X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הגשת העבודות לתחרות - עד 25 לינואר; במהלך התחרות יחולקו פרסים לקמפיין השנה, סרט השנה, מודעת השנה, שלט השנה, רדיו השנה, אינטרנט השנה ועוד; לרגל ציון עשור לטלוויזיה המסחרית, יוענק פרס ייחודי לקמפיין העשור
▪  ▪  ▪

קקטוס הזהב 2004, תחרות הפרסום הישראלית, יוצאת (ה', 8.1.04) לדרך. התחרות מתקיימת זו השנה השמינית במשותף על-ידי איגוד חברות הפרסום ואיגוד המפרסמים בישראל.
במהלך התחרות יחולקו פרסים לקמפיין השנה, סרט השנה, מודעת השנה, שלט השנה, רדיו השנה, אינטרנט השנה ועוד.
האירוע בו יוכרז על הזוכים, יתקיים ביום שלישי 30 במרס 2004. ועדת תחרות קקטוס הזהב 2004, כוללת נציגים משני הארגונים. יושבי הראש הם: יגאל שמיר מטעם איגוד חברות הפרסום וזוהר מורגן מטעם איגוד המפרסמים.
לדברי יגאל שמיר: "למרות הציניות המתבקשת, לתחרות הפרסום חשיבות עצומה עבור מפרסמים ופרסומאים. הגיע הזמן שנפסיק לשנות את הכללים, ההגדרות, החוקים והפורמטים כל שנה, ונפנה את היצירתיות שלנו לעבודות עצמן. התחרות של השנה הקודמת היתה מוצלחת וחשוב לנו לשמר את ההישגים האלו עם השיפורים הנחוצים.
המטרה שלנו היא לייצר מסורת של תחרויות מקצועיות, עקביות, הוגנות ומרתקות שישקפו את היכולת האמיתית של העוסקים במלאכה".
ועדת תחרות קקטוס הזהב 2004 בודקת בימים אלו אפשרות לשידור חלק מהאירוע באמצעות שידורי קשת. את האירוע תפיק גם השנה חברת ממונטום, טרם הוחלט היכן הוא יערך.
על-פי החלטות הוועדה, השנה, יהיו כמה חידושים בתהליך התחרות ובאירוע עצמו:
- ועדת תחרות קקטוס הזהב 2004 החליטה, כי לאור התגובות המוצלחות של השנה שעברה בה הוענקו הפרסים בשני חלקים, חלק ראשון במהלך היום וחלק שני בערב האירוע, תשמר גם השנה המתכונת הזו. בערב האירוע 30 במרס 2004 יוענקו פרסי קקטוס הזהב בקטגוריות קמפיין השנה, סרט השנה, מודעת השנה, שלט השנה, רדיו השנה, ואינטרנט השנה ואילו יתר הפרסים יוענקו במהלך היום.
בכל קטגוריה יוענקו שני פסלונים, אחד למפרסם ואחד לפרסומאי ונציגיהם יוזמנו לעלות לבמה לקבלת הפרס. הדרך לעריכת החלק הראשון של התחרות תידון בהמשך ישיבות הועדה.
- השנה ימונו 120 שופטים במקום 100 בשנים עברו. להבדיל משנים עברו החליטה הועדה, כי בעלי תפקידים בתחום שיווק פרסום בעלי וותק של 10 שנים ומעלה יהיו רשאים לשפוט גם אם אין להם תואר אקדמי, כפי שנדרש בשנים עברו. גם כל משרד פרסום או מפרסם יוכלו לשלוח שני שופטים לסיבוב השיפוט הראשון ואחד לסיבוב השני.
- ועדת תחרות קקטוס הזהב 2004 קיבלה החלטה עקרונית, כי לרגל ציון עשור לטלוויזיה המסחרית, יוענק פרס ייחודי לקמפיין העשור שיבחר מתוך כל הקמפיינים שנעשו השנה בעשר השנים האחרונות בטלוויזיה. הדרך לבחירת קמפיין העשור, תידון בהמשך ישיבות הועדה.
- שתי קטגוריות חדשות יהיו בתחרות: קטגוריית חלב ושוקולד, תחום זה היה עד היום חלק מתוך קטגוריית המזון, קטגוריית אופנה ויופי תחום זה היה עד היום חלק מתוך קטגוריית הבריאות.
- השנה בתום סיבוב השיפוט הראשון יעלו לשלב השני 25% מהעבודות במקום 20% בתחרויות הקודמות. ועדת התחרות החליטה על מינימום של 5 עבודות אשר יעלו לשלב השני מכל קטגוריה. קמפיין השנה ייבחר מתוך רשימת כל הקמפיינים שהוגשו לקטגוריות השונות.
- בימים הקרובים תפנה ועדת תחרות קקטוס הזהב 2004 לכל משרדי הפרסום על-מנת שיגישו את העבודות לתחרות, כשהמועד האחרון להגשה הוא 25 לינואר 2004.

תאריך:  08/01/2004   |   עודכן:  08/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
לדברי מוביל המחקר רבע מכל זני הצמחים ובעלי החיים יושמדו; הכליון הגדול ביותר מאז תקופת הדינוזאורים
יפעת גדות
מפקד חיל האוויר: דווקא בימים אלה שניצני סרבנות פשו בנו ידעתם לעשות את ההבחנה הנכונה בין המושג התנדבות לבין דעתכם האישית על המתרחש
רנית נחום-הלוי
כך דיווחה רשת הטלוויזיה הטורקית NTV; צה"ל מציע לבדוק את הצעת השלום עם סוריה לסגת לקו המצוקים בגולן; שר החוץ: יש לתת את הדעת לפנייה זו; שר האוצר: הדבר מעניק לישראל יתרון
רנית נחום-הלוי
חברי ועדת הכספים לא הבינו את החוק ולא היו מודעים שגיל הפרישה לנשים עולה אוטומטית אבל בהדרגה לגיל 64; נתניהו, הבוקר: אשנה זאת, למרות החוק
אלונה קורן
המכירה תואמת את הקונספט של קבוצת אי.די.בי החדשה, מאז נרכשה על ידי דנקנר, מנור ולבנת - להתמקד במספר מצומצם יותר של חברות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il