X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מועדון סובארו טורבו ישראל בארוע מיוחד: "נשות המועדון על המים"
▪  ▪  ▪

עמותת נהגי מכוניות הספורט מסוג סובארו טורבו, מקיים בשבת הקרובה - 10 ינואר 2004, אירוע הדרכה מוטורי מיוחד:
במרכז לנהיגה מתקדמת של מגרש ההחלקה באשקלון, יהיו הפעם כוכבות האירוע - בנות הזוג של חברי המועדון, אשר מגיעות לקבל הדרכה מעשית בנהיגה מתקדמת ונהיגה בטיחותית, במצבי חרום כהחלקה על מים, שמן והתחמקות ממכשולים.
על סדר היום: 09:30 מפגש בתחנת דלק "סיירים" ונסיעה מנהלתית לאשקלון, 10:30 הגעה והתארגנות, 11:00 תדריך, 11:30 תרגול, 12:30 הפסקת צהריים (זמן צילומים וראיונות), 13:30 תרגיל מסכם, 15:00 חלוקת תעודות וגביעים, 16:00 קיפול ויציאה מאורגנת לכיוון תל-אביב. (פרטים נוספים אצל דוברת העמותה, נאית הדר, 053-730378.
"מועדון סובארו טורבו ישראל" (ע"ר) הוקם לפני שנה וחצי במגמה להיאבק בתאונות הדרכים. המועדון פועל בכיוון שונה לחלוטין מהמקובל, ומשתמש בספורט המוטורי למטרה זו. מטרות העמותה: שיפור רמת הנהיגה, ארגון השתלמויות טכניות וספורט מוטוריות וקידום נושא הנהיגה הבטיחותית בקהילה.
מאז הקמתו אירח המועדון את חבריו ובני משפחותיהם באירועים רבים שכללו בין השאר, קורסים לנהיגה מתקדמת, נהיגה במגרשי החלקה, נסיעה מאורגנת לתערוכות, סדנאות ומרוצי ראלי בחו"ל, הדרכה לבנות הזוג של חברי העמותה במגרשי החלקה, הקמת נבחרת קארטינג של העמותה ותחרויות סיבולת.
המועדון מיישם את האידיאולוגיה במעשים, והוא מפתח תוכנית לימודים ייחודית, השמה דגש על יכולת נהיגה אישית גבוהה ופרוגרסיבית, ושמירה על רמת עירנות וריכוז הנדרשים לביצוע המטלות השונות. ההדרכה הנה אישית בהתאם לרמתו של הנהג ובכפוף לתוכנית הקורס.
דגש מיוחד ניתן לנושא הבטיחות בנסיעה בכבישים הציבוריים, בתנאי דרך, תשתית ומזג אויר משתנים. בין השאר כוללת תוכנית ההדרכה המורחבת נהיגה במסלולי מרוץ קארטינג, וקורסי נהיגת ראלי. בצד העיוני, דואגת התוכנית להכשרתו הטכנולוגית של הנהג, הכרת סביבת הנהג בצורה מקיפה. כמו-כן ניתן דגש מיוחד לחלקי הרכב השונים. מוסברת חשיבות תחזוקה נכונה של הרכב.
ההצטרפות למועדון פתוחה לכלל האוכלוסייה הצעירה והבוגרת כאחת. אין חובת בעלות רכב או אף רשיון נהיגה, מאחר ומגוון הפעילויות נרחב ביותר.

תאריך:  08/01/2004   |   עודכן:  09/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
מורים חדשים פורשים מהר יותר; אלו שנשארים מתלוננים על תשישות, אפיסת כוחות, חשש מאלימות פיזית ומילולית והעדר עידוד ממערכת החינוך
רנית נחום-הלוי
סעדי קדאפי הושעה בחודש נובמבר; קדאפי: נטלתי כדורים לשיכוך כאבים בגבי; המבקרים הוא לא "שחקן" וכל נוכחותו בקבוצה הינה "תעלול פרסומאי"
רנית נחום-הלוי
יונה באומל, אביו של זכריה באומל, הנעדר בקרב סולטן יעקוב, פנה היום לנשיא הסורי בבקשה שיפעל לצעד בונה אמון; אלמנת המרגל אלי כהן שיגרה אף היא בקשה לאסד, להעלות את עצמות בעלה
גל ברגר
מתריע: "אם ישראל תוציא לפועל את תכנית ההינתקות החד-צדדית... אזי יוותרו הפלשתינים על חזון שתי המדינות וידרשו הקמת מדינה דו-לאומית"; "הקמת גדר ההפרדה - טרור ישראלי הגונב את אדמות העם הפלשתיני"
רנית נחום-הלוי
השר הודיע, כי כל 18 אלף היהודים שרובם התנצרו - יעלו ארצה; "אני סבור שמקומם בארץ", אמר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il