X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נועד עם שר החוץ הבריטי ובכירים אירים בבריסל ועדכן אותם בהסלמה בשטחים; ארה"ב, אירופה ורוסיה משגרות שליחים לאזור; סולאנה ייפגש עם ערפאת
▪  ▪  ▪

שר החוץ הפלשתיני, נביל שעת', השוהה בבריסל, עידכן (שבת, 10.1.04) את שר החוץ הבריטי, ג'ק סטרו, בהתפתחויות האחרונות בזירה הפלשתינית. שעת' סקר בפני סטרו את ההסלמה בשטחים ופעילות ישראל, לרבות המשך בניית גדר ההפרדה.
שעת' קרא לבריטניה למלא תפקיד מרכזי להשגת הפסקת אש, ולהשקיע מאמצים להפסקת בניית הגדר והריסתה, להסרת הסגר מעל יו"ר הרשות הפלשתינית, יאסר ערפאת, ולהפסקת פעילות צה"ל בשטחים הפלשתיניים.
ביום חמישי (8.1.04) נועד נביל שעת' עם הממונה על ענייני החוץ באיחוד האירופי, חאבייר סולאנה, ועידכן אותו בהתפתחויות באזור. הוא קרא לסולאנה לפעול להחלת מהלך אירופי מהיר על-מנת לשים קץ לכל החריגות שמבצעת ממשלת ישראל.
שעת' קרא לאיחוד האירופי לפעול להשגת הפסקת אש, ללא דיחוי, ולהפסיק את בניית הגדר. במהלך הפגישה סוכם בין השניים, שסולאנה יפעל באינטנסיביות ויקיים מגעים עם הגורמים הנוגעים בדבר, לרבות עם הממשל האמריקני. סולאנה הבטיח לשעת' כי יבקר בקרוב בשטחים הפלשתינים וייפגש עם יאסר ערפאת.
שעת' אף נפגש עם ראש ממשלת אירלנד ושר החוץ שלה, וקיבל מהם הזמנה לבקר באירלנד. הוא קרא לבכירים האירים ללחוץ על ישראל לחדש את תהליך השלום עם הפלשתינים וליישם את 'מפת הדרכים' האמריקנית.
הוועדה העליונה לענייני המו"מ התכנסה בראשות ערפאת
הוועדה הפלשתינית העליונה התכנסה בשבת בראשותו של יאסר ערפאת, על-מנת לדון בהתפתחויות בזירה המדינית, לאור ההסלמה בזירה הפלשתינית. הוועדה עסקה במגעים עם גורמים ערביים ובינלאומיים להחייאת תהליך השלום. מוקדם יותר, עמד ערפאת בראש ישיבה של המועצה לביטחון לאומי. הפגישה התמקדה בהתפתחויות האחרונות בזירה הפלשתינית.
זאת, לאחר שהוועד הפועל של אש"ף איים אתמול להכריז על מדינה פלשתינית בגבולות 67', שבירתה ירושלים, אם ישראל תממש את תכניותיה בדבר הינתקות חד-צדדית [ראו קישור].
ארה"ב, אירופה ורוסיה משגרות שליחים לאזור
מרוץ השליחים: בנוסף לסולאנה, יגיע השבוע לאזור עוזר מזכיר המדינה האמריקני, ויליאם ברנס, על-מנת להניע את השיחות להפסקת אש בין ישראל לפלשתינים. הוא יחל את ביקורו בקהיר ולאחר מכן הוא צפוי להמשיך לעירק.
כמו כן, השליח הרוסי המיוחד למזרח התיכון, אלכסנדר קלוגין, צפוי להגיע היום לאזור על-מנת לדון עם מנהיגי האזור בדרכים ליישום 'מפת הדרכים' האמריקנית.

תאריך:  10/01/2004   |   עודכן:  11/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
מפקד חיל החימוש האמריקני מסר כי צבא ארה"ב אינו מצליח לתת מענה לצרכי הכוחות הלוחמים בעירק ובאפגניסטן; החוזה בין תע"ש לצבא האמריקני נחתם לפני מספר ימים
עומר כרמון
ראא'ד עוויסאת מכפר סמוך לירושלים מתאמן לאולימפיאדת אתונה בבריכה שנחפרה בתוך פחות משבוע; תיקרת פח ויריעות ניילון מגינים על השחיין הפלשתיני מפני הקור
עומר כרמון
זה היה הביקור הראשון של משלחת זרה בכור הגרעיני ביונגביון לאחר שפקחי האו"ם גורשו מצפון-קוריאה לפני שנה
עמוס באר
יתחדש רק ביום שני הבא, מחצית המשתתפים פרשו, קליינשמידט בחוץ, ניסן מאכזב, ב.מ.וו מפתיע לטובה
עומר כרמון
כך מסרו ה-וושינגטון פוסט ורשת הטלוויזיה NBC; הכוחות המיוחדים האמריקנים פעלו בשיטות דומות, בחיפושיהן בעירק אחר סדאם חוסיין וראשי מפלגת הבעת'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il