X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקורס הוא יוזמה של המדור ללימודי חוץ בפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית ברחובות, מנוהל על-ידו וממומן על-ידי מש"ב - משרד החוץ
▪  ▪  ▪

שיטת פיצוץ מתחת לפני המים, לריכוך בשר בקר שהוכשר ושימוש בגלי אינפרה אדום להערכת סל המזונות הנאכלים על-ידי בקר בשדה, הם בין המחקרים שיוצגו בקורס בינלאומי ליצור וניהול בקר לבשר שנפתח בישראל.
19 מתמחים אקדמאים הגיעו מ-12 ארצות, לקורס בינלאומי ליצור וניהול בקר וצאן לבשר, שנפתח בפקולטה לחקלאות ברחובות.
הקורס הוא יוזמה של המדור ללימודי חוץ בפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית ברחובות, מנוהל על-ידו וממומן על-ידי מש"ב - משרד החוץ. המתמחים כולם אקדמאים ותופסים משרות בכירות מאוד במוסדות המחקר וההוראה במדינותיהם. מלבד ההרצאות נערכים גם סיורים להכרת ענפי הבקר והצאן בישראל.
ד"ר מאורי רוזן, הרכז האקדמי של הקורס, אמר כי הקורס מתוכנן כך שישולבו בו נושאי מחקר מהמובילים בעולם והנערכים בישראל. בין נושאי המחקר המובילים הוצגו עבודות העוסקות במעקב אחר קצב הלב להערכת ההוצאה האנרגטית של בקר במרעה, הגברת יצור שומן בקר "בריא יותר" באמצעות הזנת מזונות ייחודיים, שיטת הפיצוץ מתחת לפני המים לריכוך בשר בקר שהוכשר, שימוש בגלי אינפרה אדום להערכת סל המזונות הנאכלים על-ידי בקר בשדה, שיטות שטיפה מתקדמות להקטנת כמות הדם בבשר ושימוש ב-GPS בניסויי רעיה ללימוד התנהגות בקר בתנאי שטח ורעיה משתנים ועוד.
כמו-כן, יתקיימו סיורים בתחנת הניסיונות בנווה יער שליד רמת ישי (הדגמה של ציוד ומחקר מהמובילים בשטח הבקר לבשר בעולם), ביקור במספר קיבוצים ומושבים בצפון ובדרום וכן בחוות השקמים בכדי ללמוד על שיטות הממשק של בקר וצאן בישראל.
חיים דיין, מנכ"ל ארגון מגדלי בקר לבשר במרעה (אמב"ל), ציין כי ידוע שענף הבקר לבשר בישראל הינו מהמתקדמים בעולם וקיום הקורס הינו רק הוכחה לכך.
עוד אומר דיין, כי המתמחים מביעים את התפעלותם מרמת התחכום של ענפי הבקר והצאן לבשר בישראל וכי חלקם הביע רצון לשלב מדעני בקר וצאן ישראלים בפרויקטים בינלאומיים המתקיימים בארצותיהם.
ד"ר מאורי רוזן הוסיף, כי חלק מהאנשים המשתתפים בקורס ושיתפו פעולה עד היום עם מדינות אירופה, שוקלים לנתב את שיתוף הפעולה העתידי עם חוקרים ישראלים, הן בגלל הידע הרב הקיים בישראל, והן משום תנאי האקלים וסוג הבקר והצאן המקומיים, המתאימים יותר לתנאים השוררים בארצות מהן באו המשתלמים.

תאריך:  05/01/2004   |   עודכן:  05/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
המהלך הופק על-ידי חברת טלמדיה תקשורת JCSPP האחראית על עיצוב, ביצוע ועריכה
עומר כרמון
קבוצה המאגדת בתוכה את ההומוסקסואלים, לסביות, ביסקסואלים והטרנסג'נדרס היהודיים של ברזיל, הקימה אתר אינטרנט חדש
גלית יצחק
אהוד אולמרט אישר את הפעלת שירותי ה-SMS בבזק; השירות כולל שליחת וקבלת הודעות בתוך רשת חברת בזק, וכן מול מפעילי סלולר ומפ"א אחרים, שייחתם עימן הסכם
יפעת גדות
המרכז ישמש כמרכז רב שירותים משולב, שיספק תחת קורת גג אחת, את כל השירותים לאוכלוסייה המבוגרת ברמת אביב והסביבה, משעות הבוקר עד הערב
יפעת גדות
הפרויקט כולל הקמת אתר אינטרנט חדיש שיפותח כולו בטכנולוגיית דוט נט וישמש את לקוחות החברה בהגשת בקשות באון ליין לקבלת אשראי, לשליפת נתונים עדכניים לגבי מצב תיק האשראי/מצב חשבון של הלקוח, הגשה וקבלת דיווחים שונים, הודעות אישיות ממוקדות, סטטיסטיקות ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il