חברת בזקכל תקשורת הודיעה הבוקר (יום א', 21.12.03) כי היא זכתה לאחרונה בשני חוזים לשירותי תקשורת ותחזוקה לחברת קלאב הוטל ולמשרד השיכון בהיקף של כ-2.5 מיליון ש"ח.
יצוין, כי לקוחות שתי החברות טופלו עד-כה באמצעות חברת גלובקול.
מבזקכל נמסר, כי היא תספק לרשת קלאב הוטל אילת וטבריה ולמלונות קלאב אין, שירותי תחזוקה הכוללים: עדכון מהדורת התוכנה המאפשרת הפעלת CALL CENTER מדגם סימפוזיום ושידרוג המרכזייה מדגם מרידיאן כדי לאפשר למערכת רשת מלונות קלאב הוטל להפעיל מוקד ארצי שישמש את כל הרשת, לשיווק ומכירות נופש לכלל הציבור ולשירותי תקשורת מתקדמים לדיירי המתחמים בשימוש ברשת אחת, וכן מערכת "איחוד הודעות". החוזה עם רשת קלאב הוטל נחתם ל-5 שנים והוא יכלול תחזוקת 1,800 מבואות.
במסגרת החוזה שנחתם עם משרד השיכון, תשדרג בזקכל שבעה אתרים שונים בפריסה ארצית, לשבע מרכזיות מדגם מרידיאן מהדורה 25 הכוללות: קישור IP בין האתרים והפעלת "איחוד הודעות" ברשת עבור 1,000 משתמשים. המרכזייה תאפשר קבלה ומשלוח פקסים מכל שלוחות הטלפון בארגון בארץ וכן תתאפשר הפעלת עשרות שלוחות נוספות הנמצאות מחוץ לארגון.
משרדי ממשלה רבים החלו לבחון את הצורך בבדיקת הערך המוסף של טכנולוגיית ה-IP למערכות התקשורת בארגון. כמו-כן, משרד השיכון הוא הראשון מבין משרדי הממשלה שיעבור לטכנולוגיית זו בהיקף גדול.
מנכ"ל בזקכל, עופר פרי, מסר: "אנו רואים בטכנולוגיית הtelephony ip פריצת דרך חשובה להתפתחות ושיפור התקשורת העסקית בישראל אותה מובילה בזקכל. בשנה הקרובה תהיה פריצה בתחום ולקוחות רבים המשתמשים בטלפוניה מסורתית יזהו את המגמה החדשה וילכו בעקבותיה".
חברת בזקכל תקשורת, הינה חברה-בת של בזק והיא מספקת פתרונות תקשורת למגזר העסקי.