X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פלנט, תא"ל (מיל.) שימש בעבר מנכ"ל המשרד לביטחון פנים; יחליף את רו"ח משה הנדלס שפרש מן התפקיד לפני כחודש
▪  ▪  ▪

מועצת המנהלים של חברת אוצר מפעלי ים הודיעה בישיבתה הבוקר (יום ד', 31.12.03) על מינויו של אמי פלנט ליו"ר מועצת המנהלים של החברה. פלנט יחליף את רו"ח משה הנדלס, שפרש מן התפקיד לפני כחודש.
תת אלוף (מיל.) אמי פלנט מגיע לתפקיד לאחר קריירה צבאית ארוכה, כאשר בתפקידו האחרון שימש כקצין שיריון ראשי. פלנט כיהן כמנכ"ל המשרד לביטחון פנים, בתקופה בה שימש מפקדו לשעבר אביגדור קהלני כשר לביטחון פנים. כיום הוא משמש מנכ"ל חברת מאיקה אחזקות, ונמנה על בעליה. אמי פלנט הוא מינוי של שר התחבורה, אביגדור ליברמן.
בתגובה למינויו אמר פלנט, כי הוא שמח לקחת חלק בעשייה המרתקת של החברה והביע תקווה כי ימשיך להוביל את הנמל, יחד עם דירקטוריון החברה, המנכ"לית אורנה אנג'ל וכל צוות העובדים, כאתר הבילוי והפנאי הפופולרי והיפה ביותר בתל אביב ובישראל.
אוצר מפעלי ים
נמל תל אביב מנוהל על-ידי חברת מניות ציבורית בשם "אוצר מפעלי-ים" בע"מ. החברה נרשמה בישראל ב-6 בדצמבר 1936, עם הקמתו של נמל תל אביב ונמצאת בתחום אחריותו של משרד התחבורה.
בחודש נובמבר 1965 נסגר נמל תל אביב ועקב כך שונו מטרות חברת אוצר מפעלי ים והותאמו לנסיבות ולצרכים הנוכחיים של אזרחי ישראל. החברה פועלת כיום לעיצוב הנמל כמרכז בילוי, תרבות, מסחר, ספורט ואיכות סביבה, במפגש בין הכרך הסואן לים, על שטח הנמל של תל אביב.
מועצת ההנהלה מונה 12 חברים, ובה נציגים מעיריית תל אביב, נציגי המדינה ואחרים. מנכ"ל החברה היא אדריכל אורנה אנג'ל, מזכיר החברה וממונה על פיתוח עסקי הוא רן וולף.

תאריך:  31/12/2003   |   עודכן:  31/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
פרטים מעניינים על מערך האבטחה של חברת התעופה הלאומית של צרפת: אייר-פראנס שכרה שומרי מועדוני דיסקו, מאמני כלבים, שומרי לילה ואנשים נוספים ללא נסיון באבטחה ובנשיאת נשק; מאבטחים נשלחו לקורסים של אימוני נשק במדינות החשודות במתן מחסה לטרוריסטים
גל ברגר
כך מסרו היום דיפלומטים בקהיר לעיתון "א-נהאר" הלבנוני; לפי הידיעה, יחל המו"מ בשבועות הראשונים של 2004; בירושלים עדיין בוחרים שלא להתייחס פומבית; מובארק יוצא לוושינגטון עם תנאי דמשק לחידוש המו"מ
רועי כוכבי, גל ברגר
בתוכנית: השקעה של למעלה מ-300 מיליון ש"ח בשלוש השנים הקרובות; ייבנו כ-900 בתים חדשים, יפותחו תשתיות ויוכפל מספר המתנחלים ברמה; יו"ר ועדת השרים, ישראל כץ: "זהו מסר לאסד"
נועם שרביט
שוטר מג"ב נפצע קל; מאות פעילי שמאל ופלשתינים יידו אבנים וניסו לשבש הקמת הגדר, באזור הכפר בודרוס; הפעם החיילים היו מצויידים בכדורי גומי ובגז מדמיע; בין הפצועים: חבר פרלמנט שבדי
נועם שרביט
4 מ-13 אנשי המיל' מסיירת מטכ"ל, שחתמו על מכתב הסרבנות לשרת בשטחים, נפגשו אמש עם מפקד פלגת המילואים ושמעו ממנו: יש לכם 10 ימים להתחרט, ולא - תודחו מהיחידה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il