X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במקביל, זכתה במקום הראשון בקטגוריית תקשורת ומחשבים; את המקום השני לקחה רשת סופר פארם ובמקום השלישי אלקטרה מוצרי צריכה
▪  ▪  ▪

חברת פרטנר תקשורת זכתה (יום ד', 17.12.03) במקום הראשון בתחרות השירות ללקוח בישראל לשנת 2003, שמארגן המרכז הישראלי לניהול (המי"ל).
יחד עם זאת, זכתה פרטנר במקום הראשון בקטגוריית תקשורת ומחשבים. יצוין, כי מדובר בשנה השנייה ברציפות בו זכתה פרטנר בפרס השירות ללקוח.
את המקום השני לקחה רשת סופר פארם, שאף היא זכתה בתחרות בשנה שעברה, ובמקום השלישי אלקטרה מוצרי צריכה.
לשלב הגמר של התחרות עלו 19 חברות וגופים ב-6 קטיגוריות שונות. הטקס התקיים אתמול ב"פארק קולנוע, סינמה סיטי" בצומת גלילות, רמת השרון.
זו השנה השניה בה נערכת התחרות, אשר מעניקה פרסים על תרבות שירותית בארגון, הדרכה, הכשרת צוות העובדים, קיום תהליכי בקרה ומשוב והטמעת תהליכי שיפור השירות.
הציון הסופי בתחרות הורכב מסקר שביעות רצון, שנערך בידי מכון מחקר חיצוני בקרב לקוחות המועמדים (50%) ומציון השופטים (50%). התחרות נערכה בשיתוף עם ה"פורום הבכיר לשירות לקוחות" הפועל במסגרת המי"ל, בראשותו של ד"ר יצחק פטרבורג.
קודם לחלוקת הפרסים הראשונים הוכרזו הזוכים בקטגוריות השונות:
- בקטגוריית תקשורת ומחשבים זכתה במקום הראשון, כאמור, חברת פרטנר;
- בקטגוריית ביטוח ופיננסים זכתה במקום הראשון חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד;
- בקטגוריית השירות והתמיכה זכתה במקום הראשון חברת אלקטרה מוצרי צריכה;
- בקטגוריית השירות הציבורי זכתה במקום הראשון עיריית חולון וגברה בכך על עיריית נתניה, שהשתתפה אף היא בקטגוריה זו;
- בקטגוריית תשתיות ובניה זכתה במקום הראשון חברת תדהר בניה, שגברה על חברת הבניה סולל בונה;
- בקטגוריית קמעונאות זכתה במקום הראשון רשת סופר-פארם.
עמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר תקשורת, אמר כי "איכות השירות, בנוסף לאיכות הנתונים, היא שתקבע את איכות החברה ואת יתרונה היחסי בשוק התקשורת. הטכנולוגיות בהן עושות החברות שימוש הן דומות למדי, היקף הלקוחות ידוע ולכן איכות השירות הופכת למשתנה הקובע בתחרות".
מנכ"ל המי"ל, יצחק (יצחקי) חן, ציין כי התחרות שמה לה למטרה להביא להעלאת המודעות לאיכות ומצויינות בשירות ללקוח בישראל ולקידום תפיסת השירות כיעד מרכזי באסטרטגיה הכוללת של הארגון.
יו"ר הפורום הבכיר לשירות לקוחות במי"ל ונשיא ומנכ"ל סלקום, ד"ר יצחק פטרבורג, ציין כי ארגונים שהשכילו להטמיע את עקרון השירותיות ולנהל דיאלוג אמיתי עם הלקוחות, תוך מתן מענה מקצועי ואמיתי לצורכיהם, הצליחו לשמור על יתרון תחרותי ולבדל את עצמם מהמתחרים.

תאריך:  17/12/2003   |   עודכן:  17/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
אמנות אקולוגית עוסקת בדרכים לא שגרתיות להעלאת מודעות לבעיות סביבתיות; הקורס מתאים לאמנים ולאקולוגים, לסטודנטים משני התחומים, למורים ואנשי חינוך בתחומי המדעים
גלית יצחק
האתר עוסק בתשלוב ופתרונות רשת אלחוטית מאובטחת לבית; האתר מתמקד בנקודת הראות של הצרכן בביתו ובתועלת עבורו ופחות משתמש בטכנולוגיה
נועם שרביט
הפרקליטות הודיעה לבית המשפט, כי למרות שפרקליטו של שרון העביר אמש לחוקרי המשטרה 15 ארגזי מסמכים, בקשתה משבוע שעבר לקבוע מועד לדיון בחיובו למסור המסמכים - בעינה עומדת; טוענת: אלה לא המסמכים שנתבקש למסור בצו
נועם שרביט
חברת 'עמישב' טענה, כי לאור החלטת בית המשפט לבטל את זכייתן של 'שלג לבן' ו'צוות ביטחון' במכרז אבטחת מסופי הגבול היבשתיים של רש"ת, שיש לפסול את כל הצעותיה של שלג לבן על הסף; ביה"מ: עמישב רוצה להטיל אות קין על שלג לבן
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שערכה אוניברסיטת דרבי; הילדים סובלים ממחשבות אובדניות, כעס לסביבה, עצבות, תפקוד לקוי, ניכרת פגיעה ברמת הלימודים; חלק מהילדים מטילים על עצמם את האשמה לגירושים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il