X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
חבר הקונגרס לשעבר הגיש תביעה נגד שלושה צהובונים שהעלו את הסברה שהוא הרג או אירגן את רציחתה של המתמחה שלו צ'נדרה לוי בעיקבון רומן שניהל עמה
▪  ▪  ▪

שנתיים וחצי חלפו מאז נעלמה המתמחה היהודייה של ג'רי קונדיט, צ'נדרה לוי, לבלי שוב. במהלך רובו של הזמן שחלף הופנתה עיקר האצבע המאשימה כלפי הבוס שלה, חבר הקונגרס, ג'רי קונדיט, ששמועות עקשניות ידעו לספר כי ניהל רומן עם המתמחה הצעירה.
אף שלא היו כל ראיות כי לקונדיט היה יד ורגל בהיעלמותה של לוי, חגגו הצהובונים בתיאוריות, השערות וקונספירציות שכוכבן הבלתי מעורער היה קונדיט.
כעת, קונדיט מחזיר מלחמה. ביום שישי (19.12.03) הגיש תביעת דיבה חסרת תקדים בגודלה נגד שלושה צהובונים מובילים בארה"ב: "הנשיונל אינקויירר", "הגלוב" ו"הסטאר", אשר שלושתם, בצורה זו או אחרת, תיארו את קונדיט לאורך השנים "כרוצח וחולה מין", וגרמו לו כך על-פי כתב התביעה שהוגש בפאלם ביץ' פלורידה: "להיחשף לשנאת הציבור, לצחוק ולעג ולבוז, כל אלה בשל דברים שמעולם לא התרחשו".
צ'נדרה לוי הייתה בת 24 כאשר נעלמה ללא עקבות מדירתה בחודש מאי 2001. דודתה אמרה אז בראיונות לעיתונות כי ללוי היה רומן עם קונדיט הנשוי. העיתונות התמקדה, לפיכך, במעורבותו האפשרית והמתבקשת של קונדיט בהיעלמותה, וזאת למרות שהמשטרה עצמה חזרה ואמרה כי קונדיט כלל איננו חשוד בפרשה.
שרידי גופתה של לוי נמצאו בחודש מאי 2002 - כשנה לאחר היעלמה, על-ידי אדם שטייל עם כלבו בפארק. כנגד איש לא הואשם עד היום כתב אישום באחריות למותה.
כתוצאה מהאשמות חוזרות ונישנות אלה בעיתונות, הודח קונדיט בבחירות מהמשך כהונתו כחבר קונגרס מטעם מדינת קליפורניה, משרה שהחזיק בה במשך שש קדנציות.
תביעתו של קונדיט, שהוגשה נגד חברת-האם של שלושת הצהובונים האמורים - חברת "אמריקן מדיה בע"מ", מבקשת פיצוי של 11 מיליון דולר עבור כל כתבה שפורסמה בין חודש יולי 2001 לחודש אוקטובר 2002 (והיו 19 כאלה בסך הכל). מכתבות אלה, כאמור, השתמע כאילו לקונדיט היה קשר לרצח שלה. בין השאר הופיעו כותרות כגון "הבחורים של קונדיט רצחו את צ'נדרה ההרה", או "חבר הקונגרס והמתמחה - צ'נדרה נרצחה עקב משחק סקס מטורף".
בתגובה להגשת כתב התביעה נגדה, פרסמה חברת "אמריקן מדיה בע"מ" הודעה האומרת כי "אנו עומדים מאחורי היושר וההגינות של עורכי העיתונים שפירסמו את הכתבות, ונגן בחירוף נפש על עמדתנו הצודקת מול כל תביעה שיגיש מר קונדיט".
זו איננה תביעת הדיבה היחידה בפרשה זו. בהקשר זה נזכיר, כי קונדיט הגיש תביעת דיבה נוספת התלוייה ועומדת על סך של 11 מיליון דולר, וזאת נגד הסופר ומנחה הטלוויזיה דומיניק דאןבגין האשמות דומות.
גם אשתו של קונדיט, קרוליין, לא טמנה ידה בצלחת והגישה תביעה נגד האינקווירר בגין כתבה שהאשימה אותה שתקפה מילולית את צ'נדרה לוי, ימים ספורים לפני היעלמותה. קרוליין קונדיט טענה מצידה, כי מעולם לא שוחחה, כל שכן נפגשה עם לוי. בתביעה זו הושג הסדר פשרה.
כעת נותר לראות כיצד תתגלגל תביעת הענק של קונדיט - מי יודע אולי דווקא משפט זה הוא שיצליח לגרום לכך כי האמת תיחשף, ונדע סוף סוף מי באמת אחראי להיעלמותה ומותה המסתוריים של המתמחה היהודייה בת ה-24, צ'נדרה לוי.

תאריך:  20/12/2003   |   עודכן:  20/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
לראשונה מצורף הפלג המורד והפורש לשורות התנועה; הוקמה וועדה לבחינת שמות המועמדים הפוטנציאליים; עד סוף החודש תתכנס המועצה המהפכנית בנושא; מדובר בסממן מובהק למצוקה של הרשות והפת"ח ולנתק עם הרחוב הפלשתיני
יואב יצחק
שר החוץ המצרי אמר במוצ"ש: על ישראל ללכת בעקבות לוב ולהתפרק מנשק להשמדה המונית; בוש ובלייר הודיעו רשמית - קדאפי הסכים לפיקוח על נשק להשמדה המונית שהשיג
עומר כרמון
"אומת האיסלם" - תנועת שחורים בארה"ב המונהגת בידי לואיס פרחאן - אנטישמי ושונא ישראל; מייקל ג'קסון עומד לטעון כי ההאשמות נגדו גזעניות
עומר כרמון
זאת תהיה הפעם הראשונה בה מציינת שגרירות ערבית בוושינגטון את חג החנוכה
עומר כרמון
שר ההגנה האמריקני טוען כי סעודיה חייבת להגן על עצמה משום שציי המטוסים האחרים שלה מיושנים; מתעלם מכך שסעודיה קרובה לחתימה על הסכם ענק לרכישת 100 מטוסי קרב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il