X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מבדיקה ראשונית עולה כי 80 בתים נקברו לאחר גשם כבד שגרם למפולות בכל המחוז; מאמצים של חיפוש והצלה מתעכבים בשל מפולות האדמה החוסמות את הדרכים והשטפונות הזורמים לאזורים הנפגעים; כמאה בני אדם עדיין נעדרים
▪  ▪  ▪

לפחות 90 בני אדם נהרגו, לאחר מספר ימים של גשם זלעפות שגרם למפולות בוץ בלייטה שבדרום הפיליפינים. רוב הנספים, ישנו בעת האירוע ונקברו חיים תחת המפולות, כך מסרו הרשויות.
מושלת המחוז, רוזטה לריאס, אמרה כי מבדיקה ראשונית עולה כי 80 בתים נקברו בסן פרנסיסקו, לאחר גשם כבד שגרם למפולות בכל המחוז. עוד הוסיפה ואמרה, כי למעלה מ-200 אנשים ניצלו מאזורי האסון בשעות המוקדמות, אך עוד כמאה נעדרים וקיים חשש כבר לחייהם.
כ-150 משפחות שנמלטו מהערים מצאו מחסה במרכזי פינוי קרובים. מזכיר לשכת הרווחה הסוציאלית, קורזון סולימן, אמר כי מזון ותרופות נשלחים במהירות למקום.
מאמצים של חיפוש והצלה מתעכבים בשל מפולות האדמה החוסמות את הדרכים והשטפונות הזורמים לאזורים הנפגעים. מספר גשרים שנהרסו ונשטפו מונעים הכנסת ציוד כבד פנימה.
אנטוניו מאמו, סגן מושל העיר לילואן, אמר כי צוותי הצלה נאלצים להשתמש באתים ומוטות ברזל כדי לחפור בבוץ ובסלעים ולהגיע לציבור למתן עזרה. בדיווחי הרדיו מהאזור צוטטו עדים שאמרו כי גופות שנמצאות, מונחות בצידי הדרכים.
טרם פורסם מספר רשמי של הרוגים.
היועץ הלאומי לענייני ביטחון, רוילו גולז, אמר כי יתכן ויעברו מספר ימים עד שיתברר היקף האסון. עוד אמר כי 6 ימים של גשם זלעפות הם האחראים למפולות.
"בשל גשמים כבדים, הסביר רוילו גולז "בפעם הראשונה שדבר כזה קרה באי, אני חושב בשנת 1990 או 1991, היה שטפון גדול באותו האזור שנגרם בשל גשמים כבדים וגרם למותם של אלפים".

תאריך:  20/12/2003   |   עודכן:  21/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
מאות אלפי מפגינים השתתפו אתמול במפגן צבאי ענק שארגנה תנועת החמאס; רנטיסי: ארה"ב היא האויבת שלנו ושל הסוגייה הפלשתינית
יואב יצחק
מאמץ לקיים את הפגישה כבר בשבוע הבא; מנהל לשכת שרון, דב ויסגלס, עומד להיפגש עם מקבילו כדי לתאם את מועד הפגישה ותוכנה; בחודש הבא יוצא שרון לביקור אצל הנשיא בוש
מיכאל דבורין
נהג מונית אירני, שהדביק על רכבו סטיקר שקרא לדמוקרטיזציה, נכלא בצינוק בתנאים תת-אנושיים במשך 53 ימים; השבוע הוא שוחרר בערבות והוא צפוי לעמוד לדין על "פגיעה בביטחון המדינה"
מיכאל דבורין
זוהי עוד עדות להקצנת המוסלמים בדרום מזרח אסיה, אשר עושים זאת לטענתם עקב הערצתם למנהיג המודח שהיה אמיץ דיו כדי להתמודד מול המעצמה היחידה בעולם
עומר כרמון
קדומי, המשמש כראש המחלקה הפוליטית באש"ף, נפגש עם נשיא לבנון וסיפר לו על כוונתו לארגן בקרוב פורום בינ"ל, אשר יעסוק ב"זכות השיבה" של הפליטים הפלשתינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il