X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התערוכה תפתח ביום 8.1.04 בגלריית שרה קישון בת"א ובאתר האינטרנט הבינלאומי EBAY
▪  ▪  ▪

תערוכה של האמן יעקב גילדור בשם "קדימה ואחורה" תפתח בימים אלה בגלריה קישון שבתל אביב. בתערוכה יוצג אוסף יצירות של האמן משנת 1966 ועד 2003.
התערוכה נולדה מתוך מלחמת עירק: גילדור ובני משפחתו ערכו לקראת מלחמת המפרץ ניקוי במקלט הביתי, ושם מצאו תיק אבוד של ציורי גואש וציורי טמפרה משנות השישים והשבעים.
עבודות אלה היו עבודות ראשונות שיצר גילדור בהיותו בגיל 18. עם ההחלטה לצאת עם התערוכה, הוסיף האמן מספר עבודות ברוח העבודות המוקדמות וקרא לתערוכה "קדימה ואחורה".
יעקב גילדור עבר כברת דרך ארוכה דרך הציור הסוריאליסטי בהשפעת מורו האוסטרי פרופ' ארנסט פוקס, מחיתוכי העץ בשחור לבן ועד לציורי השואה גדולי המימדים שהוצגו במוזיאון לאמנות ישראלית ברמת גן בשנת 1999 (באוצרות מאיר אהרונסון).
יעקב גילדור מצייר מזה 50 שנה, וערך כבר למעלה מ-100 תערוכות יחיד במיטב הגלריות בארץ ובעולם. הוא מתגורר לחילופין בחולון ובפריס.
בקטלוג המלווה את תערוכה זו נראה, כי המוטו הינו צבעוניות, קומפוזיציות ומצב רוח אופטימי, בחר האמן לפנות לאפרים קישון שכתב הומורסקה על תאוות האמן לפרסום המשקפת את השאיפה האנושית להכרה בחשיבות עצמך, ובכך צוחק האמן גם על עצמו ומראה, כי לא תמיד צריך לתערוכות האמנות, טקסטים מלומדים ונפוחים, שכמעט ואין איש הקורא אותם והמבין את תוכנם (מלבד האמן עצמו, והכותב).
התערוכה - "קדימה ואחורה" תפתח ב-8.1.04 ותוצג עד 22 בינואר 2004 בגלריית שרה קישון, רח' פרוג 31 ת"א, שעות פעילות הגלריה - 10:00 -13:00, 17:00 -19:30.
התערוכה מוצגת במקביל גם באתר האניטרנט הבינלאומי EBAY www.ebay.com. כדי לצפות בה יש להיכנס לאתר ולהקליד בחיפוש gildor - זו גם הפעם הראשונה בה מוצגת תערוכה של אמן ישראלי "בזמן אמת" הן בגלריה והן באתר האינטרנט.

תאריך:  04/01/2004   |   עודכן:  04/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
"יש לשאוף למהפכה יהודית שתתבסס על קיום המצוות החברתיות בתורה" - אלה הם דבריו של פרופ' משה קוה, נשיא האוניברסיטה, בעצרת של המנהיגות האורתודוקסית בירושלים
ענבל אביב
מטרת הלוגו החדש להדגיש את הזהות התאגידית של הקבוצה על מגוון פעילותיה; במהלך שנת 2004 יתווסף ללוגו החדש של החברה המספר 70 לציון 70 שנות קיומה של קבוצת אפריקה ישראל; כ-2 מיליון דולר הושקעו בחגיגות ה-70
גל ברגר
וושינגטון מנסה להשיג ערבויות ישראליות להפסקת האש; ראש המודיעין המצרי יקרא לפלגים הפלשתינים לקיים סבב שיחות נוסף להשגת הודנא ויבקש לקבל תשובתם להצעות שהעבירה מצרים; נמשכים המגעים להסדרת פגישה בין שרון לאבו עלא
יפעת גדות
בחודש אוקטובר, גורמים רשמיים ממשרד החינוך החלו להסיר איזכורים בחומר הנלמד אותם מצאו כמעודדים תוקפנות; אנשי אקדמיה מזהירים כי שינויים אלו פוגעים באיחוד הלאומי של הממלכה
מירב לוי
שרון: הורה להרוס מיידית את מאחז תפוח מערב; המאחזים הנוספים שיפונו: חוות מעון וטל בנימין; ולרשטיין: ממשלת שרון נכנעת ללחץ האמריקני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il