X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מדריכי ג'ון ברייס מעבירים ל-300 בני הנוער קורסים באינטרנט ובאופיס; תעמיד לרשות הילדים ספרות מקיפה בעברית ותעודת השתתפות של ג'ון ברייס
▪  ▪  ▪

ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה של מטריקס, בשיתוף עם יורוקום, נציגת NOKIA בישראל, החלה החודש (ינואר 2004) בפרויקט ייחודי בשכונת התקווה של הדרכת כ-300 בני נוער מקבוצת הכדורגל בני יהודה.
במסגרת הפרויקט, מעבירים מדריכי ג'ון ברייס הדרכה לבני הנוער קורסים באינטרנט וקורסים באופיס. כמו-כן, תעמיד לרשות הילדים ספרות מקיפה בעברית ותעודת השתתפות של ג'ון ברייס.
בני הנוער יעברו את הפרויקט בכיתה ממוחשבת, המצוידת ב-12 מחשבים, אותה הקימה יורוקום יחד עם שותפים נוספים, ביניהם חברת מחשוב ישיר. במסגרת הקורס נלמדות המיומנויות הנדרשות לתפעול המחשוב האישי ושימוש בתוכנת אופיס 2000 והאינטרנט.
יצוין, כי המדריכים של ג'ון ברייס הדרכה הינם מדריכים מיומנים בעלי ניסיון בתחום הדרכת נוער וילדים בתחום המחשוב.
אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום מסר: "הקמת כיתה זו הינה חלק מחזון החברה, כחלק מהחשיבות שהיא רואה בתרומה לקהילה בכלל, ובחיזוק הקשר של בני הנוער עם טכנולוגיה מתקדמת וידידותית בפרט. הכיתה הוקמה לפני שנתיים בהובלתו של אלי מור, מנכ"ל החברה היוצא, אשר שם דגש רב על ערך הנדיבות והתרומה לקהילה".
ערן לסר, מנכ"ל משותף בג'ון ברייס הדרכה, ציין כי ג'ון ברייס הדרכה רואה חשיבות רבה בהשקעה בתחום החינוך והנוער במיוחד בפעילויות שעוזרות בצמצום הפער הדיגיטלי שמטריד רבים.
"אנו מברכים את קבוצת הכדורגל בני יהודה שמשכילה לשלב ספורט, מחשבים ולימודים כחלק מיצירת קהילת נוער לומדת ומתקדמת. אנו גאים להיות חלק מפרויקט ייחודי זה ואין לנו ספק שמודל למידה זה צריך להיות מודל לחיקוי בכל הארץ במסגרת פעילויות דומות", הדגיש לסר.
שחר צדוק, מנהל מגזר חינוך בג'ון ברייס הדרכה, אמר: "מדובר בבני נוער שמגיל 8-18 כל עולמם הוא הכדורגל, חלקם ללא גישה למחשבים גם בגלל המצב הכלכלי. מדובר בקורסים מעשיים שמשלבים חווית למידה של כיף עם צבירת ניסיון מעשי על-ידי ביצוע תרגול ולימוד מעשי על-גבי המחשבים".
מור שלפוברסקי, האחראית על הפרויקט מטעם בני יהודה, יחד עם מנהל מחלקת הנוער נועם סולמי, אמרה כי שיתוף הפעולה עם יורוקום וג'ון ברייס הדרכה, מאפשר לבני יהודה לקדם את שחקני מחלקת הנוער בתחומים שהם מעבר לכדורגל. לדבריה, כיתת המחשבים פועלת זו העונה השניה ומספר הילדים המשתתפים הפעילים בכיתה גדל משנה לשנה.

תאריך:  04/01/2004   |   עודכן:  04/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
צימרים ונופש כפרי נבחרו כיעד השני בחשיבותו לחופשה משפחתית; כך עולה מסקר חדש ומקיף שערך משרד התיירות בקרב הציבור החרדי; ההכשר הקיים במקום האכסון הוא שיקול חשוב בבחירת מקום הנופש
הדר פרבר
בכל הנוגע להזעפת פנים כלפי פקידי הגירה, נהגי מוניות חמדנים, נותני שירות, קפיצה לראש התור באוטובוס ועוד תיאורים של מחבר המאמר; הישראלים הם הראשונים שיודו - וכמה מהם אף יתרברבו - כי הם "ליגה משלהם"
הדר פרבר
במסגרת חוק חדש מעניקה שוויץ חנינה לאנשים אשר נשלחו לכלא או נקנסו על כך שסייעו לפליטים יהודים להכנס למדינה; הסיוע בעבר נחשב לעבירה פלילית
רועי כוכבי
אגף המכס והמע"מ: ניכר מעבר מצריכת סיגריות יקרות לסיגריות מיובאות זולות יותר
עומר כרמון
אתר אינטרנט מצרי חדש מביא שפע של כתבות ומאמרים שהופיעו בכלי התקשורת הישראליים ובהם "גילויי גזענות בישראל"; מנהלי האתר מקווים להוות משקל נגד לפעילות מכון "MEMRI" והקימו מחלקה משפטית אשר תגיש תביעות כנגד ישראלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il