X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המומחה, פרופ' ווין ייקס, יטפל במהלך השבוע במרכז הרפואי רבין, בחולים הסובלים מבעיות מולדות בכלי הדם; בכך יימנע מהחולים לטוס לקבלת טיפול רפואי בחו"ל
▪  ▪  ▪

שירותי בריאות כללית הזמינו לישראל את פרופ' ווין ייקס, מומחה עולמי להפרעות בכלי דם, על-מנת שיבצע טיפולים מורכבים בתחום זה בחולים קשים בישראל. את הטיפולים יבצע פרופ' ייקס במרכז הרפואי רבין - קמפוס בלינסון.
פרופ' ייקס, המנהל את המרכז למלפורמציות (עיוותים) וסקולריות בקולורדו, ארה"ב, הינו אחד המומחים המובילים בעולם בטיפול במחלות כלי דם באמצעות טכניקות ייחודיות של צינתור.
במהלך השבוע יטפל פרופ' ייקס בחולים הסובלים מבעיות מולדות בכלי דם, בשיתוף עם המומחה הישראלי ד"ר שמעון מימון, מנהל היחידה לנירורדיולוגיה פולשנית בבלינסון.
ד"ר דורון כרמי, ראש האגף לביטוחי בריאות בשירותי בריאות כללית מסר: "אנו עושים כל מאמץ על-מנת להקל על החולים ומאפשרים להם לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, ללא צורך לטוס לחו"ל, על כל הקשיים הכרוכים בכך לחולים ולקרוביהם.
"כמו-כן, הסדרת הניתוחים בארץ חוסכת משמעותית בעלויות ותורמת להתייעלות החשובה לכל הצדדים. ברור כי עדיף לחולים ובני משפחותיהם כי הניתוח יבוצע בארץ ולשם כך הזמנו את ד"ר ייקס למספר ימים על-מנת לתת את המענה הרפואי המקצועי ביותר בסביבה מוכרת ונוחה", הוסיף ד"ר כרמי.
ד"ר ייקס יטפל במחלות כלי דם קשות הפוגעות בעור, יוצרות נמק וכיבים המלווים בכאב, לעתים גורמות לדימומים ולקושי בתפקוד הגפה ובמקרים קשים עלולות לגרום להפרעה בקצב הלב, לקטיעת האיבר החולה ואף לנזקים חמורים יותר.
מדובר במחלות קשות ומסובכות אשר בדרך כלל לא ניתן לטפל בהן בניתוח. באמצעות הפעולות של פרופ' ייקס וד"ר שמעון מימון, ניתן יהיה להשיג ריפוי מלא או הפוגה משמעותית במהלך המחלה ולאפשר לחולים איכות חיים טובה יותר.

תאריך:  04/01/2004   |   עודכן:  04/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי כוכבי
על-פי תזכיר חוק שמפיץ בימים אלה משרד המשפטים, יועברו מספר עניינים, הנידונים כיום בהרכב של שלושה, לדיון בפני דן יחיד; החיסכון, כרגיל, על חשבון הציבור
גלית יצחק
מדריכי ג'ון ברייס מעבירים ל-300 בני הנוער קורסים באינטרנט ובאופיס; תעמיד לרשות הילדים ספרות מקיפה בעברית ותעודת השתתפות של ג'ון ברייס
ענבל אביב
צימרים ונופש כפרי נבחרו כיעד השני בחשיבותו לחופשה משפחתית; כך עולה מסקר חדש ומקיף שערך משרד התיירות בקרב הציבור החרדי; ההכשר הקיים במקום האכסון הוא שיקול חשוב בבחירת מקום הנופש
הדר פרבר
בכל הנוגע להזעפת פנים כלפי פקידי הגירה, נהגי מוניות חמדנים, נותני שירות, קפיצה לראש התור באוטובוס ועוד תיאורים של מחבר המאמר; הישראלים הם הראשונים שיודו - וכמה מהם אף יתרברבו - כי הם "ליגה משלהם"
הדר פרבר
במסגרת חוק חדש מעניקה שוויץ חנינה לאנשים אשר נשלחו לכלא או נקנסו על כך שסייעו לפליטים יהודים להכנס למדינה; הסיוע בעבר נחשב לעבירה פלילית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il