X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המו"מ בין דמשק לאיחוד האירופי מתקיים בימים אלה; החתימה על הסכם האסוציאציה בין סוריה לאיחוד - בקרוב מאוד; המטרה: הקמת אזור סחר חופשי בשנת 2010
▪  ▪  ▪

סוריה מנהלת מו"מ עם האיחוד האירופי במטרה לחתום על הסכם מסחרי חדש. במסגרת ההסכם תקבל סוריה בשלב ראשון מענק בסך 60 מיליון אירו, לחיזוק פעילות המסחר, לרבות מימון הארגונים הבלתי-ממשלתיים בסוריה. כך מוסר השגריר האירופי בדמשק, פרנק היקס.
אם ההסכם בין סוריה לאיחוד האירופי ייחתם, אזי צפויה סוריה לקבל מענק כולל בסך 300 מיליון אירו, בנוסף ל-380 מיליון אירו אשר הועברו לסוריה במהלך השנתיים האחרונות מהבנק האירופי להשקעות. זאת במסגרת הסיוע לרפורמות הכלכליות בדמשק וכהכנה לקראת הקמת אזור סחר חופשי אירופי-ים תיכוני בשנת 2010.
בשנת 95' יזם האיחוד האירופי את 'מהלך ברצלונה' להקמת אזור סחר חופשי אירופי-ים תיכוני על בסיס שלום, יציבות, כיבוד זכויות האדם והדמוקרטיה.
אתמול אמר (יום ד', 3.12.03) הנציב האירופי לענייני חוץ, כריס פאטן, בוועידה האירופית-ים תיכונית בנאפולי, כי האיחוד האירופי נמצא 'על הסף' לקראת חתימה על הסכם האסוציאציה [הסכם השותפות] עם סוריה. "אני משתוקק לדעת מה יושג בשבועות הקרובים", הוסיף הנציב.
הסכם האסוציאציה יאפשר השקעות של מדינות אירופה בדמשק ויסייע בפיתוח הכלכלה הסורית. משלחת אירופית הגיעה לאחרונה לסוריה במסגרת שיחות הכנה לקראת סבב המו"מ הבא המתוכנן להיערך החודש. אם שום דבר לא ישתבש בדרך, יגיע הנשיא אסד לבריסל כבר בראשית שנת 2004 על-מנת לחתום על ההסכם.

תאריך:  04/12/2003   |   עודכן:  04/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
בתערוכה למעלה מ-50 פריטים ו-65 צילומים, בינהם שרידי הבניינים וחלקים מהמטוסים שפגעו בתאומים
יפעת גדות
סוכנות הריגול האוסטרלית הזהירה אמש כי קבוצות המשתייכות לארגון אל-קאעידה נמצאות במדינה וכי רבים מבין אלו המשתייכים לאל-קאעידה במדינה הם אזרחים אוסטרלים
רנית נחום-הלוי
כך נאמר בכינוס מיוחד שקיים (יום ד') יו"ר השדולה למען הגימלאים, ח"כ סלומיאנסקי; ח"כ אברהם וקרא: נלך עם זה עד הסוף; ח"כ בר-און ננסה להקטין את הפגיעה אך שלא יזרו לכם חול בעיניים; ח"כ סלומיאנסקי: הם המייסדים שלנו
רנית נחום-הלוי
ברשת 'סקיי ניוז' התבטאו: כשאתה מנסה לפגוע בטרוריסט במסוק באזור מאוכלס, זה כמו ניתוח באמצעות גרזן; יו"ר ועדת חוץ וביטחון: נעשתה פניה ליועמ"ש להעמידם לדין; ח"כ בוים: ישראל צריכה להראות את נחת זרועה נגד הסרבנים
מחלקה ראשונה
מגלה: ראש המוסד בירדן קיבל הוראה מנתניהו: השתק תקשורתית את פרשת ניסיון ההתנקשות הכושל; המלך חוסיין איים לסגור את שגרירות ישראל בירדן; טוען: "הסוף הטוב ביותר לאדם הוא מותו כשהיד".
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il