X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לטענת חברת המחקר, המצלמות מהוות סיכון אבטחה משמעותי בארגונים כמו צילומי מצלמה נסתרת של עובדים ואף תמונות של קווי ייצור; מטה גרופ: חובה ליידע את העובדים על המדיניות ולאכוף אותה באופן אקטיבי
▪  ▪  ▪

חברת המחקר מטה גרופ ממליצה (יום א', 4.1.04) לקבוע מדיניות ברורה של טלפונים סלולריים ללא מצלמות בארגונים. לטענתה, למרבית הארגונים מהוות המצלמות סיכון אבטחה משמעותי, כמו צילומי "מצלמה נסתרת" של עובדים ואף תמונות של קווי ייצור.
מטה גרופ צופה, כי מרבית המכשירים הסלולריים יצוידו במצלמות בתוך שנתיים עד שלוש שנים, וזאת בשל המצב בו העלות של הוספת מצלמות לטלפונים סלולריים תהפוך לשולית - בין 2-5 דולר למכשיר.
לדברי מטה גרופ, בעוד האיכות של מרבית המצלמות בטלפונים הנוכחיים הינה גרועה, הן מהוות בכל זאת ערוץ פוטנציאלי של דליפות מידע רגיש או תמונות העלולות ליצור תוצאות לא רצויות.
ג'ק גולד, סגן נשיא לשירותי מחקר טכנולוגי במטה גרופ, מסר: "מרבית הארגונים המספקים טלפונים לעובדיהם ובוחנים מכשירים ניידים חדשים עתירי תכונות, צריכים לדרוש מהיצרן או מחברת הסלולר לנטרל לצמיתות את המצלמה, או לספק מכשיר ללא מצלמה. בנוסף, מרבית הארגונים צריכים לבדוק פיזית טלפונים ניידים הנכנסים לאתריהם, ולמנוע כניסת מכשירים מצוידים במצלמה, במיוחד אלה שאינם שייכים לעובדים".
ממטה גרופ נמסר, כי הארגונים חייבים לקבוע מדיניות קשוחה עבור מכשירים כאלה, ולמנוע את רכישתם והשימוש בהם. בנוסף, חובה ליידע את כל העובדים על המדיניות ולאכוף אותה באופן אקטיבי ברחבי מקום העבודה.
"למרות שאנו צופים שימוש בטלפונים עם מצלמה בארגונים לנושאים כמו תחומי ביטוח, בדיקות שירותי שטח וכו', מרבית הארגונים צריכים למנוע שימוש במכשירי טלפון עם מצלמה ולהגביל את רכישתם והשימוש בהם", אמר גולד.
מטה גרופ עורכת כנס שנתי
מטה גרופ ישראל תקיים את הכנס השנתי שלה בו תציג את מפת שוק המחשוב הישראלי. הכנס, הנערך זו השנה האחד עשר ברציפות, יתקיים בתאריכים 9-10 במרס 2004, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.
בכנס יוצגו סקירות מקיפות ומפורטות של השוק המקומי בנושאים מגוונים וכן ניתוח מגמות קיימות וצפויות בשוק. הכנס מיועד למנהלי מערכות מידע בארגונים, מנהלי כספים ומנכ"לים.

תאריך:  04/01/2004   |   עודכן:  04/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
סקר מכון שילוב עבור חברת דקסון: מחצית מהישראלים נוטלים תרופות, שליש נחים או ישנים ושני שליש מטפלים בצינון גם באמצעות שתיית משקאות חמים; ישראלים רוצים המלצת גורם מוסמך ברכישת ויטמינים
יפעת גדות
האסיפה הכללית של בעלי המניות של בזק, תתבקש לאשר את מינויו של יגאל כהן-אורגד כדירקטור בבזק; תתבקש גם לאשר את מינויה מחדש של בלנש קיי, כדח"צ בדירקטוריון בזק
רועי כוכבי
כך אומר ח"כ אופיר פז-פינס, יו"ר ועדת המשנה של ועדת חוקה חוק ומשפט, לבחינת משך ההליך המשפטי; הוועדה דנה היום בעומס בבתי המשפט המחוזיים
יפעת גדות
חברי מועדוני הלקוחות של אל-על יוכלו לצבור נקודות על תשלומים בביטוחים שמציעה חברת AIG ויקבלו הנחות והטבות ברכישת ביטוחים
נועם שרביט
כצפוי, דחה ברק את בקשתה של נשיאת בתיהמ"ש במחוז תל אביב, עדנה בקנשטיין, להעביר המשפט למחוז אחר; קבע: הטעמים לדחיית בקשה זהה של פרקליטות המדינה - בעינם עומדים; הליך זה אינו תחליף לבקשת פסלות שופט, במידת הצורך, ציין ברק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il