X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפרויקט שיזמה רשת סופר-פארם החל לפני כשבוע וכבר זוכה להצלחה; מתחילת הפרויקט גדל מספר רוכשי תרופת המרשם זיבן פי 16
▪  ▪  ▪

רשת סופר-פארם מדווחת (יום ד', 10.12.03) על הצלחה חסרת תקדים מצד הציבור בישראל בפרויקט שיזמה הרשת לפני כשבוע למען עידוד הגמילה מעישון סיגריות.
סופר-פארם מציינת, כי מכירות תרופת המרשם 'זיבן' אשר עומדת במרכז הפרויקט ובאמצעותה נעשה תהליך הגמילה, גדלו פי 16, ועומדות על למעלה מ-80 תרופות ליום, כאשר קצב העלייה צפוי להתגבר.
סמנכ"ל השיווק של רשת סופר פארם, יאיר עשהאל, מסר: היקף המכירות של תרופות אלו יגיע בסוף החודש ללמעלה מ-3,500 תרופות, כלומר, 3,500 איש המבקשים להיגמל מסיגריות.
בנוסף, נרשמה היענות גדולה לבדיקות ה-CO אשר מבוצעות בימים אלו בסניפי הרשת ברחבי הארץ. אלפי אנשים נבדקו על-ידי דיילות הרשת בכדי לאבחן את מצב הריאות שלהם.
בעקבות הצלחת הפרויקט, זומנו ראשי רשת סופר-פארם לועדת הכנסת לנושא המאבק בנגע הסמים, בראשותו של חבר הכנסת איוב קרא, אשר ביקשה ללמוד את הנושא. בועדה משתתפים: ח"כ ענבל גבריאלי, ח"כ יעקב אדרי, ח"כ רומן ברונפמן, ח"כ ציפי ליבני, ח"כ יחיאל חזן ועוד.
נושא הגמילה מעישון סיגריות נעשה במסגרת התגייסותה של סופר פארם לפעילותו של הפורום הישראלי למניעת מחלקות לב וכלי דם, בו שותפים גם משרד הבריאות, ההסתדרות הרפואית בישראל וקופות החולים. גופים אלו איחדו כוחות במטרה להגדיל את מספר האנשים העוסקים באיתור, מניעה וטיפול בגורמים למחלות הלב וכלי הדם.
על פרויקט הגמילה מעישון:
ייחודו של פרויקט הגמילה מעישון הוא שזוהי הפעם הראשונה בישראל שרשת קמעונאית מבצעת קמפיין לעידוד המניעה מעישון וזאת, באמצעות תרופת מרשם.
מדובר בתרופה ZYBAN - תרופת המרשם היחידה המאושרת על ידי ה- FDA להתוויה של גמילה מעישון. התרופה נמכרת בתוך ערכה המציעה מערכת תמיכה מקצועית ורפואית המלווה את הנגמל לאורך כל תקופת הגמילה.
לצורך הפרויקט פותח דיסק אודיו המלווה את החולה לאורך תקופת הגמילה, הוקם קו טלפון המעניק ייעוץ ותמיכה רפואית וכן פורום רפואי המעניק תמיכה און-ליין.
10,000 איש מתים מידי שנה כתוצאה מעישון
משרד הבריאות מסר, כי בישראל מתים מדי שנה כ-10,000 איש, 1,500 איש מתוכם מתים כתוצאה מעישון פסיבי. כך עלה מסקר שנערך עבור פרויקט הגמילה מעישון באמצעות מכון הסקרים גיאוקטוגרפיה.
מהסקר עוד עלה, כי כרבע מהציבור נוהג לעשן. קרוב ל-60% מציבור המעשנים קיימת מודעות ורצון להפסיק לעשן. כמו-כן, 57% מהמעשנים שקלו במהלך שנת 2003 להפסיק לעשן באופן מיידי ואילו 22% שוקלים להפסיק לעשן אך לא יודעים מתי יעשו זאת.
מתוך אלו שקיבלו את ההחלטה להפסיק לעשן, רק 4.5% ציינו שיעשו זאת מיד. לעומתם 41% אינם יודעים מתי הם יפסיקו, 8.9% אמרו שיפסיקו עוד כשנה, 18.5% תוך חודש ו-6.2% תוך שבוע.

תאריך:  10/12/2003   |   עודכן:  10/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
בתמורה יקטן החוב של וויז'ן לפורמולה ב-35 מיליון דולר; העסקה התבצעה מאחר שפורמולה וויז'ן לא יכולה להחזיר את חובותיה לפורמולה - לאור מצבה הכספי הקשה
יפעת גדות
האוכלוסיה העולמית תחולק מחדש, אפריקה תהווה כמעט רבע ממנה ואילו ואירופה תהווה פחות מ-10%
רנית נחום-הלוי
את ההצעה הגישה ח"כ גילה גמליאל והיא עברה את אישור ועדת השרים; הצעת החוק תאפשר סגירת החצרים ושלילת רשיון בפרק זמן של 30 יום
רועי כוכבי
"השאלה בדבר התוקף בישראל של נישואין אזרחיים שנערכו מחוץ לישראל בין יהודים אזרחי המדינה ותושביה, היא קשה וסבוכה. יש בה הבחנות דקות ודקיקות. אם ניתן להימנע מלהיכנס ליער סבוך זה רצוי הוא הדבר, שכן אין לדעת כיצד נצא מסבך זה"
ענבל אביב
מועצת הפרחים תקיים את תחרות קדם אליפות ישראל בשזירת פרחים ביום שלישי, 23 בדצמבר, בגן הבוטני בירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il