X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הזמין (ליום ד') ב-9:30 למסיבת עתונאים של עמותת אור ירוק בתל אביב, בעוד שב-9:00 נערך בכנסת דיון בכביש 6 - חוצה ישראל, שבניהולו
▪  ▪  ▪

ועדת הכלכלה של הכנסת, תערוך (יום ד', 10.12.03) בשעה 9:00, דיון בתוכניות הפיתוח של משרד התחבורה, בדגש על החלופות בין הרכבת לבין כביש 6.
בוועדה צפוי ויכוח סוער בין הגופים השונים המעורבים בפרוייקט כביש חוצה ישראל, אשר דעתם חלוקה לגבי כדאיות ההשקעות במסלול האספלט המשובח והשומם במדינה, אם לא במזה"ת כולו.
סדר יום זה עומד בניגוד לדברים שנאמרו בסיום ישיבת הוועדה הקודמת שנערכה בשבוע שעבר, ולפיהם אמורה כאילו הישיבה הנוכחית (מחר) לדון בהחמרת הענישה על עברייני התנועה, ובכלל זה חילוט רכבם של נהגים אשר ביצעו עבירות תנועה חמורות.
ישיבת הבוקר תערך מחר בהשתתפות שר התחבורה, אביגדור ליברמן, ועוד מוזמנים נציגי משרד התחבורה, משרד המשפטים, המשרד לביטחון פנים, מ.ע.צ, רכבת ישראל, חברת כביש חוצה ישראל, חברת דרך ארץ, המועצה לצרכנות, רשות להגנת הצרכן, איגוד הצרכנים ומועצת המובילים.
ומי לא יבוא ? ניצב (בדימוס)יהודה וילק, מנכ"ל חברת דרך ארץ, זכיינית הדרך הארצית.
הישיבה הקודמת שהסתימה כאמור בקביעה כי הכינוס הבא יעסוק בהחמרת הענישה, הוקדשה מצידה לדיון באספקט הכלכלי של תיקצוב המאבק הלאומי בתאונות הדרכים. הדיון נערך בהשתתפות נדירה של שרי האוצר והתחבורה, אשר חברו למאבק משותף בתאונות הדרכים.
שר האוצר, בנימין נתניהו, הפתיע את הנוכחים עת הודיע כי לא חישובי עלות תועלת הם שמנחים אותו במלחמה בתאונות הדרכים, אלא אם עצם השמירה על חיי אדם. נתניהו ביקש כי חברי הוועדה יגישו לו תכנית מעשית למאבק לאומי, והוא מצידו ימצא את התקציבים הנדרשים. הדבר הביך במקצת את חברי הועדה שלא ידעו מה בעצם לבקש, והשר האיץ בהם לעשות את שעורי הבית הנידרשים עד למחר.
אל השניים הצטרף היחצ"ן אהרון לפידות, אשר הבטיח בשם לקוחו - יו"ר עמותת אור ירוק, אבינועם נאור, לממן עבור המדינה את האמצעים הנדרשים להגברת הבטיחות. הקשר בין אור ירוק למדינה מתהדק בהתמדה, עד אשר ישיבת השבוע הבא (17 בדצמבר) של תת הוועדה למלחמה בתאונות הדרכים, בראשות ח"כ ארדן (ליכוד), נדחתה עקב קיום כנס אור ירוק (2) שייערך בתל אביב.
הדברים כרוכים זה בזה בקשר הדוק: עמותת אור ירוק עורכת מחר (ד', 10.12.03) מסיבת עיתונאים לקראת כנס אור ירוק 2, בשעה 09:30 בתל אביב. המסיבה אמורה על פי ההזמנה להערך בהשתתפות "יהודה וילק, מנכ"ל דרך ארץ - זכיינית כביש 6 (כאמור ישיבה בכנסת בירושלים בשעה 9:00, ע.ב.) יו"ר הוועדה המכינה לכנס אור ירוק".
אלא שמלשכתו של וילק נמסר בתשובה על התהיה לגבי פיצולה הפיזי של אישיותו רבת הפעלים, כי האיש נמצא כל כולו בחו"ל.
מלשכתו של לפידות לא ניתן היה לקבל ביומיים האחרונים הסבר לדברים, כמו גם לגבי שאלות רבות אחרות שהתעוררו באחרונה לגבי פעילות אור ירוק.

תאריך:  09/12/2003   |   עודכן:  09/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
חברת הדירוג הבינלאומית, מודי'ס, תחזיק ב-10% ממניות מידרוג ותספק לה תמיכה טכנית כוללת במתודולוגיית הדירוג ובהכשרת אנליסטים
ענבל אביב
המועצה החדשה תכלול את היישובים: אבו-קרינת, ביר הדאג', מכחול, קצרא-סר וטרבין א-סאנה; בעתיד תכלול המועצה האזורית גם את הישובים המתוכננים אום-בטין ומולדה
נועם שרביט
חיילים הרגו 2 דמויות חשודות חמושות, שהסתננו משטח לבנון, באזור הכפר רג'ר, שחציו בשטח ישראל וחציו בלבנון; ההערכה: מדובר בציידים
אלונה קורן, רועי כוכבי
לפיכך החברה זכאית למענק ממשלתי; באוצר מתנגדים למתן המענק: "הדבר יחזק את מעמדה של קוקה קולה ישראל כמונופול"
רנית נחום-הלוי
ח"כ הרב מאיר פרוש אמר את הדברים במליאת הכנסת, ובעקבותיהם הוצא לאלתר מהאולם; ח"כ ליבוביץ' פונה ליו"ר הכנסת בדרישה לטפל בנושא במלוא החומרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il