X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הזינוק בביקוש גורם לעיכובי אספקה ואספקה לפי הקצאות
▪  ▪  ▪

שוק הרכיבים האלקטרונים הישראלי ירשום בסיכום שנת 2003 עלייה של עשרות אחוזים בביקוש ובמכירות של רכיבים במחצית השנייה של השנה, זינוק שניכר בישראל בדומה לכלל העולם.
העלייה בביקוש צפויה להימשך ואף לגדול במהלך שנת 2004. כך עולה מרב-שיח שערך המגזין "אלקטרוניקה" לקראת תערוכת "אלקטרוניקה-צפון", תערוכה בינלאומית לתחום ההיי-טק והאלקטרוניקה, שתתקיים במרץ 2004 במרכז הקונגרסים של חיפה.
ברב שיח השתתפו ראשי ענף רכיבי האלקטרוניקה בישראל ובהם שמואל ברקן מנכ"ל Motorola SPS, דני קורן, מנכ"ל Avnet, יעקב מיטב, מנהל מכירות National Semiconductor, יעל אלדר, מנהלת לקוחות בMaxim ישראל, שמיל פרומן מנכ"ל On semi., טומאס יגודה מנכ"ל טלסיס, אדריאן איליאזון מ-STG ויהודה גלעדי מנהל הרכש של אלקטרוניקס ליין.
המשתתפים הביעו שביעות רצון מכך שהמגמה השלילית בשוק האלקטרוניקה העולמי והישראלי התהפכה, והשוק עבר משוק של קונים לשוק של מוכרים. הדיווחים לגבי סיכום שנת 2003 והצפי לשנת 2004 בתחום הרכיבים האלקטרונים בכלל והמוליכים למחצה בפרט, הם אופטימיים כפי שלא היו מאז שנת 2000.
מהרב שיח עולה עוד, כי יחד עם העלייה בביקוש מתגבר הלחץ על קווי ייצור, התארכות מועדי אספקה, מחסור ואספקה לפי הקצאות בחלק מהרכיבים מה שגורם לקשיים אצל הלקוחות. זאת בנוסף לחוסר בתחזיות ובמחויבות ברורות מהלקוחות לגבי הזמנות, לחץ להגדלת האשראי ושאננות של חלק מהלקוחות.
המשתתפים הציעו שורה של פתרונות לקשיים הצפויים ובראשם הידוק שיתוף הפעולה בין קניינים, אנשי רכש, מפיצים, קבלני משנה וספקים בשוק הרכיבים. שיתוף הפעולה הרצוי צריך לדברי המשתתפים לכלול מתן תחזיות והתחייבויות ברורות ותכופות ככל האפשר לביקוש לרכיבים ומיצוי יכולות הלוגיסטיקה והשירות של המפיצים הגלובליים.

תאריך:  24/12/2003   |   עודכן:  24/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
אסד יגיע (יום ד') לביקור בן מספר שעות במצרים; השיחות בין השניים תעסוקנה בחידוש המו"מ במסלול הסורי, 'חוק האחריות הסורית' והחלטת לוב להתפרק מנשק להשמדה המונית
רנית נחום-הלוי
את הדברים אמר אולמרט בכינוס שקיים (יום ג') בגני התערוכה בתל אביב; חזר על משנתו הסדורה על נסיגה חד-צדדית הכוללת ויתורים כואבים ודחה את הסכם יוזמת ז'נבה
רנית נחום-הלוי
הוועדה תקיים היום הצבעה רק על חוק ההסדרים המכיל את הגזירות; בכנס שהתקיים במכללה האקדמית למשפטים ברמת גן אמרה דורנר כי התערבות מערכת המשפט בחקיקה בכנסת הינה שאלה מערכתית שאין עליה תשובה
רנית נחום-הלוי
שרת החקלאות בממשל האמריקני מסרה כי המקרה הראשון של המחלה בארה"ב נמצא תחת חקירה; גם יפן, דרום קוריאה וסינגפור הורו להפסיק זמנית את יבוא בשר הבקר מארה"ב
רנית נחום-הלוי
בקרוב תיווועד כנפו עם ח"כ רן כהן בו יוצג לה מצע מפלגת יח"ד; בתום הפגישה היא צפויה להתפקד כחברה מן המניין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il