X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בועז מאירי מגייס חסויות ברבע מיליון דולר
▪  ▪  ▪

אליפות אירופה הראשונה בתחום תחרויות ה-"FREE STYLE" - קפיצה חופשית באופנועים, תתקיים תודות ליוזמה כחול - לבן מקורית: האליפות הראשונה במקצוע זה, תתקיים בישראל בסוף חודש פברואר 2004. יזמה את הארוע חברת "בועז מאירי הפקות בע"מ", המתמחה בהפקת אירועים מוטוריים, בשיתוף עם חברת "דני אוחנה הפקות", המתמחה בקפיצות אופנועים אקרובטיות. הספורט זוכה לכיסוי תקשורתי חסר תקדים.
בועז מאירי שמתמחה בייזום והפקת אירועים מוטוריים זיהה את הצורך בקיומה של אליפות מקצועית בתחום זה ויחד עם האופנוען דני אוחנה, שבנו אליקו מתמחה במקצוע ה-"FREE STYLE", יזמו את אליפות אירופה הראשונה. בסוף חודש פברואר 2004 יהפוך היכל הספורט ביד אליהו למשך שלושה ימים, לאתר ספורט מוטורי כמותו רואים רק בשידורי לוויין מחו"ל.
על המשטח המרכזי של היכל הספורט יונחו 80 טונות של עפר והוא יהפוך לגבעות ומקפצות עפר כששני היציעים שמאחורי הסלים יסגרו לקהל ועליהם ייבנו מסלולי קפיצה לאופנועים שייזנקו לגובה של 18 מטרים באוויר. 15 מטובי רוכבי ה-"FREE STYLE" באירופה, מעשר מדינות, כבר אישרו את השתתפותם בארוע שיתקיים בתל אביב.
נציגי המדינות שאישרו את השתתפותן מגיעים מספרד, פורטוגל, גרמניה, אנגליה, צרפת, פינלנד, יוון ואיטליה. ההפנינג המוטורי של אליפות אירופה הראשונה ב-"FREE STYLE", יימשך כאמור 3 ימים, במהלכם יתקיימו בכל שטחי היכל הספורט תצוגות רכב, אופנועים ואביזרים. תהיה זו הפעם הראשונה בה היכל הספורט יהפוך למרכז תערוכות וירידים, ולא ישמש רק למופעי תרבות.
כדי לקיים אירוע בסדר גודל אירופי, דרושות חסויות מסחריות בהיקף של 250 אלף דולר. לנותני החסות מובטחת חשיפה תקשורתית חסרת תקדים, בארץ ובחו"ל. מח' השיווק של חברת "בועז מאירי הפקות" כבר החלה באיתור נותני חסויות פוטנציאליים. חברת "בועז מאירי הפקות בע"מ" תשדר מאות פרומואים בערוץ הספורט (5) בכבלים ובערוץ 2.
מהלך התחרות כולו יצולם על-ידי חברת "בועז מאירי הפקות בע"מ" וישודר בערוץ הספורט בכבלים. החברה מקווה, כי זכויות השידור של התחרות כולה יימכרו לאחד הערוצים המסחריים, ערוץ 2 או ערוץ 10. הם ישתדלו גם לשדר קטעים מהתחרות בערוצי הלוויין הבינלאומיים המתמחים בספורט, במדינות מהן יגיעו משתתפי התחרות.

תאריך:  25/12/2003   |   עודכן:  25/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
יו"ר הרשות הפלשתינית גינה היום (ה') את החלטת ישראל שלא לאפשר לו להשתתף בתפילת חג המולד בבית לחם; "אל תשכחו שזו השנה השלישית ברציפות שהדבר נאסר עליי", אמר ערפאת לעיתונאים ברמאללה
הדר פרבר
לא ידוע מתי עלה האדם למטוס; המטוס הגיע לניו יורק מג'מייקה
אלונה קורן
הודיע כי ידרוש מכל הסיעות משמעת קואליציונית בהצבעה בעד אישור תקציב המדינה; מחר בצהריים יתקיימו פגישות עם נציגי שינוי, ישראל ביתנו והמפד"ל
גלית יצחק
הטיפול ניתן בבי"ח השרון בפ"ת; מדובר בחומר ניגוד שאינו על בסיס יוד ואינו חושף את הנבדק לסכנות הכרוכות ביוד
גל ברגר
הזרוע הצבאית של החמאס הקימה לאחרונה את 'יחידות הג'יהאד האלקטרוני המיוחדות', האמונות על סימון אתרי אינטרנט ישראליים והפלתם; היחידות המיוחדות פיתחו תוכנות ווירוסים מתוצרת עצמית; בקרוב: ארגון ההאקרים של ערביי ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il