X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שר החוץ הפלשתיני מבקר כעת באירופה ומנסה לשכנע את האירופאים לסייע בהחייאת תהליך השלום, משום ש"האמריקנים עסוקים במערכת הבחירות"; שר החוץ הצרפתי הוזמן לבקר את ערפאת במוקטעה; שגריר בריטניה במצרים שיבח את ערפאת
▪  ▪  ▪

שר החוץ הסעודי, הנסיך סעוד אל-פייסל, הודיע כי צפויה בקרוב פעולה משותפת אירופית-ערבית, להחייאת "מפת הדרכים" האמריקנית. השר הסעודי סיפר, כי הם ממתינים לתשובה סופית של הצד האירופי.
שר החוץ של הרשות הפלשתינית, נביל שעת', מבקר כעת באירופה. שעת' נפגש ביום ג' (6.1.04) עם שר החוץ הצרפתי, דומיניק דה-וילפן, ביום ד' עם שר החוץ הגרמני, יושקה פישר. היום (ה',8.1.04), יפגש עם שר החוץ הבריטי, ג'ק סטרו וביום ו', יפגש עם שר החוץ האירי, ברייאן כהן. אירלנד מכהנת כעת כנשיאה התורנית של האיחוד האירופי.
שעת' מסר לכתבים, כי אירופה עשויה למלא תפקיד חשוב בתהליך השלום במהלך ששת החודשים הקרובים. לדברי שעת' הוא ביקש ממדינות אירופה לסייע בהחייאת תהליך שלום.
לטענתו, אין בכוונת הפלשתינים לפגוע בתפקיד אותו ממלאת ארה"ב באזור. אולם, ארה"ב עסוקה כעת בשנת בחירות, ולכן על האירופאים למלא את מקומה.
שעת' הגיש לשר החוץ הצרפתי הזמנה רשמית לבקר בשטחי הרשות הפלשתינית בחודש פברואר, ולהפגש שם עם יו"ר הרשות, יאסר ערפאת. כזכור, ישראל מתנגדת לכל ביקור של נציג רשמי אצל ערפאת - הנצור מזה למעלה משנתיים במוקטעה ברמאללה.
ביום ג' (6.1.04), אמר שגריר בריטניה במצרים, לעיתון המצרי "אל-אהראם", כי "ארצו מכבדת את יאסר ערפאת, אשר נבחר לנשיאות באופן דמוקרטי. ואינה מתעלמת מתרומתו של ערפאת לתהליך השלום".

תאריך:  08/01/2004   |   עודכן:  08/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
על-פי נתונים של הלשכה לסטטיסטיקה בבריטניה - 45% מהאוכלסייה ה'לא לבנה' של בריטניה התגוררה בלונדון בשנת 2001; התושבים בלונדון דוברים 300 שפות שונות
מירב לוי, גל ברגר
"את שאר הדרישות הטריטוריאליות נשאיר להיסטוריה"; העלה יוזמה דומה כבר בשנה הראשונה של אינתיפאדת אל-אקצא; תכליתה המרכזית של היוזמה - חיזוק המעמד הבינ"ל של החמאס
רועי כוכבי
לאחר שבית המשפט חייב את חברת אזורים למסור לעירית ת"א רצועת קרקע שהופקעה לטובת הסדרת התנועה בצומת; בית המשפט מתח ביקורת על עדותו של מהנדס העיריה לשעבר, ברוך יוסקוביץ; מנכ"ל נתיבי איילון: "נשקול הגשת תביעה נגד אזורים בשל העיכוב בהקמת הגשר"
גלית יצחק
אירוע הפתיחה יתקיים בשעה 10:00 בבוקר; האירוע יכלול סיור והסבר על הרקע ההיסטורי של הכפר והבעיות האקולוגיות הקיימות בו
עומר כרמון
כמאל חרזי התנה את חידוש הדיאלוג בכך שהשיחות יתנהלו תוך כבוד הדדי ושיוויון; עיתון סעודי מוסר כי מצרים עומדת להשקיע 500 מיליון דולר באירן ואילו אירן תקים מפעל טקסטיל במצרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il