X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
86% זוכרים את הפרסום לאחר חשיפה ראשונה; כ-60% מבקרים בשירותים במועדון מעל 4 פעמים בערב; כך עולה מסקר שוק שנערך עבור חברת "לעומק התודעה"
▪  ▪  ▪

90% מהאנשים שהולכים לשירותים שמים לב לקיומו של פרסום בחדר השירותים ו-86% זוכרים את הפרסום לאחר חשיפה ראשונה. כך עולה מסקר שוק שנערך עבור חברת "לעומק התודעה" המתמחה במדיה חדשה - פרסום בתאי שירותים במועדונים מובילים ופאבים ברחבי הארץ.
הסקר בוצע על-ידי חברת "מיכה מרום" עבור "לעומק התודעה" ב-5 מועדונים מובילים בהם קיים פרסום בחדרי השירותים והתמקד בסטודנטים, חיילים וגילאי 24 ומעלה בהתפלגות שווה בין גברים ונשים.
און גולדשטיין, מבעלי לעומק התודעה, מסר כי: "הסקר בדק את עמדות הנבדקים ביחס לפרסום בשירותים. שמחנו לתוצאות הסקר שהראו כי פרסום במדיה זו הינו אפקטיבי בצורה יוצאת דופן לקהל הצעירים, באמצעות מדיה זו, אנו מעניקים חשיפה איכותית אפילו לקהל יעד בררני זה, שכידוע אינו צרכן מדיה גדול וכל זאת באווירה אידיאלית של בילוי במועדון ואינטראקציה מהנה".
ואכן, על-פי הסקר נמצא, כי 95% מהאנשים ששמים לב לקיומו של הפרסום קוראים את הכתוב במודעת הפרסום.
עוד נתון מעניין, מראה כי כ-60% מבקרים בשירותים מעל 4 פעמים בערב. 25% מהנשאלים אמרו שהם מבקרים בשירותים 3 פעמים בערב ו-15% מבקרים בשירותים פעמיים בערב. כך שהממוצע עומד על 3.44 פעמים לערב לאדם.
הנשאלים התבקשו לציין את עמדותיהם ביחס לפרסום בשירותים. 34% מהמשיבים מעדיפים להיחשף לפרסום ממוקד בצעירים (ללא פירוט). 18% מהמשיבים מעדיפים להיחשף לפרסום ממוקד בסיגריות וסרטים. 26% מהמשיבים מעדיפים להיחשף לפרסום ממוקד באלכוהול. 13% מהמשיבים מעדיפים להיחשף לפרסום ממוקד בפריטי אופנה. 8% מהמשיבים מעדיפים להיחשף לפרסום ממוקד בקונדומים, גלולות וכו'.
חברת "לעומק התודעה" שולטת בחיי הלילה של ישראל ומחזיקה בזיכיון בלעדי לפרסום בחדרי השירותים של 75 מועדוני לילה ופאבים בכל רחבי הארץ. באמצעות המדיה החברה מתמחה בפנייה לגילאי 18-35, שכידוע קהל מבוקש בקרב חברות רבות. בין לקוחותיה הקבועים של החברה: פלאפון עם המותג ESC, גלובוס גרופ, TNT, רדיו ת"א, קונדומי דורקס, חברת הכרם ועוד.

תאריך:  23/12/2003   |   עודכן:  23/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
בין התגובות: "המכתב מהווה תזכורת לכך שישראל אינה מקיימת את החלטות האו"ם"; "אני מקווה שחיילים נוספים ילכו בעקבות הסרבנים"; "זהו סימן של תקווה בתקופת החגים"
אלונה קורן
הסיבה: מרבית סוגי הפסטה מיובאים כיום על ידי מספר חברות ואין טעם לפקח על מחירי הייצור המקומי - הנעשה בעיקר על ידי אסם
גלית יצחק
כמחצית העובדים באירופה לא יכולים לגשת להודעות בטלפון, לשלוח או לקבל דואר אלקטרוני בהיותם מחוץ למשרד; 4 מתוך 10 עובדים לא מסוגלים לגשת למסמכים הנחוצים להם; מחקר של IDC: יגדל מספר העובדים מרחוק באירופה מ-80.6 מיליון בשנת 2002 ל-99.3 מיליון ב-2007
עומר כרמון
בראיון לרשת CNN אמר מנהיג לוב כי לארצו אין נשק להשמדה המונית, אלא רק תוכנית גרעין למטרות שלום
אלונה קורן
במשא-ומתן בין ההסתדרות והאוצר הושגה אתמול הבנה כי לא יהיו פיטורים של עובדי מדינה במהלך השנה הקרובה; קווי הטלפון של מד"א ירקון קרסו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il