X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לאחר שנסגרה חנותו בעיר וגורמים רשמיים סרבו לאפשר לו לקיים את מוזיאון הסקס שיזם - עבר יוזם המוזיאון לכפר והקים שם מוזיאון חדש
▪  ▪  ▪

למעלה מ-6,000 שנים של מיניות אנושית, בברונזה, קרמיקה, אמנות לאומית, במוזיאון הסיני החדש לסקס.
ליו דלין, בן 71 הוא אשר יזם את הקמתו של המוזיאון לתרבות הסקס הסיני, במטרה להציג מחדש את התרבות העתיקה של עמו לדורות הבאים.
לאחר שנים של מאבק אורז ליו את האוסף שלו, המכיל כ-3,700 צעצועים אירוטיים, סמלים ואביזרי סקס ועובר לגור בכפר. כך דווח בחדשות CNN. ליו הוא פרופסור וסוציולוג אשר פרש מעבודה באקדמיה באוניברסיטת שנגחאי. ליו אומר, כי היתה חסרה לו תמיכה רשמית להקמת המוזיאון בעיר.
במשך 15 שנה, כך סיפר, היו במוזיאון למעלה מ-100,000 איש. אף אחד מהם לא אמר מילה רעה, וכולם חשו כי המוזיאון היה מכובד מאד. אך מספר בירוקרטים, כך לדבריו, חששו מהנושא וחשבו שהוא מסוכן, כך אמר בראיון.
בעיר שנגחאי הסקס אינו טאבו - ואף הסדרה המוכרת "סקס והעיר הגדולה" הפכה לסדרה סינית דומה בשם "נשים חמות". תעשיית הסקס במקום בהחלט משגשגת. גברים אומרים, כי אפילו למצוא מספרה אשר מציעה למעשה תספורת ולא שירותי סקס - היא בהחלט אתגר.
אך הגישה הפתוחה לסקס בסין הולכת והופכת להיות אמביבלנטית. בחודש שעבר נפתחה התערוכה "תרבות סקס" בבייג'ין ונסגרה לאחר יום אחד בלבד, זאת לאחר שגורמים רשמיים כפו על מארגני התערוכה להסיר חלק מהמוצגים ולאסור מבקרים מתחת לגיל 18. הסיבה הרשמית - מספר גבוה ולא צפוי של מבקרים. התקשורת בסין ציטטה גורמים רשמיים אשר לוקחים חלק בתוכנית תכנון המשפחה שחששו כי המבקרים עלולים שלא להבין את המיצגים כראוי. "סקס הוא עדיין עולם מלוכלך בסין", כך באתר הדיילי פיפל, עיתון המפלגה הקומוניסטית.
ליו, יוזם מוזיאון הסקס, הקים חנות ב-1999 באזור מרכזי אך נאלץ לעבור, שנתיים לאחר מכן, כאשר גורמים רשמיים במקום אסרו עליו להשתמש באותיות ס-ק-ס בשלט של חנותו. "הם טענו שהמילה הזאת מכוערת", אמר.
על השלט נרשם "xing" - המילה סקס בסינית סטנדרטית. זהו אידאוגרף אשר משלב את סמלים "לב" ו"חיים". אך רק כמה עשרות מבקרים הגיעו לאחר ששינה את המילה על השלט. ליו לא יכל להרשות לעצמו להמשיך ולשלם את שכר הדירה החודשי שהיה קרוב ל-4,000 דולר. בנוסף, הם התנגדו לפתיחת מוזיאון במקום. גורמים רשמיים בעיר הכחישו את הדברים ואמרו, כי נושא המוזיאון הוא נושא אישי.
ליו שירת 20 שנה בצבא ו-12 שנה עבד במפעל, לפני שהפך חוקר בתחום הסקס ואספן. הוא אמר כי הוא ממתין בקוצר רוח להתחלה חדשה, כשייפתח המוזיאון באפריל בטונגלי, צפונית-מערבית לשנגחאי.
הממשלה המקומית מאפשרת לליו לעשות שימוש בבניין בן כ-100 שנה - ללא שכ"ד ומשלמת עבור שיקום הבניין. ליו אמר כי בעיר מצפים כי המוזיאון יביא אחריו תיירים רבים למקום. גורמים רשמיים בטונגלי נשאלו על כך, ובאתר CNN דווח, כי הם חשו שלא בנוח לשמע הנושא. "מוזיאון הוא מוזיאון", כך אמר מזכיר ראש העיר, לי, אשר גם סירב להזדהות בשמו המלא. "טונגי ללא ספק אינה מטפלת במוזיאון הסקס כיעד תיירותי.

תאריך:  16/12/2003   |   עודכן:  16/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
האוצר: העלאת התחזית תביא לשיפור נוסף ביכולות גיוס ההון של ממשלת ישראל בחו"ל
הדר פרבר
הטקס ימומן על-ידי הממשלה הגרמנית; כ-20,000 הומוסקסואלים נשלחו למחנות ההשמדה ולא שבו
הדר פרבר
מנהל המזון והתרופות האמריקני טוען, כי הגישה לגלולה תאפשר גישה מהירה יותר לאמצעי מניעה בזמן חירום
הדר פרבר
הצבא האמריקני ירה בעקבות ניסיון לבצע מארב נגדו במערב בגדד; בתיכרית נפצעו 3 חיילים אמריקנים
נועם שרביט
מטרת הליך הערכת המסוכנות: הערכת חומרת ההתנהגות האלימה וסיכויי הפגיעה בקורבן פוטנציאלי והמלצות להמשך דרכו של מפעיל האלימות מחד, והקורבן מאידך, החל משלב הגשת התלונה וגם אחרי תום ההליך המשפטי; הגוף יהווה גורם עזר לגורמי האכיפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il