X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ישראל היא המדינה הראשונה שיזמה מהלך דרמטי של כינוס מותגים והרחבת המיצוב של דנונה
▪  ▪  ▪

מנהלת שיווק שטראוס מחלבות, סיגל שילוני, הציגה בכנס בינלאומי של דנונה במנהטן, ניו-יורק, את האסטרטגיה התקשורתית של דנונה בישראל.
לאור ההצלחה, אירופה ומדינות צפון אמריקה בודקות אפשרות למתג מחדש את מוצרי דנונה על-פי המודל שפותח והושק על-ידי חברת שטראוס בהצלחה חסרת תקדים בישראל.
סרטון הפרסומת של דנונה בישראל זכה במקום הראשון בעולם (מתוך כ-80 סרטונים) בתחרות דנונה העולמית. הסרטון הופק על-ידי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי R&Y.
ישראל היא המדינה הראשונה שיזמה מהלך דרמטי של כינוס מותגים והרחבת המיצוב של דנונה. מבריאות, במובן הפונקציונלי של המילה, לבריאות כמצב מנטלי, המשקף אורח חיים בריא ושמחה.
בכנס מנהלי שיווק שערכה חברת דנונה העולמית במנהטן ניו-יורק, הביעו מדינות רבות התעניינות גדולה מאירופה ומדינות צפון אמריקה, במיתוג מחדש של דנונה כפי שפותח ומותג מחדש על-ידי חברת שטראוס בישראל.
הפיתוח האסטרטגי החל עם חברת היועצים סיגלגל והושלם על-ידי נאוגרופ בשיתוף עם משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי R&Y.
סרטון הפרסומת המבטא את תפיסת החיים הבריאה של דנונה - ההרגשה הטובה, האושר, הכיף, החוויות, האהבה - כל הדברים שמתחילים מבפנים, זכה במקום הראשון בעולם על-ידי דנונה העולמית. אריזות דנונה החדשות, המהוות את חלון הראווה ל"אני המאמין" של מותג דנונה באמצעות שילוב פנים מחייכות בשחור ולבן, סימנו פריצת דרך בעולם כולו.
לדברי שילוני "ההשקה המחודשת יצרה תנופה עצומה למותג ברמה התדמיתית והמכירתית". עוד ציינה שילוני, כי המיתוג מחדש של מוצרי דנונה התחיל בתובנה שמותגים גדולים מבודלים אחד מהשני בתפיסת העולם שהם מיצגים. דנונה במהלך האחרון מאפשרת לצרכן להתחבר לאני מאמין של המותג. חווית המפגש בין הצרכן למותג מתחילה בנקודת המכירה, המפגש עם אריזת דנונה הוא מפגש חוויתי המביא לידי ביטוי בצורה ברורה יחודית ורעננה את התחושות שדנונה רוצה להעביר.

תאריך:  28/12/2003   |   עודכן:  28/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
ועדת הכנסת למאבק בנגע הסמים תבקר באוניברסיטת בן-גוריון; במסגרת הביקור, יוצגו מחקרים על בני נוער בסיכון ונשירה מבתי ספר
מירב לוי
הרשת מנהלת כיום 29 סניפים ברחבי הארץ; בשנה האחרונה הגדילה הרשת את מכירותיה בכ-70%
יפעת גדות
דובר הוועדה האזורית לחירום: "בית הסוהר התמוטט בחלקו, חלק מהאסירים נהרגו, אחרים נמלטו"
נועם שרביט
השופטת יהודית שבח יישמה את התיקון לחוק, לפיו תביעות בנושא קניין רוחני ניתן להגיש הן בשלום והן במחוזי, ואיחדה את 7 התביעות שהגיש מעריב נגד דה-מרקר; עילת התביעה: הפרת זכויות יוצרים, בגין העתקת ידיעות שיטתית לכאורה - במסווה של 'סקירת עיתונות'
הדר פרבר
באתר משחק אשר בוחן את הגולשים ומאפשר להם לבדוק כיצד היו מתנהגים למול בעיות אתיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il