X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החקירה תיפתח בחשד לעבירות התנהגות פסולה במקום ציבורי ומעשה מגונה בפומבי בעקבות מסע המכירות, במהלכו עודדו צעירים וצעירות להתפשט תמורת בגדים של החברה
▪  ▪  ▪

היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, הורה היום (ב', 8.12.03) למשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד המעורבים בקמפיין קידום המכירות השערורייתי והפרובוקטיבי שערכה חברת האופנה הישראלית הבינלאומית "Kenvelo".
החקירה תיפתח בחשד לעבירות של פרסום והצגת תועבה, התנהגות פסולה במקום ציבורי ומעשה מגונה בפומבי, בעקבות מסע המכירות, במהלכו עודדו צעירים וצעירות להתפשט תמורת בגדים של החברה, במסגרת קמפיין "חולצה תמורת חולצה, מכנסיים תמורת מכנסיים".
ההחלטה לפתוח בחקירה התקבלה בעקבות תלונות שונות שנתקבלו במשרד המשפטים, ולאחר קבלת התייחסות פרקליטות המדינה בעניין.
את התלונות ליועץ הגישו, בין היתר, יו"ר הוועדה לזכויות הילד בכנסת, ח"כ הרב מיכאל מלכיאור (עבודה-מימ"ד) ויו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה, ח"כ גילה גמליאל (ליכוד).
כזכור, בתחילת חודש נובמבר יצאה רשת האופנה Kenvelo בישראל בקמפיין לקידום מכירות, בדרך יוצאת דופן. בפתח החנות החדשה, שנפתחה ברחוב שינקין בתל אביב, עודדו מוכרי הרשת בנות עשרה להתפשט תמורת זיכויים לבגדים בחינם.
עוברי האורח נדהמו לראות בנות עשרה (אחת מהן, כשפניה טושטשו, הודתה שהיא בת 14), פושטות את חולצותיהן ונשארות בחזייה בלבד. כמה מהבנות אף הרחיקו לכת ונענו להצעת הרשת: '500 שקל זיכוי בשביל שתורידי את החולצה, את החזייה ואת המכנס', ואלו אף הפשילו את מכנסיהן ונותרו בתחתונים בלבד.
במקום התגודדו עשרות צופים, גברים בעיקר, כשהם צוהלים ומעודדים את "המתפשטות", בעוד אלה נשארות בבגדיהן התחתונים בלבד. הפנייה של הרשת להמונים נעשתה בהדרגה: בשלב הראשון, נזרקו בגדים חינם. בשלב השני, התבקש הקהל כשהפנייה נעשית הפעם לנשים בלבד - להתפשט בתמורה לזיכוי חינם. רבות מהנוכחות הסכימו, כאמור, רובן בנות עשרה.
בחברה, המצויה בבעלות דני חימי ומשפחתו, ולה 100 חנויות בעולם, מתוכן 19 בישראל, טענו אז, כי התפשטות הנערות נעשתה שלא על דעת החברה, לא בהסכמתה ובניגוד גמור להנחיותיה.
יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ רוני בר-און (ליכוד), בירך על החלטת היועץ המשפטי לממשלה להנחות את המשטרה לפתוח בחקירה נגד החברה.
לדבריו, "לא מבגדים הציעה החנות להתפשט, אלא ביקשה מאיתנו להיפרד מהכבוד הבסיסי לאדם ומכבוד האשה".

תאריך:  08/12/2003   |   עודכן:  08/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
שר האוצר הבריטי קיבל את הזמנתו של אוריאל לין לביקור בישראל ואמר כי יגיע בקרוב; דב לאוטמן: "יש צורך לנטרל את המגבלות על צבירת כללי מקור"
יפעת גדות
הוצאת הקיבוץ המאוחד מוציאה לאור את הספרים חיי יום יום, מאת ערן בר-גיל, מבט בחמישה מהלכים, מאת נחמה נבון ושירים דוקומנטריים מאת דבורה אמיר
נועם שרביט, מירב לוי
גילרמן באו"ם: ערפאת הוא אשר בנה את גדר ההפרדה; 90 מדינות תמכו, 74 נמנעו ו-8 התנגדו בהם: ארה"ב ואוסטרליה; שמעון פרס: המשחק מכור
גלית יצחק
האם ביקשה מעובד החברה, תושב אשדוד, לקחת את בתה מבית הספר ולהביאה הביתה, אך החשוד לקח אותה לדירתו ושם ביצע את זממו; תושב דימונה חשוד כי אנס במשך שנים את אחייניותיו בנות 11 ו-13 בביתו
רועי כוכבי
מחמוד נאדי, ערבי ישראלי תושב יפו, הסיע ביוני 2001 את המחבל סעיד חותרי לפיגוע במועדון ה"דולפי", בו נהרגו 21 בני אדם ונפצעו 132; "מסייעים לטרור חייבים לדעת שחומות הכלא ייסגרו עליהם לזמן ניכר אם וכאשר ייצאו לדרכם ויושיטו יד עוזרת למבקשי נפשנו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il