X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התערוכה תעסוק בנושאי השיווק, הפרסום, הניהול והקד"מ
▪  ▪  ▪

תערוכת "אינטרמדיה 2004" תפתח מחר (ד', 17.12.03) בגני התערוכה בת"א ותעסוק בנושאי השיווק, הפרסום, הניהול והקד"מ.
התערוכה תתקיים בין ה-17-18 בדצמבר, 10:00-21:00 עם מעל 100 מציגים, ומובילים במשק בכנסים מקצועיים.
בתערוכה, שתעוצב כג'ונגל עסקי, יוצגו חידושים בתחומים אלה. על רקע המיתון המתמשך תתמקד התערוכה השנה בקרבות ההישרדות בג'ונגל העסקי.
מומחים מובילים בארץ יטפלו בסוגיות השונות של הדרכים להישרדות וליציאה מהמיתון.
בין המיצגים: מיצג דינמי שמבטא חשיבה חדשה של דיאלוג דינמי במערכת היחסים של המשווק וקהל היעד - עופר אלון, יוצר רב תחומי, יציג דרכים להצגת נקודות מכירה בצורה אטרקטיבית - כל משתתף יקבל מכחול ובליווי הדרכה הוא יצייר את הקומפוזיציה של החיים על גבי שלט חוצות מבד קנבס; יוצגו 21 כרזות בנושא "קו העוני בישראל והשלכותיו" על-ידי סטודיו עבודי דיזיין וקהל המבקרים יתבקש לבחור את הכרזה המוצלחת ביותר והפתעות שיווקיות מעניינות נוספות. את הקיר החיצוני של מרכז התצוגה, על גבי 2 חזיתות הבניין (ביתן 32) יקיף שלט ענק של כ-150 מ"ר שיוקם על-ידי חברת "סקר מדיה".
פורמט טלוויזיוני חדש ומפתיע (מת"ס) של אבי שביט, (יוצר החרצופים) ייחשף לראשונה. רוב הדמויות יהיו המשתתפים בתערוכה- לצד שחקנים מנוסים, שיקבלו הוראות משחק מהצופים. בתערוכה יצולם פרק הפיילוט וה"שטח" בו פועלים השחקנים יהיה שטח התערוכה.
לראשונה, מבקרי התערוכה יהיו פעילים לא רק בקבלת מידע ובשמיעת הרצאות אלא גם ברישות עסקי פעיל. לצורך הרישות העסקי כל מבקר בתערוכה עם כניסתו לתערוכה ימלא על מדבקה את שם החיה עמה הוא מזדהה עסקית, בנוסף לתו המקובל של שם ותפקיד. פעם בשעה, יכריזו במערכת הכריזה על "החיה" שנבחרה וכל המבקרים בעלי תג החיה יוזמנו למפגש רישות אשר אותו ינחה בכל פעם אחד מהמבקרים. ברישות העסקי יחליפו המבקרים כרטיסי ביקור, יספרו על צורכיהם העסקיים ויקבלו לידים.
בכירי הכלכלה במשק יעמדו בראש הכנסים והפורומים שיתקיימו במסגרת התערוכה, בהם: עופר בלוך, מנכ"ל תשלובת החלב תנובה; סולי סקאל, מנכ"ל קב' סקאל ויו"ר הפורום הישראלי לשיווק; ד"ר צבי גנור, ממנהל תוכנית לימודים בביה"ס למינהל עסקים דרבי; יעקב גלברד, מנכ"ל פלאפון; דוד לבל, מנכ"ל הדקה התשעים; גיל פרץ, יו"ר המרכז הישראלי לאימונים בעסקים; אורי דגן, מנהל חטיבת הייעוץ העסקי IBM; חיים רומנו, סמנכ"ל חטיבת לקוחות פרטנטר תקשורת- יעבירו הרצאות על כיוונים חדשים ומקוריים כיצד ניתן לצאת מהמצב בו נמצא המשק, בועידות כנסים וסדנאות במסגרת תערוכת אינטרמדיה 2004.

תאריך:  16/12/2003   |   עודכן:  16/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
לפני כחצי שנה, פגש מוסקוביץ' את זיוה אוחנה בדרכה לעבודה, תקף אותה, שיסף את גרונה ונמלט מהמקום כשהיא מדממת
הדר פרבר
המיזם ישים דגש על היבטים ניהוליים של תחומים אלה ושותפות בו אל-על, ארקיע וישראייר; הלימודים במרכז החדש בחסות אקדמית של המסלול האקדמי - המכללה למינהל
גלית יצחק
משרד התמ"ת מדווח על גידול משמעותי במספר הבקשות בחודש נובמבר 2003; היקף הבקשות מגיע ללמעלה מ-3.5 מיליארד ש"ח והן מתוכננות להגדיל את מספר המשרות במשק בכ-20 אלף עובדים
נועם שרביט
שרון מסר את המסמכים בעקבות פסיקת בית המשפט העליון בשבוע שעבר; המשטרה: אנו בוחנים את המסמכים; נראה כי אין בידי שרון עוד מסמכים עליהם הוא טוען לחיסיון
רועי כוכבי
נציב שירות המדינה שמואל הולנדר, רומז במכתב ליו"ר הסתדרות עובדי המדינה כי בעלי אמצעים רוכשים בכסף שירותים ציבוריים בתקופת העיצומים: "לעיצומים תופעת לוואי קשה של פגיעה בטוהר המידות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il