בזקכל חתמה על הסכם ל-5 שנים להתקנת מוקד שירות לקוחות על גבי טלפוניית IP. הרשת החדשה תותקן על-ידי בזקכל ושוויה מוערך בכ-1 מיליון שקל. הרשת תספק ל-UPS מגוון מאפיינים ושירותים חדשים של טלפוניית IP שיאפשרו חיסכון בעלויות, הגברת התפוקה ושירות לקוחות משופר.
פתרון ה-1000 Succession החדשני של נורטל נטוורקס משתלב היטב עם מסר החדשנות שמובילה UPS. המערכת תספק סביבת רשת אחודה ושירותי רשת עשירים ומתקדמים יותר לעובדי החברה ולקוחותיה.
לראשונה בישראל, ובמסגרת הסכם זה, יוקם מוקד שרות לקוחות על בסיס טלפוניית IP שיקנה לחברה כלי ניהול ריכוזיים, מערכת טלפוניית IP חדשה להעברת נתונים וקול, מערכת Symposium CallPilot להודעות קוליות ומסרים אחודים ורשת ניהול תקשורת עסקית עבור סניפים.
UPS בחרה בבזקכל לביצוע הפרוייקט בשל המוניטין שצברה בהקמת מוקדי שרות בזכות מומחיותה הטכנולוגית. בזקכל, מוסמכת כ-Gold Solutions Partner של נורטל נטוורקס ומספקת את פתרונות התקשורת של נורטל נטוורקס הישראלית.
עופר פרי, מנכ"ל בזקכל מסר, כי מגמת הכנסת מערכות IP מתקדמות, כולל Contact Center, מואצת השנה וזאת על-פי התחזיות. מערכות IP מאפשרות "קפיצת מדרגה" לאפקטיביות הארגון ולחסכון בעלויות. "הזכייה מהווה עבורנו הוכחה נוספת להכרות המעמיקה והמקצועית של בזקכל עם מתן פתרונות התקשורת כוללים לעסקים", אמר.
מ-UPS נמסר, כי הפתרון המשולב של נורטל יאפשר לחברה לשפר את השרות האישי והמקצועי שהיא מעניקה ללקוח, לקצר את זמני ההמתנה לתשובות, לאפשר טיפול מהיר יותר ללקוח ולתקשר עם הלקוחות במגוון חלופות בנוסף לטלפון.
סורין לופו, מנכ"ל נורטל נטוורקס ישראל, ציין כי "נורטל נטוורקס מציעה ל-UPS פתרון למוקד שירות לקוחות בטלפונית IP שיאפשר לה לתקשר עם לקוחותיה בצורה טובה יותר, ובכך ישפר את עסקי הליבה שלה, המבוססים על יכולות תקשורת אמינות ושקופות למשתמש. זוהי דוגמה מצוינת ליכולתה של נורטל נטוורקס לספק פתרונות לעסקים המותאמים לצורכיהם ודרישותיהם. מבחינה טכנולוגית, זוהי המחשה נוספת למימוש חזונה של נורטל נטוורקס-רשת אחת, עולם של בחירה".
בזקכל שהינה חברה בת בבעלות מלאה של בזק, מספקת שירותי תחזוקה למערכות תקשורת עסקית. חברת בזקכל תקשורת בע"מ הוקמה בינואר 1996 על-ידי חברת הטלקומוניקציה הישראלית בזק, על-מנת לספק פתרונות טלקומוניקציה במיוחד עבור לקוחות עסקיים.
נורטל נטוורקס ישראל (שיווק ומכירות) בע"מ, היא חברת הבת של נורטל נטוורקס, הפועלת בישראל מזה 25 שנים ומובילה בפתרונות תקשורת מתקדמים לשוק המקומי. חברת נורטל נטוורקס ישראל, מעסיקה מאות מומחי תקשורת בתפקידי תמיכת לקוחות, הנדסה, מכירה ושיווק.
UPS הינה חברת המשלוחים הגדולה בעולם, מוסרת ביום עסקים למעלה מ-13.6 מליון משלוחים ברחבי העולם, מעסיקה כ-370 אלף עובדים ומפעילה חברת תעופה בת למעלה מ-600 מטוסים הטסים ל-220 יעדים ומדינות. בישראל UPS פעילה מ-1994 ומעסיקה למעלה מ-300 עובדים ב-6 סניפים.
נורטל נטוורקס היא חברה מובילה וחדשנית בענף התקשורת. היא מתמקדת בשיפור דרכי התקשורת והחלפת המידע בעולם. החברה מספקת ללקוחותיה - חברות תקשורת וארגונים עסקיים - טכנולוגיות ותשתיות תקשורת המאפשרות לספק שירותי נתונים מבוססי IP בעלי ערך מוסף, קול ומולטימדיה, על-גבי רשתות ציבוריות וארגוניות, רשתות אלחוט ורשתות אופטיות למרחקים ארוכים. נורטל נטוורקס היא חברה בין-לאומית ועסקיה משתרעים על-פני 150 ויותר מדינות. מידע נוסף על נורטל נטוורקס אפשר למצוא באתר האינטרנט
www.nortelnetworks.com.