תערוכת "אינטרמדיה 2004" תפתח מחר (ד', 17.12.03) בגני התערוכה בת"א ותעסוק בנושאי השיווק, הפרסום, הניהול והקד"מ.
התערוכה תתקיים בין ה-17-18 בדצמבר, 10:00-21:00 עם מעל 100 מציגים, ומובילים במשק בכנסים מקצועיים.
בתערוכה, שתעוצב כג'ונגל עסקי, יוצגו חידושים בתחומים אלה. על רקע המיתון המתמשך תתמקד התערוכה השנה בקרבות ההישרדות בג'ונגל העסקי.
מומחים מובילים בארץ יטפלו בסוגיות השונות של הדרכים להישרדות וליציאה מהמיתון.
בין המיצגים: מיצג דינמי שמבטא חשיבה חדשה של דיאלוג דינמי במערכת היחסים של המשווק וקהל היעד - עופר אלון, יוצר רב תחומי, יציג דרכים להצגת נקודות מכירה בצורה אטרקטיבית - כל משתתף יקבל מכחול ובליווי הדרכה הוא יצייר את הקומפוזיציה של החיים על גבי שלט חוצות מבד קנבס; יוצגו 21 כרזות בנושא "קו העוני בישראל והשלכותיו" על-ידי סטודיו עבודי דיזיין וקהל המבקרים יתבקש לבחור את הכרזה המוצלחת ביותר והפתעות שיווקיות מעניינות נוספות. את הקיר החיצוני של מרכז התצוגה, על גבי 2 חזיתות הבניין (ביתן 32) יקיף שלט ענק של כ-150 מ"ר שיוקם על-ידי חברת "סקר מדיה".
פורמט טלוויזיוני חדש ומפתיע (מת"ס) של אבי שביט, (יוצר החרצופים) ייחשף לראשונה. רוב הדמויות יהיו המשתתפים בתערוכה- לצד שחקנים מנוסים, שיקבלו הוראות משחק מהצופים. בתערוכה יצולם פרק הפיילוט וה"שטח" בו פועלים השחקנים יהיה שטח התערוכה.
לראשונה, מבקרי התערוכה יהיו פעילים לא רק בקבלת מידע ובשמיעת הרצאות אלא גם ברישות עסקי פעיל. לצורך הרישות העסקי כל מבקר בתערוכה עם כניסתו לתערוכה ימלא על מדבקה את שם החיה עמה הוא מזדהה עסקית, בנוסף לתו המקובל של שם ותפקיד. פעם בשעה, יכריזו במערכת הכריזה על "החיה" שנבחרה וכל המבקרים בעלי תג החיה יוזמנו למפגש רישות אשר אותו ינחה בכל פעם אחד מהמבקרים. ברישות העסקי יחליפו המבקרים כרטיסי ביקור, יספרו על צורכיהם העסקיים ויקבלו לידים.
בכירי הכלכלה במשק יעמדו בראש הכנסים והפורומים שיתקיימו במסגרת התערוכה, בהם: עופר בלוך, מנכ"ל תשלובת החלב תנובה; סולי סקאל, מנכ"ל קב' סקאל ויו"ר הפורום הישראלי לשיווק; ד"ר צבי גנור, ממנהל תוכנית לימודים בביה"ס למינהל עסקים דרבי; יעקב גלברד, מנכ"ל פלאפון; דוד לבל, מנכ"ל הדקה התשעים; גיל פרץ, יו"ר המרכז הישראלי לאימונים בעסקים; אורי דגן, מנהל חטיבת הייעוץ העסקי IBM; חיים רומנו, סמנכ"ל חטיבת לקוחות פרטנטר תקשורת- יעבירו הרצאות על כיוונים חדשים ומקוריים כיצד ניתן לצאת מהמצב בו נמצא המשק, בועידות כנסים וסדנאות במסגרת תערוכת אינטרמדיה 2004.