X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טוענים: ח"כ גבריאלי ביקרה במעון ללא התראה וסירבה להיפגש עם המדריכים; נוקטת בפופוליזם וניצול חסינותה; ח"כ גבריאלי: זכויות הילדים והנוער הוא נושא שמעסיק אותי רבות, ואני פועלת לקידומו
▪  ▪  ▪

מדריכי מעון צופיה פנו במכתב זועם לשר העבודה והרווחה, זבולון אורלב, בו התלוננו כי ח"כ גבריאלי אשר ביקרה במעון, בו חוסות נערות בגילאי 12-18 שנאספו מהרחוב, גרמה לתחושה קשה בקרב הנערות.
לדברי מדריכי המעון, גבריאלי ביקרה במשך כשעתיים במעון, ביקור אשר לא תאמה מראש, ובמהלך כל הביקור סירבה להיפגש עם המדריכים וההנהלה וביקשה להיפגש רק עם הנערות עצמן.
בסיום הפגישה עם הנערות, סיפרו המדריכים, חילקה גבריאלי את מספר הטלפון שלה לנערות ואמרה להם, תוך התעלמות מדרג ההנהלה, שבכל בעיה שמתעוררת הן יכולות לפנות אליה.
עוד אמרו המדריכים, כי ח"כ גבריאלי דיברה בדיבור מאוד בוטה. לדברי אחד המדריכים שהתראיין בגלי צה"ל, גבריאלי עושה שימוש בחסינות שלה על-מנת להגיע למעון ללא התרעה מראש, וכל ביקורה היה מאופיין בפופוליזם.
ח"כ גבריאלי מסרה בתגובה להאשמות, כי ביקורה במעון בא בעקבות הדיון בוועדה לזכויות הילד ביום 21.10.03, שם עלו נתונים קשים לגבי אופי הטיפול בנערות במעון צופיה. לגבי ההאשמות כי ביקורה היה "פתאומי, בלתי מתואם ובהפתעה", אמרה גבריאלי כי הביקור נבע מהזמנה של מנהלת המעון, ענת נגרי, שאמרה בוועדת הכנסת כי כל מי שנמצא בוועדה ומעוניין, מוזמן להגיע גם בלי הזמנה ולשאול את הנערות על הטיפול בהן.
"הגעתי למעון, ולאחר שיחה שערך המאבטח בכניסה עם מישהו מההנהלה, אושרה לי הכניסה. מנהלת המעון, ענת נגרי, קיבלה את פני ונכנסנו מייד למשרדה. דיברנו קצת ואחר כך היא ושני מדריכים של המעון ליוו אותה לפגישה עם הנערות".
ח"כ גבריאלי טענה גם, כי אחת הנערות הביעה את חששה שבעקבות הדברים שסיפרה יכעסו עליה, או משהו יקרה לה, ובעקבות כך, נתנה לה ח"כ גבריאלי את מספר הטלפון שלה.
ח"כ גבריאלי דחתה כל טענה לפופוליזם וטענה, כי זכויות הילדים והנוער, זהו נושא אשר מעסיק אותה רבות, והיא פועלת לקידומו.
________________
מעון צופיה מטפל בנערות בגילאי 12-18, רובן באשפוז כפוי. רוב הנערות נפלטו ממסגרות של בית הספר ומביתן, ונאספו מהרחוב. רובן עסקו במעשי פשע או זנות.

תאריך:  24/12/2003   |   עודכן:  24/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
ג'ון סטיבנס, נציב המשטרה הבריטית, קרא לעירנות מוגברת של הציבור; אמר כי אינו מסתייג ממעצר של חשודים כטרוריסטים בבריטניה ללא משפט
ענבל אביב
סטודנטים ומרצים מפגינים נגד ביטול מבחן המצרף, בטענה כי מבחן הפסיכומטרי מהווה "גדר הפרדה" בין תושבי הפריפריה להשכלה הגבוהה
ענבל אביב
אוכלוסייה נוצרית במגזר הערבי בישראל מונה כ-120,000 נפש בכ-35 אלף בתי אב; חג המולד מאופיין כחג משפחתי, בו כל בני המשפחה מתכנסים בליל הכריסמס סביב ארוחת החג; במקביל נערכות מסיבות מתקיימות באולמי חתונות בדרך כלל בערי הצפון
יפעת גדות
המידע המודיעיני שבידי ארה"ב מצביע על-כך, שאנשי אל-קאעידה מועסקים כטייסים בחברות תעופה זרות, מה שמעורר את תסריט האימים של פיגועי התאומים בשידור חוזר
יפעת גדות
התרגשה מהארוע ואמרה כי היא מקווה שבשנה הבאה יגיעו לארץ 2 מיליון תיירים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il