X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פאוול יפגש ביום ו' עם ביילין ויאסר עבד-רבו בוושינגטון; ישראל ממשיכה להפעיל לחצים לסכל את הפגישה; פאוול: הפגישה לא תגרע בתמיכתנו בישראל
▪  ▪  ▪

הסכם ז'נבה מתקדם שלב. לאחר שראש הממשלה, אריאל שרון, שר החוץ, סילבן שלום ומ"מ רה"מ ושר התמ"ת אהוד אולמרט ניסו להפעיל לחצים על ארה"ב לסגת ולא לשתף פעולה עם יוזמי ז'נבה. בארה"ב - נראה שחושבים אחרת.
נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, התבטא (יום ה', 4.12.03) לראשונה על ההסכם. לדבריו, הבנות ז'נבה עשויות להועיל אם ישמרו על עקרונות המלחמה בטרור והקמת מדינה פלשתינית דמוקרטית וחופשית. "אנחנו מעריכים כל מי שעוסק בשלום. אנו רק רוצים לוודא שכל עקרונות השלום ברורים", כך אמר בוש לאחר פגישתו עם מלך ירדן, עבדאללה.
מזכיר המדינה האמריקני, התבטא בנחישות נגד ישראל והביע דעתו כי "מותר לו להיפגש עם כל אדם שהוא חפץ", כך לדבריו. פאוול יפגש (יום ו') עם יוזם ההסכם, יוסי ביילין ויאסר עבד-ראבו בוושינגטון, כחלק ממדיניות הממשל האמריקני לנקוט באסטרטגיה חדשה בלחצם על ישראל ואריאל שרון. כך דווח בוושינגטון פוסט.
פאוול לא מבין מדוע הוא או כל גורם אחר בממשל האמריקני לא יוכל לשמוע מאלה המחוייבים לשלום. השבוע שיגר לעברו השר אולמרט אזהרה, כי הוא "עשוי לבצע שגיאה חמורה", אם ייפגש עם ביילין ויאסר עבד ראבו - יוזמי ההסכם.
פאוול הדגיש כי "מפת הדרכים" היא הדרך היחידה להסדר במזרח-התיכון, אך הוסיף, כי בתור מזכיר המדינה של ארה"ב, הוא מחוייב להאזין לפרטים שיש להם רעיונות מעניינים, מבלי שהדבר יגרע באופן כלשהו מתמיכתו במדינת ישראל.
עם זאת מתברר כי גם במפלגת השמאל חלוקות הדעות בעניין הבנות ז'נבה. ח"כ מתן וילנאי (עבודה) אמר היום, כי ההבנות מרחיקות את מפלגת העבודה מהשלטון. ח"כ עמרם מצנע אמר, כי הטעות הגדולה של הסכם אוסלו ומפת הדרכים היא תפיסת השלבים לפתרון הסכסוך בין הישראלים לפלשתינים. הדברים נשמעו בדיון בפני אנשי מחוז הקיבוצים של המפלגה ברמת אפעל.
יוזמת ז'נוה הושקה השבוע בטקס חגיגי בשוויץ במעמד אישי ציבור בכירים מהמזרח-התיכון ומרחבי העולם. היוזמה ממשיכה לעורר מחלוקת חריפה בתוך ישראל ובין וושינגטון לירושלים, נוכח הסכמתו של פאוול לפגוש את יוזמי המסמך.

תאריך:  04/12/2003   |   עודכן:  04/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
כוכב הסרט החדש "פיטר פן" - הילד שלעולם לא גדל, גרם בעיות רבות למפיקי הסרט, כשהתגלה, כי הכוכב הצעיר גבה בכ-20 ס"מ במהלך הצילומים
גלית יצחק
דרורי, שייכנס לתפקידו בתחילת 2004, מחליף את אבשלום דולב, אשר כיהן בתפקיד במשך 14 שנים
נועם שרביט
מאיר לוי זעם, ככל הנראה, על שעתירתו נדחתה, והוציא את זעמו על הרשם עודד שחם; לוי זרק פחית משקה שפגעה במצחו של שחם, ותקף אותו בידיו וברגליו; לפני למעלה מ-3 שנים, תקף לוי את השופט המחוזי מנחם נאמן; שחם הגיש תלונה במשטרה
גלית יצחק
מנכ"ל המכס ומע"מ: החשבוניות המזויפות הפכו ל"מכת מדינה"; כל עוסק יוכל לוודא באתר מע"מ אם מדובר בעוסק "אמיתי"
גלית יצחק
מדובר בקונסולת משחקים אלחוטית ניידת, המשלבת משחקים בגרפיקת תלת מימד (3D) ב-on line וסלולרי; הקמפיין יעלה מחר לאוויר ויכלול פרסום בטלוויזיה, עיתונות וכו'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il