X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקטע החדש: ממחלף עירון למחלף ניצני עוז; בנק הפועלים העמיד ליזמים הלוואת ענק
▪  ▪  ▪

נחנך הקטע האחרון של כביש חוצה ישראל (יום ב', 6.1.04): ממחלף עירון למחלף ניצני עוז. בכך הושלמה סלילת הכביש והוא מגיע עתה מחדרה עד גדרה.
"חוצה ישראל", כביש האגרה הראשון בישראל, הוא פרויקט התשתית הגדול ביותר שבוצע בארץ בשנים האחרונות. הכביש נסלל על-ידי קונסורציום יזמים בו משתתפות "אפריקה ישראל", "שיכון ובינוי" והחברה הקנדית CHIC.
היקף הפרויקט הסתכם בכ-1.2 מיליארד דולר, כאשר מתוך סכום זה, 850 מיליון דולר הועמדו לרשות היזמים על-ידי קונסורציום בראשות בנק הפועלים, ובהשתתפות בנק דיסקונט, בנק לאומי, בנק המזרחי, קרן "מבטחים" וקופות גמל.
סכום של 250 מליון דולר מומן ע"י מוסד פיננסי קנדי. בנק הפועלים ליווה מקרוב את הפרויקט מתחילתו, ונתן לו ליווי פיננסי בשיתוף מומחים מהארץ ומחו"ל.
יו"ר בנק הפועלים, שלמה נחמה, הביע (יום ג', 6.1.04) את ביטחונו בכדאיותו הכלכלית של כביש חוצה ישראל. נחמה שיבח את הפרויקט, ואמר כי "על ערכו וחיוניותו כאמצעי תחבורה מודרני, בטוח ונוח, כמעט שאין חולקים.
"כביש 6 הוא כביש האגרה הראשון בישראל, והוא מספק למשתמשים בו איכות נסיעה שעד היום ידענו כמוה רק בכבישי מערב-אירופה וארה"ב".
נחמה הביע את ביטחונו בכדאיותו הכלכלית של כביש האגרה הראשון בישראל ואמר כי הוא משוכנע כי מספר המשתמשים בכביש ילך ויגדל וכי החברות המחזיקות ביחד בבעלות על זכיינית הכביש, חברת 'דרך ארץ', יקצרו פירות נאים על השקעתן".
יו"ר בנק הפועלים ציין את החשיבות הרבה הטמונה בהשקעה בתשתיות לצמיחה במשק ואמר כי שיטת ה-BOT, לפיה בונה יזם פרטי את התשתית, מפעיל אותה למשך זמן שנקבע מראש ובסיומו מעביר אותה לרשות המדינה - מקלה על קידום פיתוח התשתיות במדינה.
"אין זה סוד, שבניית התשתיות בישראל לא התקדמה בשנים האחרונות בקצב הראוי למדינה מודרנית, המבקשת להשתלב בכלכלה הגלובלית.
"שיטת ה-BOT נראית לי, כמו לרבים אחרים, מנוף נכון ויעיל לקידום בניית התשתיות במשק. בנק הפועלים ישמח להשתתף, גם בעתיד, במימון ובייעוץ פיננסי של פרויקטים שייבנו בשיטה זו.
"אנחנו מאמינים כי בניית תשתיות מודרניות היא מפתח לצמיחה ולשגשוג. אנו גם מאמינים כי יש להרחיב בכל האפשר את מעורבותו של הסקטור העיסקי בפרויקטים של תשתיות", סיכם נחמה.

תאריך:  06/01/2004   |   עודכן:  06/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
נגד מצנע עמדו חשדות לקבלת תרומות ופעילות בלתי חוקית בפריימריז בנובמבר 2002; טרם נסתיים הטיפול בשני תיקים נוספים; 3 התיקים נפתחו בעקבות תלונות של אביעד ויסולי, שהודיע: אגיש ערר ליועמ"ש החדש לכשימונה
מירב לוי
עד היום נמכרו כ-5 מיליון יחידות של הצעצוע ברחבי העולם; מתוך זה כ-15% בבריטניה
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שערכה פרופ' רחל לוי-שיף; המחקר בדק באיזו מידה ההנקה תורמת להתפתחות הפסיכו-מורוטית של התינוק; לאמהות לבנים היו עמדות חיוביות יותר כלפי הנקה ומטוביציה רבה יותר להניק
מירב לוי
הרשת חתמה לאחרונה על 4 חוזי שכירות ומנהלת מו"מ על 6 סניפים נוספים
רועי כוכבי
כך קבע אתמול בית המשפט העליון; דחה את טענתו של מנכ"ל המשביר החקלאי לשעבר, כי סדרי העדיפויות הניהוליים לא אפשרו לו, כמנכ"ל חדש בתפקידו, לטפל בהסדר הכובל שהמשביר היתה צד לו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il