוף כאמל איבראהים, ראש הפקולטה לגיאוגרפיה באוניברסיטת אל-אקצא בעזה, קובע כי בתחילת שנת 2006 ישתווה מספר הפלשתינים והערבים למספר היהודים בישראל, ואף יעלה עליו.
על-פי המחקר החדש - "המפנה הדמוגרפי בפלשתין" - שהוכן בשיתוף עם המכון לדמוגרפיה, "יש גידול מתמיד של החברה הפלשתינית מבלי קשר למיקומה על אדמת פלשתין". ד"ר איבראהים, כולל בדבריו את אוכלוסיית ערביי ישראל.
מהנתונים המופיעים במחקר עולה, כי מספר התושבים הפלשתיניים וערביי ישראל יטפס בתחילת 2006 ל-5,467,472 בעוד מספר היהודים יעמוד על 5,453,100. "הדבר נובע מכך שהגידול בחברה הפלשתינית מבוסס על ילודה, ואילו הגידול אצל היהודים נובע בעיקר מהגירה", מסביר ראש הפקולטה לגיאוגרפיה.
שנת 2045: הפלשתינים וערביי ישראל יהוו 75%
אין זו הפעם הראשונה שבצד הפלשתיני מתפרסמים מחקרים בנושא "המפנה הדמוגרפי הצפוי בפלשתין". ההיפוך במאזן הדמוגרפי, בעיקר באמצעות שיבת הפליטים, הוא אחד הגורמים המרכזיים, על-פי התפישה הפלשתינית, לערעור יסודותיה של מדינת ישראל ולהכנעתה בסופו של דבר.
פייסל חוסייני, ששימש כמחזיק תיק ירושלים ברשות הפלשתינית והיה מצמרת ההנהגה, ביטא מספר חודשים לפני מותו את הביטחון הפלשתיני בניצחון ההיסטוריה על הציונות, ולו משום הגורם הדמוגרפי. "האופציות שלהם [של הישראלים] קשות יותר מהאופציות שלנו, שהרי לנו יש כעת פחות מארבעה פלשתינים וזאת לעומת כ-4 מיליון שאינם פלשתינים. בשנת 2010 יהיה שיוויון בין מספר הפלשתינים לבין המספר של אלה שאינם פלשתינים".
ומוסיף חוסייני: "בשנת 2045 יהוו הפלשתינים כ-75% מכלל אנשי חבל הארץ הזה. בשלב הזה בדיוק נאמר לישראלים: 'אנו מציעים לכם מדינה ישראלית ואם לא תסכימו אזי תפסידו את הכל'".
דבריו של פייסל חוסייני התפרסמו בעיתון הפלשתיני "אל-איאם" בתחילת שנת 2001.
גם ראש ההכוונה הפוליטית ברשות הפלשתינית, עות'מאן אבו-ררביה, רואה בדמוגרפיה מרכיב חשוב בהכנעת ישראל. בדברים שפורסמו בעיתון הפלשתיני "אל-חיאת אל-ג'דידה" במאי 2000 הגדיר ררביה את הדמוגרפיה כאחד מצירי המערכה הבסיסית העתידית עם 'ישות הכיבוש' לשם מימוש הזכויות הלאומיות הפלשתיניות.

תאריך:  01/12/2003   |   עודכן:  01/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
בקובץ של מאמרים שפורסמו בעיתונות בישראל ובעולם מספר דויד גרוסמן את סיפורן של עשר השנים הסוערות, מאז לחיצת היד של רבין וערפאת על מדשאת הבית הלבן בספטמבר 1993, ועד ימי המלחמה שאין לה שם, של שלהי שנת 2003
נועם שרביט
בלומנטל נאשמת בעבירות שחיתות (מתן וקבלת שוחד בחירות), ובשיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה; אלנקווה, פעיל וחבר מרכז הליכוד, נאשם בעבירות של שחיתות ושוחד בחירות; הנהג אבי אוסקי לא יועמד לדין, לאחר שקיבל מעמד עד מדינה
יפעת גדות
מימון המלגות יאפשר ליוצאי אתיופיה ללמוד תואר שני ושלישי ולסטודנטים שהם הורים לילדים לקבל תמיכה כלכלית בתואר הראשון
גלית יצחק
גורמים ממשרד החקלאות החרימו את הבשר; יבואנים זייפו את תאריך תפוגתו והזיזו אותו קדימה
מחלקה ראשונה
הפרלמנט המצרי לממשלה: מדוע מצרים נמנעת מלדרוש את החזרת אילת; קריאה למחוק את השם 'אילת' מספרי הלימוד והמפות; יוזם המהלך על העיתוי: המטרה - סיכול תוכניות נתניהו להקים חלופה לתעלת סואץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il