X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על-פי הדיווח, אל-על העבירה 2 התרעות שווא לרשויות התעופה של קהיר על ערבים ישראלים שמתכוונים לבצע פיגוע בטיסה מקהיר לתל-אביב; חברת אל-על מכחישה
▪  ▪  ▪

חברת אל-על העבירה לרשויות התעופה של קהיר שתי התרעות שווא בזו אחר זו - על ערבים-ישראלים המתכוונים לבצע פיגוע בטיסה מקהיר לתל אביב. כך עולה מדיווחים המגיעים הערב (ו', 2.4.03) מקהיר.
על-פי הדיווח, אנשי הביטחון של חברת אל-על בנמל התעופה של קהיר, דיווחו לרשויות נמל התעופה על ערבי-ישראלי, מוחמד אבו כף, החשוד כי הוא נושא מטען נפץ בין מיטלטליו. החשוד נלקח מייד לאחד האולמות הצדדיים בנמל התעופה, ולאחר בדיקה נמצא כי לא היה ברשותו נשק או חומר נפץ, אלא בקבוק בושם שעורר את החשד.
רבע שעה אחר-כך, הועברה התרעה נוספת לגבי ערבי-ישראלי אחר שעורר את חשדם של אנשי הביטחון הישראליים. לאחר שעבר את אותה המסכת, לא נמצא באמתחתו דבר, "לא פצצה ולא בושם", לדברי המקורות מקהיר.
דובר חברת אל-על, רני רהב, אמר בתגובה ל-Nfc, כי לא ידוע לחברת התעופה על כל התרעה שהועברה לרשויות התעופה המצרים בעניין זה.
'בריטיש אירווייס' מבטלת טיסה;
'אייר פרנאס' הפסיקה טיסה מניו-יורק לפריז
טיסה של חברת התעופה הצרפתית 'אייר פראנס' מניו-יורק לפריז הופסקה מ"סיבות ביטחוניות". המטוס נחת בקנדה. כזכור, בשבוע שעבר ביטלה החברה שש טיסות ללוס אנג'לס.
מוקדם יותר, בוטלה טיסה של חברת התעופה הבריטית 'בריטיש אירווייס' בפעם השניה תוך 48 שעות. הטיסה אמורה היתה לצאת מוושינגטון ללונדון ובוטלה בשל התרעות לפיגוע.
בימים האחרונים אירעו שיבושי טיסות רבים, בשל ההתרעות הגוברות לפיגועי טרור, על-רקע תחילת השנה האזרחית החדשה. בסוף דצמבר 2003 דיווחו כלי התקשורת בבריטניה, כי לאחרונה סוכל פיגוע התאבדות במטוס 'בריטיש אירוויס', אשר טס מסעודיה. על-פי הדיווחים, שלטונות סעודיה עצרו שני טייסים אשר תיכננו להתנגש עם מטוסים קלים, עמוסי חומר נפץ, במטוס נוסעים של החברה בשעת המראה או נחיתה. בסעודיה הכחישו את הדיווחים.

תאריך:  02/01/2004   |   עודכן:  03/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
כך עולה מדוח המודיעין האמריקני מ-75' הנחשף (ו', 2.4.03) בעיתון "א-שרק אל-אווסט"; קיסינג'ר לעמיתו העירקי: "תוך 15 שנה ישראל תהפוך למדינה קטנה נטולת השפעה באזור; הפליטים הפלשתינים יוכלו לבחור אם לחזור למדינה הפלשתינית"
ענבל אביב
הערוץ רכש 22 מצלמות דיגיטליות מהדור החדש; המצלמות החדשות ישמשו את צוותי כיסוי החוץ (ENG) של הערוץ
ענבל אביב
הרשת החדשה מציעה: מצעים, שמיכות, כריות, כיסויי מיטה, וילונות, נעלי בית, מפות, כלי אוכל, מנורות ומוצרי טיפוח; כיום פועלות בתחום זה בארץ הרשתות Golf & Co, ורדינון ואיקאה
גל ברגר
מובארק נתן גיבוי לשייח' טנטאווי; קריאות במצרים לפטרו; המופתי של מצרים: 'עוד מעט הם ישאלו אותנו למה אנחנו לא אוכלים בשר חזיר?'
נועם שרביט
מאות מתושבי אלקנה ושערי תקווה באו למחות על המתקפה נגד החיילים, בעקבות התקרית במסחה בשבוע שעבר; פעילי בל"ד הפגינו בוואדי ערה; טקס השחתת הגדר המסורתי של התנועת האנרכיסטים יתקיים בשבת בדיר באלוט; צפויים עימותים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il