X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מוחמד עיקבאל-רחמן, אשר הוחזק במעצר במלזיה במשך 30 חודשים, בחשד שקיים קשרים עם רשת הטרור, לא הגיע לטיסה; רשויות ההגירה לא סיפקו פרטים אודות דחיית גירושו
▪  ▪  ▪

רשויות מלזיה דחו את הגירוש המתוכנן של מנהיג בכיר, החשוד בחברות ברשת הטרור ג'מעה אל-איסלמיה, זמן קצר בטרם עלה החשוד על המטוס בדרך לארץ הולדתו, אינדונזיה, שם צפוי היה להשתחרר. כך דיווחה סוכנות הידיעות AP (יום א', 21.12.03).
מוחמד עיקבאל-רחמן, אשר הוחזק במעצר במלזיה במשך 30 חודשים, בחשד לקיום קשרים עם רשת הטרור, לא הגיע לטיסה. אשתו, פטימה זארח עבדול-עזיז, אמרה כי הבינה שגירושו נדחה רק לאחר שהתכוננה לטוס הבוקר לג'קרטה, בירת אינדונזיה. גורמים בחברת התעופה בשדה אמרו לה כי בעלה לא הגיע. כאשר התקשרה לרשויות ההגירה, אשר החזיקו בבעלה במעצר, נאמר לה כי טרם שוחרר.
האישה טוענת, שגורמים רשמיים ברשויות ההגירה אמרו לה, כי גירושו נדחה. לדבריה, עד כה לא נינתו לה פרטים אודות תאריך גירושו או פרטים אחרים. רשויות ההגירה לא הגיבו עד כה על הידיעה.
בדרודין איסמעיל, חבר בקבוצה למען זכויות האדם אשר ליווה את פאטימה לשדה התעופה, אמר כי גורמים ברשויות ההגירה אמרו כי קיבלו הוראות לבטל את תוכנית הגירוש.
עיקבאל (46), נעצר ב-2001 והוחזק במעצר ללא משפט בחשד לאיום על הביטחון הלאומי במדינה וברצון לתכנן מלחמת קודש לבניית מדינה איסלמית בדרום-מזרח אסיה. על-פי החשד, היה עיקבאל מקורב למנהיג רשת הטרור ג'מעה אל-איסלמיה, אבו-בקר באשיר, ורידואן עיסאמודין (המכונה 'חמבאלי') אשר מואשמים בתכנון הפיגועים במועדון הלילה בבאלי שבאינדונזיה, אשר גרמו למותם של 202 בני אדם ובפיגועים נוספים של הרשת, הקשורים גם לאל-קאעידה.
בארה"ב האשימו את עיקבאל כטרוריסט בינואר האחרון, וכאחראי ראשי על גיוס ברשת ושני בשרשרת הפיקוד שלה. באוגוסט, ביטלו במלזיה את תושבות הקבע שלו והודיעו כי יגרשו אותו מהמדינה. גורמים רשמיים באינדונזיה אמרו, כי עיקבאל אינו מבוקש בעקבות פשע כלשהו, וכי אין להם סיבה לעצור אותו.
עשרות חשודים נוספים בחברות ברשת ג'מעה אל-איסלמיה מוחזקים במעצר במלזיה, תחת החוק אשר מאפשר לממשלה להחזיק במעצר או לשחרר חשודים ללא דין וחשבון ציבורי.

תאריך:  21/12/2003   |   עודכן:  21/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
בשנת 2000 הממשלה העבירה חוק המכיר בזכאותם של זוגות בני אותו מין לקצבאות הפנסיה של בני זוגם שנפטרו אך החוק לא יושם; ביום שישי פסק בית המשפט לשלם 100 מיליון דולר עבור לזכאים
הדר פרבר
כ-600 חברים וקרובים של הזמר, אשר הואשם ב-7 סעיפי אישום, התאגדו מחוץ לחווה וקראו: מייקל חף מפשע
ענבל אביב
כך חושף אתר אייס; אם יקבל את ההצעה, יחליף גזית את דן מרגלית אשר התפטר לפני כשבוע מרשות השידור
יפעת גדות
עדנן ארסוז, אזרח טורקי שנעצר, הודה כי קיבל 50,000 דולר ממקור אירני, ושלח אותו לטורקיה בכדי לממן את פיגועי ההתאבדות שבוצעו בחודש האחרון באיסטנבול
הדר פרבר
החיה הפראית אינה מאחורי הסורגים - כך מנסה ארגון למען זכויות בע"ח להבהיר וטוען כי יש לטפל בחוקים אשר יגנו על בע"ח מפני התעללות במעבדות ניסויים בעולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il