X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מסגדים בעזה וחוגים פלשתינים רשמיים מזהירים: 'אקדחים מודיעיניים' שמפיצה ישראל מסתובבים בעזה; האקדח מכיל קרינה המזיקה לילדים; בעבר היו דיווחים דומים על סוכריות רעילות וגזים שחורים
▪  ▪  ▪

מסגדי עזה וחוגים פלשתינים רשמיים מזהירים בימים האחרונים את תושבי עזה משימוש והחזקה באקדחי צעצוע, מתוצרת ארה"ב. האקדח, לדבריהם, העשוי פלסטיק, מכיל שבב אלקטרוני "ששתלה ישראל", כחלק ממאמץ מודיעיני לציתות לגורמים פלשתינים.
אקדח הצעצוע הפך לשם דבר ברחוב הפלשתיני לאור קריאות המסגדים. אחת הטענות אף מדברת על כך שהשביב האלקטרוני פולט קרינה המזיקה לילדים. תושבי עזה בהמוניהם החלו להיפטר מהאקדחים. את הדיווח מביא אתר האינטרנט האיסלמי "איסלם און ליין".
מוכר צעצועים בעזה, ניהאד סלאמה, אשר גילה לראשונה את השביב האלקטרוני באקדח, מספר כי כאשר הבחין בשביב החשוד, פנה מייד למשטרה. מהנדס אלקטרוניקה מספר לאתר "איסלם און ליין", כי לשביב האלקטרוני אין כל ייעוד באקדח הצעצוע, ועל כן הוא אינו פוסל את האפשרות שמדובר בשביב שהושתל על-ידי ישראל.
גזים שחורים וחיילות מתערטלות
במשך השנים, ובעיקר במהלך שלוש שנות עימות עם הפלשתינים, היינו עדים לשורה של דיווחים פלשתיניים שאמינותם מוטלת בספק רב. בין השאר, שימוש בפגזים המכילים אורניום מדולל על-ידי צה"ל, הפצת סוכריות רעילות על-ידי ישראל ברצועת עזה, מכירת פחי צבע המכילים רעל לתושבי השטחים, הפצת מחלת 'הפה והטלפיים' וכדומה.
התופעה אינה מנת חלקו של הרחוב הפלשתיני בלבד, והיא אינה פוסחת גם על גורמים בכירים בזירה הפלשתינית. אשתו של יאסר ערפאת, סוהא, סיפרה להילרי קלינטון, במהלך ביקורה באיזור, כי ישראל מרעילה בארות מים בשטחי הרשות.
בנוסף, היו מספר מקרים בעבר בהם נטען כי חיילי צה"ל משליכים רימונים המכילים גזים רעילים לעבר מפגינים בח'אן יונס ובבית לחם. "הגזים השחורים", כפי שנכתב אז, גורמים לבחילות בקרב התושבים. עם זאת, על-אף שחלפו למעלה משנתיים, הפלשתינים מעולם לא פרסמו את תוצאות המעבדה ומעולם לא נחשפו הנפגעים בשמם המלא, בניגוד למקרים אחרים.
ביטאון הרשות הפלשתינית "אל-חיאת אל-ג'דידה" פרסם לפני שנתיים (13.8.01), כי "שלטונות הכיבוש לא נרתעו מלהשתמש בדרכים המכוערות ביותר בכדי להשפיל את הפלשתינים ולהורגם בכל האמצעים". העיתון מתאר 'שיטת צייד' שפותחה בצה"ל כנגד המפגינים ומיידי האבנים:
"חיילי הכיבוש מסתתרים בתוך המוצב. לפתע עולה חיילת ישראלית על הטנק ומתחילה להתפשט אל מול המפגינים, עד שהיא נותרת עירומה לחלוטין. כאשר מיידי האבנים מתקרבים, היא פותחת לעברם באש".

תאריך:  03/12/2003   |   עודכן:  03/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
ההתעוררות באה לידי ביטוי בהגעת צליינים קתולים, המשתייכים לזרמים שונים בדת הקתולית ובקריאה של מועצת הבישופים האיטלקית לכל הבישופים באיטליה לחדש את הצליינות לארץ הקודש על בסיס שבועי
גלית יצחק
אולמרט יביא הצעת החלטה זו לממשלה; אולמרט: ההצעה תסייע לעידוד התעשיה המקומית ולהגדלת היקף ההשקעות בארץ
נועם שרביט
הסרט אמור היה להיות מוקרן היום בסינמטקים בתל אביב וירושלים, אולם השופט מצא הורה שלא להקרינו, כדי שלא לייתר את בקשת משפחות חללי הקרב והיועמ"ש, לקיים דיון נוסף בפסיקה בעניין; בכרי: מנהלים נגדי הסתה ורצח אופי; ח"כ הנדל הוצא מהמליאה
ענבל אביב
חאמד היה היעד המרכזי של מבצע "תנופה חדשה" שערך צה"ל ביום ב' ברמאללה; אין אישור לידיעה ממקורות ישראליים; קצין צה"ל נפצע הלילה בינוני מאש צלף פלשתיני
יפעת גדות
הרובוט המונע על-ידי סוללות יכול לנוע קדימה, אחורה ולצדדים, כשהוא נושא אדם בוגר במשקל עד 60 קילוגרם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il