X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כוכב הכדורגל בן ה-28, אמור להופיע בתפקיד עצמו בסדרה המצויירת הפופולרית, לאחר שהמפיקים השתכנעו כי הוא מספיק מפורסם בקרב צופי הסדרה
▪  ▪  ▪

כוכבה של קבוצת הכדורגל ריאל מדריד הספרדית, השחקן האנגלי בן ה-28, דיוויד בקהאם, יופיע בפרק של הסדרה המצליחה 'משפחת סימפסון', בתפקיד עצמו.
החלטת המפיקים לשתפו בסדרה, באה לאחר שהשתכנעו כי בקהאם הוא מספיק מפורסם בארה"ב, שבה, כידוע, הכדורגל נחשב לענף ספורט איזוטרי.
לפני כשמונה חודשים, לאחר שהועלתה האפשרות לשתפו בסדרה ולבסוף הוחלט שלא לעשות כן, נימק המפיק הראשי שלה, אל ג'ין, את ההחלטה בכך "שאמנם חשבנו על בקהאם, אבל ענף הכדורגל אינו משמעותי בארה"ב ולפחות הוא פשוט אינו מפורסם מספיק עבור הקהל האמריקני".
המפיק הוסיף ואמר, כי לו עצמו נודע מיהו דיוויד בקהאם, מבתו הקטנה שמשחקת כדורגל. בניגוד לגברים, אצל הנשים נתפס הכדורגל כספורט פופולרי ביותר. נבחרת הנשים של ארה"ב כבר זכתה בעבר באליפות העולם, במקצוע ספורטיבי זה.
כעת, משפורסמה ההחלטה "הגורלית" לשתף את בקהאם בסדרה, נימקו המפיקים את הסכמתם בכך, שלאחר ביקורם המתוקשר האחרון של בקהאם ואשתו ויקטוריה בניו-יורק ובלוס-אנג'לס בקיץ האחרון, התוודע קהל רב יותר של אמריקנים לקיומו ולכוכבותו של בקהאם, ולפיכך כעת ניתן לעשות את שלא היה ניתן לבצע קודם לכן - לשתף אותו בסדרה המצויירת, בתפקיד עצמו.
בקהאם יילך בדרכו של בריטי מפורסם אחר העונה לשם טוני בלייר, שהשתתף לאחרונה בתוכנית, לאחר שהתפרסם בקרב הקהל האמריקני כבן בריתו של בוש במלחמה מול סדאם חוסיין [ראו קישור]. ספק רב, אם לולא הפרסום האחרון היה בלייר זוכה לכבוד הזה, שכן לא מן הנמנע כי גם אותו ציבור צופי 'משפחת סימפסון', לא ממש הכיר אותו ברובו, בטרם קרות אירועי המלחמה.

תאריך:  06/12/2003   |   עודכן:  07/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
בהודעה שפורסמה מטעמם (6.12.03) מכונים החותמים על ההסכם: 'שטן' ו'ארורים', ומואשמים בבגידה במולדת; "יש לרדוף אותם ולהעמידם לדין... זהו יום שחור בתולדות העם הפלשתיני"
יואב יצחק
דב ויסגלס עומד להיפגש מחר עם מקבילו ברשות כדי להכין פגישת שרון-אבו עלא; פגישת שני ראשי הממשלה עשויה לצאת אל הפועל בשבוע הבא
מיכאל דבורין
כך עולה ממחקר שערך עבור מרכז יפה למחקרים אסטרטגיים, תת-אלוף (במיל.) שלמה ברום אשר פורסם ביום ו' (5.12.03)
ענבל אביב
זאת בעקבות טעות במפעל ההקלטות; "הדבר הכי חיובי שיצא מכל זה, הוא שהאנשים שאמורים היו לקבל את הפורנו, קיבלו קלטות דת, ונחשפו לתורתו של אלוהים", דברי הכומר
ענבל אביב
לפחות 7 בני אדם נפצעו באורח קשה; מפקד כוח הצבא בקנדהאר אמר, כי מאחורי הפיצוץ עומד ארגון אל-קאעידה; זהו הפיגוע השלישי בשבוע האחרון בעיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il