X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביה"ד: על העובדים וההנהלה לפתוח במו"מ לפתרון הסכסוך; העובדים יגיעו לעבודה, אך לא יתקנו תקלות, למעט התקלה בחיפה; הסיבה לעיצומים היא הסכסוך בין בזק לקרן מקפת; הנהלת בזק קוראת לעובדים לשוב לעבודה
▪  ▪  ▪

בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב דחה (יום ו', 19.12.03) את תביעת הנהלת חברת בזק, להוציא צווי מניעה נגד העיצומים שנוקטים חלק מעובדיה, המאיימים גם להחריפם בשבוע הבא. בית הדין קבע, כי ההנהלה והעובדים יפתחו במו"מ כדי להסדיר את המחלוקת בעניין הפנסיה, לעובדים שפרשו בחצי השנה האחרונה. על-פי ההחלטה, העובדים יבואו לעבודה אולם לא יתקנו תקלות, למעט כאלה העלולות לפגוע בביטחון או בבריאות הציבור.
ועד העובדים נענה לבקשת מנכ"ל החברה, אמנון דיק, והורה לעובדים לתקן את התקלה הגדולה בחיפה שגרמה לניתוק עשרות אלפי מנויים.
בתוך כך, כ-40 אלף נהגים ומובילים מאיימים לשתק בשבוע הבא את הובלת הסחורות והמטענים בישראל, במחאה על התייקרות הסולר השבוע. החל מהבוקר מעכבים הנהגים את הסעת הסחורות מנמל אשדוד.
יום ד': עובדי בזק פותחים בעיצומים
עובדי בזק פתחו ביום ד' (17.12.03) בעיצומים אותם הם מאיימים להחמיר מדי יום. היום הופסקה קבלת הקהל מהשעה 11 בבוקר, ממחר לא יבוצעו תיקונים מערכתיים, ולדברי יו"ר הוועד, שלמה כפיר, מיום שישי לא יתייצבו העובדים לעבודה - למעט מוקדי שירות.
הסיבה לעיצומים הינה הסכסוך בין בזק לקרן מקפת ואי תשלום מלוא הפנסיה לעובדים שפרשו בחודשים האחרונים כתוצאה מסכסוך זה. לדברי כפיר, בחודשים האחרונים פרשו כ-400 עובדים ועד עתה הם לא קיבלו את מלוא הפנסיה לה הם זכאים, אלא רק מקדמות המהוות, לדבריו, 50% מגובה הגמלה. "אנו דורשים שהסוגייה תיפתר, או שיחזירו את הפורשים לעבודה", אומר כפיר.
מבזק נמסר כי החברה מצרה על העיצומים הפוגעים בלקוחותיה וקוראת לעובדים לשוב לעבודה. "העיצומים הם על רקע נושא שעיקרו דיון בין העובדים לבין המדינה וקרן הפנסיה מקפת, ובזק אינה הכתובת האמיתית למחאת העובדים.
"הנהלת בזק סבורה כי עיצומי העובדים מיותרים ושעל נציגות העובדים לשוב לדיונים בנושא שלא תחת איומים של עיצומים ושביתות שפוגעים למעשה גם בעובדים עצמם.
"בזק רואה את מדינת ישראל ואת קרן מקפת כאחראיות לכך שזכויות העובדים יישמרו במלואן ודוחה בתוקף כל טענה לפיה שמירה על זכויות העובדים אמורה לחייב את בזק בעלויות נוספות", נמסר מהחברה.
בזק הגישה בחודשים האחרונים שתי תביעות נגד קרן מקפת בסכום של למעלה מ-200 מיליון שקל. בתביעות שהוגשו באמצעות עוה"ד תמר גולן, שי תקן ועודד ערמוני, טוענת בזק כי בשנים האחרונות מחייבת אותה מקפת בתשלומי יתר בגין מסלול הפנסיה המוקדמת.

תאריך:  17/12/2003   |   עודכן:  19/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך הודיע המשרד לאיכות הסביבה; שקע ברומטרי עמוק בדרום טורקיה יוצר רוחות דרומיות-דרום מערביות הגורמות להסעת אבק מצפון אפריקה לאזורנו; האבק צפוי להתפזר עם התחלת הגשמים בשעות הערב
יפעת גדות
השיח יעסוק במיגוון כלים מוסיקליים, במוסיקה ווקאלית וכן בתרבויות מוסיקליות שונות; השיח פתוח לתלמידים למוסיקה ולמוסיקאים פעילים
יפעת גדות
במהלך חג החנוכה ישתפו פעולה כמה מיקבי היין בישראל ויציעו לצרכנים בקבוקי יין במחירים אטרקטיביים; בחנויות היין, ברשתות השיווק ובשוק הקמעונאי יתקיים "מבצע המאה" שבו יימכרו כמה בקבוקים ב-100 שקלים
גלית יצחק
במקביל, זכתה במקום הראשון בקטגוריית תקשורת ומחשבים; את המקום השני לקחה רשת סופר פארם ובמקום השלישי אלקטרה מוצרי צריכה
יפעת גדות
אמנות אקולוגית עוסקת בדרכים לא שגרתיות להעלאת מודעות לבעיות סביבתיות; הקורס מתאים לאמנים ולאקולוגים, לסטודנטים משני התחומים, למורים ואנשי חינוך בתחומי המדעים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il