X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על-פי ההחלטה, הנושה העיקרי של הרשת, בנק הפועלים, יעניק לה קו אשראי של 1.8 מיליון ש"ח, לצורך תפעול שוטף ותשלום משכורות; הפעלת הרשת כעסק חי נועדה לאפשר לכונס למכור את נכסיה; הכונס הזמני יגיש דוח על אפשרויות המכירה בתוך שבועיים
▪  ▪  ▪

שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשיך, קבעה היום כי כונס הנכסים הזמני שמונה לחברת אומני מותגי מזון - זכיינית רשת דומינו’ס פיצה, עו"ד רונן מטרי, יוכל להמשיך ולהפעיל את הרשת כעסק חי.
ההחלטה התקבלה על-בסיס תוכנית ההבראה שגיבש עו"ד מטרי יחד עם הנהלת הרשת, בראשות המנכ"ל אסף גרינברג. על-פי החלטת בית המשפט, הכונס יקבל קו אשראי בגובה של 1.8 מיליון ש"ח מבנק הפועלים, שהוא הנושה העיקרי של הרשת, החייבת לו כ-16 מיליון שקל, וזאת לצורך התפעול השוטף ותשלום משכורות.
הפעלת הרשת כעסק חי נועדה לאפשר לכונס למכור את נכסיה. במסגרת זו, על עו"ד מטרי להגיש לבית המשפט בתוך כשבועיים דוח על אפשרויות מכירת הנכסים.
תקופה ארוכה של הפסדים
אומני מותגי מזון, הנסחרת בבורסה בתל אביב בשווי של 33 מיליון ש"ח, נמצאת כבר תקופה ארוכה בהפסדים. החברה דיווחה בסוף יוני השנה על גרעון בסך 11 מיליון ש"ח בהון העצמי. בחודשים ינואר-יוני השנה הגיעו מכירות החברה לסך 19 מיליון ש"ח והיא רשמה הפסד בסך 3.7 מיליון ש"ח, לעומת מכירות של 26.5 מיליון ש"ח והפסד של 1.4 מיליון ש"ח בינואר-יוני 2002. בשנת 2002 עמדו הפסידה החברה כ-7 מיליון ש"ח.
הקשיים אליהם נקלעה אומני אילצו בשנים האחרונות את בעלי השליטה להזרים לחברה הלוואות בסך כ-7.5 מיליון ש"ח. ברבעון הראשון של השנה דיווחה החברה, כי הגיעה להסדר עם הבנק על הגדלת מסגרות האשראי לחברה.
אומני, שקיבלה את זכיינות דומינו'ס בישראל ב-1990, מפעילה כיום 17 סניפים בבעלות מלאה ועוד 7 בזכיינות משנה. בשנים האחרונות סגרה החברה שתי פעילויות נוספות בתחום המזון - רשת פלאפלים וחנויות למכירת גלידת האגן דאז.
לפני כחודש סגרה אומני את מרכז ההזמנות שלה בישראל, שנחשב ליתרון תחרותי בשוק המזון המהיר והועסקו בו 60 מתוך 700 עובדי דומינו'ס. שיחות הטלפון של הלקוחות מועברות כיום לסניפים, כמו בעבר. החברה גם איחדה סניפים וקיצצה במספר העובדים. את מהלכי ההתייעלות בדומינו'ס, הובילו המנכ"ל הקודם של החברה, אלי גידור, ומחליפו בתפקיד, אסף גרינברג, שהחל את דרכו בחברה ב-1991 כשליח.
בדוח שהגישה לאחרונה החברה לבורסה, נאמר כי "לא קיימת אפשרות מעשית להמשך תקין של עסקי החברה". משכך, מונה לחברה כונס נכסים זמני. אומני כבר הודיעה, כי אם יפעל הבנק לאכיפת איגרת החוב שבידו ולמינוי כונס נכסים על עסקי החברה, "תשתף החברה פעולה עם צעדים כאלה, על-מנת לצמצם ככל הניתן את הפגיעה בעסקי החברה ואת הפגיעה בנושיה ובעובדיה עקב כך".

תאריך:  09/12/2003   |   עודכן:  09/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
ביקורת קשה על ההחלטה שלטענת רבים פוגעת בחוקה, האוסרת על מעורבות הצבא היפני במלחמות מחוץ למדינה
גלית יצחק
את סוגי המזון שמייבאים לארץ מאשרת ועדה שהוקמה ע"י התאחדות התעשיינים; בין המוצרים: מלפפונים בחומץ, 300,000 ליטר וודקה, ממתקי סוכר, מזון לכלבים, בשר קפוא, שוקולדים, כרוב משומר, ועוד
מירב לוי
בין העונשים שקיבלו: נזיפה, התראה והרחקה מהאוניברסיטה
נועם שרביט
כתב האישום מייחס למזר, שהיתה יו"ר איגוד ערים דן, למנכ"ל האיגוד דאז ולמהנדסו, עבירה על חוק למניעת זיהום הים ממקורות יבשתיים והשלכת פסולת ברשות הרבים; איגוד ערים דן: הטיית השפכים לים נעשתה כדי להציל חיי אדם; מזר עלולה לאבד מקומה כיו"ר בזק
אלונה קורן
הדולר בשפל של חמישה חודשים מול השקל; האירו ממשיך לשבור שיאים בעולם ונסחר ברמה של 1.2249 דולר לאירו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il