X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נציב שירות המדינה שמואל הולנדר, רומז במכתב ליו"ר הסתדרות עובדי המדינה כי בעלי אמצעים רוכשים בכסף שירותים ציבוריים בתקופת העיצומים: "לעיצומים תופעת לוואי קשה של פגיעה בטוהר המידות"
▪  ▪  ▪

נציב שירות המדינה, שמואל הולנדר, רומז היום (16.12.03) כי הולנדר רומז, כי בעלי אמצעים רוכשים בכסף את השירותים, שלא ניתנים לאזרחים בשל העיצומים בשירות המדינה. העיצומים נמשכים כבר כחודשיים וחצי, ולא מאפשרים לאזרחים קבלת שירותים חיוניים שונים, החל בשירותי משרד הפנים ולשכות רישום המקרקעין וכלה בשירותי שרות התעסוקה.
לדברי הולנדר, לעיצומים מתוספת "תופעת לוואי קשה, של חשש לפגיעה בטוהר המידות בין עובדי מדינה. תופעה הנבדקת על-ידי אגף המשמעת של נציבות שירות המדינה".
הולנדר גם מאשים את ההסתדרות כי היא מוליכה שולל את עובדי המדינה, על מנת להצדיק את העיצומים הממושכים. לדבריו, "ההסתדרות מזינה את העובדים במידע נטול יסוד על פיטוריי אלפי עובדים בשירות המדינה ועל 'הפרות' כביכול של הסכמים מצד המדינה, וזאת ללא בסיס עובדתי או משפטי".
הדברים כלולים במכתב ששיגר הולנדר ליו"ר הסתדרות עובדי המדינה, עופר עיני.
"ההסתדרות ממשיכה להתעלל באזרחי המדינה ומעצימה את הפגיעה המיותרת ואת הסבל המתמשך לטובת אינטרסים של קומץ ועדים אחרים", כותב הולנדר לעיני. לטענתו, "העילה לעיצומים שנוקטים עובדי המדינה, עיצומים שגורמים סבל רב לציבור ומונעים ממנו שירותים חיוניים, אינה טובת העובדים כפי שמציגה זאת ההסתדרות, אלא רצונה ליטול מהממשלה את הסמכות לנהל את ענייני המדינה ולבצע שינויים מבניים שיביאו לשיפור השירות לאזרח, גם כאשר אין מדובר בפגיעה בעובדים".
לטענת הולנדר, אילו היו מובאות העובדות במלואן לידיעת העובדים, והייתה ניתנת להם האפשרות להביע את דעתם בהצבעה חשאית, ספק אם היו מסכימים להמשיך בעיצומים.

תאריך:  16/12/2003   |   עודכן:  16/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
בראש המשלחת - עוזריו של ראש המודיעין המצרי, עומר סולימאן; ייפגשו היום ומחר עם מנהיגי הפלגים הפלשתיניים; רנטיסי: חמאס תסכים להצטרף לאש"ף בשני תנאים: אג'נדה המקובלת על התנועה וייצוג הולם במוסדות אש"ף
ענבל אביב
"יש לפנות מאחזים כדי להקטין את החיכוך בין חיילים לפלשתינים, למדתי בירושלים שמשטרה יכולה לטפל באוכלוסייה, אך לצבא אין הכשרה לכך", דברי השר אולמרט בכנס הרצליה
רועי כוכבי
שר הפנים הגיב להחלטת ההסתדרות לפתוח את הלשכות ל-6 שעות בלבד; טוען: "התורים הארוכים נובעים מ'מאבק ברוטלי' שמנהלת ההסתדרות, תוך השפלת האזרחים וסיכון חייהם"
הדר פרבר
בפירמת ראיית החשבון BDO-זיו האפט מתריעים כי קיבוצים אלה אינם מסוגלים לדאוג לכלכלת חבריהם ונמצאים על סף פשיטת רגל
נועם שרביט
ממלא מקום יו"ר האיגוד דורש מהשר הממונה אולמרט לזמן דיון בנושא: "אין לנו ספק כי יש צורך בהתייעלות ברשות השידור... אך מכאן ועד להתלהמות הנוכחית - המרחק גדול"; באחרונה, פתחו העיתונים מעריב והארץ במתקפה נרחבת על הרשות והנהלתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il