X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך עולה ממחקר שפורסם בכתב העת Urology; כיוון שהויאגרה מתחילה לפעול תוך 14 דקות ומשך פעולתה הוא 4-5 שעות, היא תואמת להתנהגות המינית של גברים ובנות זוגם
▪  ▪  ▪

למעלה משליש מהגברים הסובלים מהפרעות זיקפה אשר נטלו 100 מ"ג ויאגרה, הגיעו בתוך 14 דקות לזיקפה אשר הובילה ליחסי מין מוצלחים. כך עולה (יום ד', 24.12.03) ממחקר שפורסם לאחרונה בגיליון של כתב העת Urology.
ד"ר הארין פדמה-נתן, פרופ' קליני לאורולוגיה בבית הספר לרפואה קאק באוניברסיטת דרום קליפורניה, מסר: "מהירות תחילת הפעולה היא רק מרכיב אחד שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים טיפול להפרעות בזקפה. אך בהקשר זה, חשוב שהמטופלים והרופאים ישימו לב כי לא פורסם מחקר שמתאר טיפול פומי - דרך הפה, עבור הפרעות בזיקפה אשר תחילת הפעולה שלו מהירה יותר מזו של ויאגרה".
במחקר השתתפו 228 גברים, בגיל 60, אשר סבלו במשך שבע שנים בממוצע מהפרעות בזקפה, כאשר רובן הפרעות בינוניות עד קשות. המחקר נערך במשך חודשיים לפחות, בהם טופלו בהצלחה הגברים בויאגרה.
חלק מהגברים קיבלו 100 מ"ג ויאגרה וחלקם קיבלו תרופת דמה (פלצבו). תוצאות המחקר הראו, כי בתוך 20 דקות, למעלה ממחצית הגברים שנטלו את הויאגרה הגיעו לזיקפה אשר הובילה ליחסי מין מוצלחים. בנוסף, נמצא כי הויאגרה נסבלת היטב, ואף מטופל לא הפסיק את הטיפול עקב תופעות לוואי. חברת פייזר מימנה את המחקר.
לדברי החוקרים, כיוון שהויאגרה מתחילה לפעול תוך 14 דקות ומשך פעולתה הוא 4-5 שעות, היא תואמת להתנהגות המינית של גברים ובנות זוגם. הזמן הממוצע העובר בין המחשבה על קיום יחסי מין לקיומם בפועל הוא כשעה. בנוסף, מחקרים מגלים כי זוגות המקיימים יחסי מין יותר מפעם אחת ביממה, עושים זאת במסגרת חלון של 4 שעות, כך ששימוש בויאגרה תואם גם הרגל זה.
על-פי המחקר, לויאגרה יתרון נוסף בכך שניתן לקחתה מדי יום. ויאגרה הינה תרופת מרשם המותווית לטיפול בהפרעות בזיקפה. ניתן ליטול את הויאגרה עם או בלי אוכל. ניתן לקבל ויאגרה רק בהצגת מרשם רופא, ויש להשתמש בה תמיד בהתאם להוראות המופיעות על התווית. קיימת התוויית נגד לשימוש בויאגרה להתוויה המאושרת על-ידי מטופלים הנוטלים ניטראטים בכל צורה ובכל עת.
לפני התחלת טיפול להפרעות בזקפה, על הרופא לשקול את השפעתה של ויאגרה על לחץ הדם, בעקבות הרחבת כלי הדם במיוחד בשילוב עם פעילות מינית. תופעות הלוואי השכיחות ביותר של ויאגרה הן כאבי ראש, סומק בפנים והפרעות בעיכול. תופעות הלוואי, כוללות שינויים בראייה, בדרך כלל זמניות ובחומרה קלה עד בינונית.
הויאגרה אושרה לשימוש על-ידי הרשויות הרגולטוריות בלמעלה מ-120 מדינות ברחבי העולם והיא בין התרופות הנפוצות ביותר הניתנות במרשם רופא. למעלה מ-130 מיליון מרשמים ניתנו עד-כה ללמעלה מ-20 מיליון גברים ברחבי העולם.
מידע שיווקי מטעם חברת פייזר
חברת פייזר היא חברת התרופות הגדולה והמובילה בעולם. פייזר חוקרת, מפתחת, מייצרת ומשווקת את המותגים המובילים בתרופות המרשם, לבני אדם ובעלי-חיים, וכן מוצרי צריכה מהידועים בעולם. מוצרים חדשניים אלו משפרים את איכות החיים של רבים בעולם ומאפשרים להם ליהנות מחיים ארוכים, בריאים ופוריים יותר.
תאריך:  24/12/2003   |   עודכן:  25/12/2003
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
הוועדה מוקמת בימים אלה ומורכבת מחברי המועצה המחוקקת והמל"פ - המועצה הלאומית הפלשתינית; הודעת מקימי הוועדה: "הברית האנגלו-אמריקנית-ציונית המקוללת היא ברית הטרור המאורגן"; למעלה מ-200 עורכי דין בירדן נרתמים למסע ההגנה על סדאם
גלית יצחק
הבנייה תחל בעוד כשנה וקבוצת עזריאלי תממן את הפרויקט ללא הטבות מדינה; הפרויקט יכלול מרכז מסחרי, בניין מגורים ומשרדים
עמוס באר
נשלל רישיון ההפעלה של מנחת שדה תימן
רנית נחום-הלוי, מירב לוי
נתניהו: לא ניתן יד לתחרות פופליסטית; ההצבעה נדחתה לשבוע הבא; האוצר חזר בו מחלק מהגזירות: גיל הפרישה של הנשים הורד ל-64; בוטל הקיצוץ בסל התרופות; תקציב התרבות יזכה לתוספת של 120 מיליון ש"ח
הדר פרבר
במשרד לאיכות הסביבה מוסרים, כי ההחלטה על הקמת תחנת הכח הפחמית התקבלה בניגוד לדעת המשרד, וכי לא נלקחו בחשבון השיקולים הסביבתיים והבריאותיים הכרוכים בהקמת התחנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il