X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סקר מכון שילוב עבור חברת דקסון: מחצית מהישראלים נוטלים תרופות, שליש נחים או ישנים ושני שליש מטפלים בצינון גם באמצעות שתיית משקאות חמים; ישראלים רוצים המלצת גורם מוסמך ברכישת ויטמינים
▪  ▪  ▪

בסקר שערכה החודש חברת התרופות דקסון, יצרנית התרופות לטיפול בהצטננות "דקסמול קולד" ו"דקסמול סינוס", באמצעות מכון המחקר שילוב, נמצא כי המאפיין החשוב ביותר לישראלים בתרופות ותכשירים לטיפול בהצטננות הוא יעילות התרופה בהקלה על תסמיני הצינון.
לא נמצאו הבדלים בין גברים ונשים בהתנהגות בעת הצטננות, אולם יחד עם זאת נמצא כי האישה היא הקונה העיקרית של תרופות ותכשירים לטיפול בהצטננות. עוד נמצא כי מחצית מהישראלים נוטלים תרופות, שליש נחים או ישנים ושני שליש מטפלים בצינון גם באמצעות שתיית משקאות חמים.
על-פי תוצאות הסקר נראה, כי המותג דקסמול חדר לשוק כך, ש-41% מהישראלים מעדיפים את אחד מסוגי "הדקסמול" והמודעות הבלתי-נעזרת אליהם מקיפה כ-60% מהאוכלוסייה. "דקסמול קולד" ו"דקסמול סינוס" של חברת התרופות "דקסון" מחזיקים בנתח של כ-60% מהשוק.
בסקר נוסף שנערך עבור החברה, התגלה כי 82% מהנשים בישראל מעדיפות ליטול ויטמינים על-פי המלצת רופא הנשים. יש לציין, כי הסקר הוזמן לרגל השקת "Xamin" - סדרת הפרימיום החדשה שלה לויטמינים ומינרלים.
על-פי תוצאות הסקר נראה, כי הרופאים נתפסים כגורם המקצועי והאמין ביותר להמלצה על הוויטמינים. עוד עולה מהסקר: תחושתם העיקרית של הישראלים בעת קניית ויטמינים היא כי יש צורך בהמלצה מגורם מוסמך כגון רוקח או רופא.
73% מהישראלים ציינו כי המלצת רופא הינה הפרמטר החשוב ביותר בבחירת ויטמינים לצריכה אישית. הרופא נתפס כבעל המקצוע האמין ביותר להמלצה על ויטמינים.
עוד עולה מהסקר כי 43% מהישראלים תופסים אנשים הצורכים ויטמינים בעיקר כאנשים המודעים לבריאותם. 17% ציינו כי אנשים הצורכים ויטמינים הם אנשים המנהלים אורח חיים בריא, 13% תופסים את הצורכים ויטמינים כצמחונים או טבעונים ו-9% בלבד תופסים את הצורכים ויטמינים כבעלי רמת הכנסה והשכלה מעל לממוצע.
את סדרת Xamin של דקסון ניתן להשיג באמצעות מרשם רופא בלבד.
הסקר שנערך עבור החברה מצא כי 27% מהישראלים צורכים ויטמינים. המודעות בקרב נשים גבוהה יותר - 38% מהנשים צורכות ויטמינים לעומת 15% בלבד מהגברים.

תאריך:  04/01/2004   |   עודכן:  04/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
האסיפה הכללית של בעלי המניות של בזק, תתבקש לאשר את מינויו של יגאל כהן-אורגד כדירקטור בבזק; תתבקש גם לאשר את מינויה מחדש של בלנש קיי, כדח"צ בדירקטוריון בזק
רועי כוכבי
כך אומר ח"כ אופיר פז-פינס, יו"ר ועדת המשנה של ועדת חוקה חוק ומשפט, לבחינת משך ההליך המשפטי; הוועדה דנה היום בעומס בבתי המשפט המחוזיים
יפעת גדות
חברי מועדוני הלקוחות של אל-על יוכלו לצבור נקודות על תשלומים בביטוחים שמציעה חברת AIG ויקבלו הנחות והטבות ברכישת ביטוחים
נועם שרביט
כצפוי, דחה ברק את בקשתה של נשיאת בתיהמ"ש במחוז תל אביב, עדנה בקנשטיין, להעביר המשפט למחוז אחר; קבע: הטעמים לדחיית בקשה זהה של פרקליטות המדינה - בעינם עומדים; הליך זה אינו תחליף לבקשת פסלות שופט, במידת הצורך, ציין ברק
יפעת גדות
עו"ד מוקדי יחליף את עו"ד דורית ענבר, המסיימת את כהונתה בסוף החודש, לאחר 4 שנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il