X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סערה ברחוב החרדי: אחיו של יהודה משי-זהב, שהיה קמב"צ העדה החרדית וכיום מנכ"ל זק"א, חשוד כי ניצל נערות במצוקה וביצע בהן מעשים מגונים; הוא הודה בקשר עימן, אך הכחיש קיום מגע מיני; בעבר, העלים החשוד כספים שהתרים עבור נפגעי טרור
▪  ▪  ▪

סערה ברחוב החרדי: בית משפט השלום בירושלים האריך ביומיים (יום ד', 3.12.03) את מעצרו של משה משי-זהב, בן 42 מירושלים, אחיו של מי שהיה קמב"צ העדה החרדית ואיש נטורי קרתא, וכיום משמש מנכ"ל ארגון זק"א (זיהוי קורבנות אסון), יהודה משי-זהב.
משה משי-זהב נעצר אמש בחשד לביצוע מעשים מגונים בקטינות ושיבוש הליכי חקירה. על-פי החשד, הוא ניצל את מצוקתן הכלכלית של הקטינות, סייע להן כספית, ובתמורה דרש לקבל טובות הנאה מיניות.
בהחלטתו, בה החליט להאריך את מעצרו של משי-זהב לצרכי חקירה, כתב נשיא בית המשפט, השופט אמנון כהן: "עיינתי בחומר החקירה ונחה דעתי כי קיים יותר מאשר חשד סביר הקושר את החשוד לביצוע מעשים מגונים בקטינות".
משי-זהב נעצר אמש (2.12.03), בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידי המשטרה. במהלך הדיון בהארכת מעצרו, אמר החוקר המשטרתי, שלומי דוד, כי מדובר לכאורה בעבירות חמורות מאוד, של ניצול מצוקה נפשית וכלכלית של 7 נערות בגילאי 14-17 מפנימיה בצפון הארץ, במהלך 8 החודשים האחרונים.
על-פי החשד, משי-זהב נהג לאתר את הנערות ברחוב, לאחר שברחו מבתיהן, סייע להן כלכלית ופינק אותן במתנות וטלפונים סלולריים. את התמורה, דרש משי-זהב באקטים מיניים. על-פי החשד, הוא ביצע את המעשים המגונים ברכבים שחנו במגרשי חנייה, ולעיתים אף ברכבים של ארגון זק"א.
לדברי דוד, החשוד הודה ברוב הפרטים העובדתיים, קשר עצמו לנערות והודה שנפגש עימן ונתן להן מתנות, אך הכחיש כל מגע מיני עימן, וטען כי מדובר בעלילה.
פרקליטו של משי-זהב, עו"ד נחשון שוחט, אמר בתגובה: "אני מדגיש, שלטענת מר משי-זהב, הוא לא ביצע אף מעשה בעל אופי מיני, נטייה מינית או משהו כזה", וכי לא מדובר בסיוע של אלפי שקלים, כפי שטוענת המשטרה, אלא בהרבה פחות מכך. עוד ציין, כי למשי-זהב 4 ילדים, והוא חסר עבר פלילי, ועובד בארגון זק"א, העוסק בעבודת קודש [בזק"א מכחישים כי החשוד עובד עבורם, ראו בהמשך - נ.ש.].
אין זו ההסתבכות הראשונה של משי-זהב. לפני 3 שנים, התרים משי-זהב כספים עבור נפגעי טרור בישראל. את הכספים שקיבל מהתורמים, כך נטען, הפקיד משי-זהב בחשבון הבנק שלו, ואחר כך נתן צ'קים לשולחיו, אולם הצ'קים חזרו משום שהיו ללא כיסוי, או שבוטלו על-ידו.
תגובת זק"א: מזועזעים מהחשדות, אולם הוא אינו מתנדב שלנו
בארגון זק"א מכחישים פרסומים בכמה אתרים לפיהם משי-זהב הינו מתנדב בארגון. דובר זק"א, זאב פיינר, אמר: "גם אנו מזועזעים מהחשדות החמורות, אך הנ"ל מעולם לא היה מתנדב בזק"א. הוא היה פעיל בשכר, במסגרת פרויקט חד-פעמי (גם פעילות זו הושעתה לאור החשדות). יחד עם זאת, יש לזכור כי מדובר בחשדות בלבד ואנו רוצים לקוות כי יתבררו כלא נכונות".
פיינר הוסיף, כי "ארגון זק"א ימשיך בעשייתו הברוכה והקדושה, ולא יתן לאנשים עם רבב להיות חברים בארגון הקדוש והחשוב לעם ישראל".

תאריך:  03/12/2003   |   עודכן:  03/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי כוכבי
פקידת הסעד קבעה: טענותיה של אם הילדה, על התעללות מינית בה, אינן נכונות; "התנהלותה של האם בעניין זה מסבה נזק חמור לילדה, שעלול להיות נזק בלתי הפיך"; תקלה חמורה: ההחלטה פורסמה באתר בית המשפט בציון שמות המעורבים - בניגוד לחוק
מחלקה ראשונה
ברי אמר הדברים בנאום בפרלמנט הסודני; "בוש אחראי לאי היציבות באזור, שוגים אלה שחושבים שפניו לשלום"; "אלמלא סוריה היינו הופכים לקבוצת מדינות בהשפעה ישראלית"
גלית יצחק
השיטה מונעת התערבות כירוגית אגרסיבית שהתאוששות ממנה היא ארוכה מאוד; המטופל יוכל להשתחרר מבית החולים יום למחרת הניתוח; נזק אסתטי מינימלי שאינו משאיר כמעט סימנים על גופו של המנותח
גלית יצחק
הנהלת החברה: המינוי מביא לידי ביטוי את הישגיו המצוינים של בר דוד; החברה סיימה את 9 החודשים הראשונים של 2003 עם רווח נקי של 3.2 מיליון ש"ח
מחלקה ראשונה
נגיד הבנק המרכזי פוטר בצעד לא מתוכנן; לפני שבוע דווח ב-Nfc שנשיא מצרים יוזם מהלך של סבב חילופים בממשלה לאחר עיד אל-פיטר; הרקע: המצב הכלכלי הרעוע במדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il