רשת האופנה תמנון מעלה בימים אלה קמפיין מיוחד לסוף העונה בהשקעה של כ-250,000 דולר. הקמפיין כולל טלוויזיה, שילוט חוצות ועיתונות תחת הסיסמא: תמנון כל החנות עד 79.90 ש"ח.
הרשת, המנהלת כיום 29 סניפים ברחבי הארץ תפתח כ-7 חנויות חדשות במהלך 2004, בכל הארץ בהשקעה של כמיליון דולר.
ברוך ריינר, מנכ"ל ובעלים רשת תמנון: "רשת האופנה תמנון ביצעה במהלך השנה האחרונה קפיצת דרך משמעותית והגדילה את מכירותיה בכ-70% בהשוואה לשנה שעברה. כיום הרשת נמצאת כמעט בכל קניון ובית בישראל".
ריינר הוסיף כי 70% ממוצרי "תמנון" מיוצרים בארץ ו-30% מיוצרים עבורה בחו"ל. "בראיית הצרכנים תמנון הינה הרשת האטרקטיבית ביותר בישראל ברמת עלות מול תועלת בתחום אופנת הקזו'אל".